سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
نظرات: ۱ |
۰
پزشکیان مسئول گزینش کشور را منصوب کرد +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود پزشکیان با صدور حکمی مسئولیت اداره امور گزینش کشور را به معاون اجرایی رئیس جمهور تفویض کرد.

 مسعود پزشکیان در اجرای ماده (۶) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب ۱۴ شهریور ۱۳۷۴ و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی مصوب ۹ اردیبهشت ۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی، با صدور حکمی مسئولیت اداره امور گزینش کشور را به دکتر محمدجعفر قائم‌پناه تفویض کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمدجعفر قائم‌پناه

معاون محترم اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری

در اجرای ماده (۶) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب ۱۴ شهریور ۱۳۷۴ و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی مصوب ۹ اردیبهشت ۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی، "مسئولیت اداره امور گزینش کشور" به جنابعالی تفویض می‌گردد. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع گزینش و با تأکید بر بند سوم سیاست‌های کلی نظام اداری مصوب ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر "بهبود معیارها و روزآمدی روش‌های گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ‌نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای" به جهت اتقان امور، مقرر می‌دارد؛

الف) در امور مهم از قبیل تعیین سیاست‌ها، خط مشی‌ها، تطبیق ضوابط با موازین شرعی، تفکیک، ادغام و انحلال هیئت‌ها حسب مورد مشورت‌های لازم به عمل آید.

ب) اختیارات ماده (۵) و تبصره (۱) آن به جنابعالی محول می‌گردد.

ج) دبیر هیئت عالی گزینش نیز در اجرای تبصره (۲) ماده (۵) نسبت به انجام امور مربوط، با نظارت و هماهنگی جنابعالی اقدام نماید.

توفیقات روزافزون جنابعالی و تمامی دست‌اندرکاران محترم امر گزینش کشور را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم "وفاق ملی" از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب