شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
نظرات: ۷
۰
-
شاخ به شاخ شدن وحشتناک لکسوس و نیسان آبی +ویدئو

ویدویی از شاخ‌به‌شاخ نیسان آبی و لکسوس منتشر شده است. راننده خودرو لکسوس در این حادثه آسیب ندید اما راننده خودرو نیسان دچار جراحت شده است. کاربران کیفیت دو خودو را با یکدیگر مقایسه می کنند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • سیامک IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    هردوساخت ژاپن هستن فقط سال ساخت ودرنتیجه تکنولوژی ساخت متفاوتی دارن یعنی ما همیشه درجا میزنیم وادعای پیشرفت داریم
  • محمد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    در بی کیفیتی خودروهای داخلی جای هیچ بحثی نیست بنده خودم در تاریخ 1403/05/11 در مسیر صفاشهر شیراز با خودروی سواری دوو سیلو مدل 1377 و یه مسافر دیگه با خودروی سواری پژوپارس مدل1402 ابتدا بنده با سگ برخورد و از سمت راست از پل افتادم پایین و وارد حاشیه خاکی کنار جاده شدم و بعد از من پژو به سگ که وسط جاده افتاده بود میزنه و در مسیر مستقیم آسفالت بعد از 20 متر متوقف میشه شکر خدا خودم و سرنشینان ماشینم با کلی وسایل در صندوق و باربند کوچکترین صدمه ایندیدیم فقط گلگیر جلو سمت راست و ذره ای هم سر شاسی ماشینم ضربه خورد ولی از پژو نه کاپوتی موند،نه سقفی با توجه به بالا زدن کاپوت و خوردن به سقف و شیشه، هر دو شاسی پژو ضربه خوده و موتور هم از جاش کنده شده بود . راننده و نفر سمت راست راننده با عدم باز شدن اربک سرشون خورده بود به شیشه و زخمی شده بودند. به گواه کارشناس راهنمایی رانندگی و شاهدین صحنه اگه جای دو خورو تغییر می داشت در برخورد با سک و انحراف از جاده و افتادن از پل به یقین با ملق زدن پژو تلفات می داد. متاسفانه هیچ کدام از خودروسازان ایرانی به فکر کیفیت و جان مردم این سرزمین نیستن.
  • گمنام IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    سال هاست مینویسیم ارابه های موناژایرانی سفیران مرگ هستندوکسی اهمیت نمیده نه دولت مردان ونه مردم ، تااعلام می شه ثبت نام سریعمردم استقبال می کنند
  • صابری IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    حالا اگه پراید بود کل سرنشینان مرده بودن

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی