پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۹
نظرات: ۰
۰
-

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در خاتمه نشست دیروز هیأت دولت به خبرنگاران گفت: پیشرفت شبکه ملی اطلاعات از ۲۰ در سال ۱۴۰۰ به ۶۴ درصد در شرایط فعلی رسیده است.

اطلاعات نوشت: زارع پور با اشاره به رشد مخاطبان سکوهای داخلی، گفت: هم اینک روزانه ۲۴ میلیون کاربر یکتا از شبکه‌های اجتماعی داخلی استفاده می کنند و در ماه بیش از ۴۵ میلیون کاربر فعال داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: روبیکا در ابتدای دولت سیزدهم روزانه ۵ میلیون کاربر فعال داشت که الان به بیش از ۲۲ میلیون نفر رسیده است، کاربر فعال ماهانه از ۱۳ میلیون به بیش از ۴۳ میلیون افزایش یافته است. ایتا از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار کاربر در روز به ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر رسیده است و کابر فعال ماهانه این سکو به ۳۱ میلیون نفر نزدیک شده است.

وی گفت: شبکه بله هم از ۷۵۰ هزار کاربر در روز به بیش از ۵ میلیون کاربر رسیده است و کاربر فعال ماهانه آن از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به بیش از ۱۲ میلیون رسیده است. سروش پلاس از ۷۰۰ هزار کاربر در روز به ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است و کاربر فعال ماهانه‌اش به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسیده است.

وی افزود: پیک ترافیک ایتا از ۱۹.۵ گیگابیت بر ثانیه به ۲۸۰ گیگابیت بر ثانیه رسیده است. مجموع حداکثر ترافیک مصرفی مردم در روز چه داخلی و چه خارجی نزدیک ۶ ترابیت بر ثانیه بود که الان به ۱۲ ترابیت بر ثانیه رسیده است.

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب