دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
نظرات: ۳ |
۰
امیرحسین ثابتی برای رسانه‌های خارجی خوراک ضد رهبری جور کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک روزنامه اصولگرا از سخنرانی امیرحسین ثابتی در مخالفت با عراقچی انتقاد کرده است.

روزنامه جوان نوشت: یک مجری تلویزیونی راه‌یافته به مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی خارجه، هم‌دوپهلو حرف زد، تا جایی که برای رسانه‌های خارجی خوراک ضد رهبری جور کرد؛ هم با داخل مجلس ستیزه کرد و گفت برخی همکاران بازی خطرناکی را شروع کرده‌اند؛ هم با خارج مجلس ستیزه کرد و نقل‌قول‌هایی به برخی افراد نسبت داد؛ و هم در استقلال مجلس تشکیک ایجاد کرد و یک هزینه بزرگ را از روی دوش ضدانقلاب برداشت.

این روزنامه افزوده است: حالا مراقبت برخی تازه‌به‌دوران رسیده‌ها دقیقاً ستیزه با دیگران بر سر حرف پوچ است! وقتی چنین نابخردی‌هایی دیده می‌شود، آن وقت زبان منتقدان راستین هم بسته می‌شود و کسانی از طرف مقابل عین همین بی‌خردی‌ها را به‌نفع خود به روی میز می‌ریزند و می‌گویند بازنده‌های انتخابات می‌خواهند در مجلس انتقام بگیرند! درحالی‌که این حق مجلس است که با دلایل حرفه‌ای و فنی، با برخی وزیران پیشنهادی مخالفت یا موافقت کند، اما یاوه‌گویی دومینووار به جریان‌های همسو و غیرهمسو سرایت می‌کند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    باید شاخ او شکسته شود ، این آدم جوگیر شده ، صندلی مجلس برای او سنگین است .
  • عباس قلی IQ ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    کسی که بیاد از فردی که چهار دهه در وزارت امور خارجه ثابقه داره ایراد بگیره بگه صلاحیت نداره برای پست وزارت خارجه معلومه خیلی ...

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب