دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
نظرات: ۰ |
۰
مرگ به چندقدمی همستر کامبت رسید؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اختلافات داخلی میان سازندگان این بازی محبوب که بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد، مشکلاتی برای ایردراپ توکن‌های این بازی کلیکی ایجاد کرده و آینده این بازی را زیر سوال برده است. 

تجارت نیوز نوشت: خبر جدیدی که درباره همستر کامبت، بازی محبوب وب۳، منتشر شده کاربران این بازی را در شوک فرو برده است. به نظر می‌رسد اختلافات داخلی میان سازندگان این بازی محبوب که بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد، مشکلاتی برای ایردراپ توکن‌های این بازی کلیکی ایجاد کرده و آینده این بازی را زیر سوال برده است. 

به‌تازگی اخبار متعددی درباره رد کردن پیشنهاد چندین شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر از سوی توسعه‌دهندگان این بازی منتشر شده است. این تصمیم سازندگان همستر کامبت، بسیاری از کاربران را نگران کرده است. با وجود اینکه تصمیم تیم همستر کامبت برای محافظت از بازیکنان و حفظ محیط بازی بوده اما بسیاری از کاربران اکنون پایداری این بازی و توکن آن را زیر سوال برده‌اند. با ایجاد نااطمینانی در میان کاربران این بازی، تعداد زیادی از بازی‌های مشابه در فضای رمز ارزی قصد دارند از این فرصت استفاده و بازیکنان جدیدی جذب کنند. ناامیدی از لیست شدن توکن همستر 

با وجود اینکه حدود دو هفته پیش خبر لیست شدن احتمالی توکن بازی همستر کامبت در صرافی رمز ارزی بایننس منتشر شده بود، شایعاتی که اخیراً منتشر شده امید کاربران را از بین برده است. انتشار توکن‌های همستر برای جولای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده بود که به‌ علت چالش‌های فنی در اجرای ایردراپ بزرگ این بازی، به‌ تعویق افتاده است. در حال حاضر، توکن $HMSTR برای معاملات پیش از بازار در صرافی‌های Gate.io، OKX، بای بیت، کو کوین و بیت گت فعال شده است. با این حال، زمان رسمی و دقیق ایردراپ توکن‌ها نامشخص مانده است. 

شخصی به نام الکس از پروژه simple، در روز گذشته خبر از بین رفتن پروژه همستر کامبت را در کانال تلگرامی خود با بیش از دو میلیون دنبال‌کننده اعلام کرده است. بر اساس اظهار او، اختلافات داخلی میان اعضای این بازی به وجود آمده است. با وجود اینکه سازندگان این بازی تعهد تقسیم ۱۸.۶ درصدی از سود بازی را به سرمایه‌گذاران داده بودند، مدیرعامل این بازی هم‌اکنون از پرداخت سهم سرمایه‌گذاران طفره می‌رود. سرمایه‌گذاران بازی در حال آماده کردن شکایت قانونی از تیم بازی همستر کامبت هستند. در نتیجه این اتفاق، لیست شدن توکن این بازی منتفی شده است. 

انتشار این اخبار نگرانی‌های زیادی برای کاربران بازی ایجاد کرده است و بسیاری از این افراد درخواست کرده‌اند سازندگان همستر کامبت به آنها پاسخ قانع‌کننده‌ای درباره این اخبار بدهند. 

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب