۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 60751

باشگاه پرسپولیس با ستاره چپ‌پای تیم ملی ایران به توافق نهایی دست پیدا کرد.

ورزش سه نوشت: جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس کاری کرد تا سرخ‌پوشان به‌طور جدی برای جذب مدافع چپ اقدام کنند و تلاش زیادی برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود داشته باشند، اما پس از ناکامی در جذب مهره‌هایی مثل یحیی عطیه‌الله، سرخ‌پوشان سراغ یک گزینه ملی رفتند و به توافق با میلاد محمدی رسیدند.

رسانه‌های ترکیه‌ای ظهر روز دوشنبه در خبری غیرمنتظره اعلام کردند که باشگاه آدانا دمیراسپور با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال این کشور درخواست فسخ قرارداد میلاد محمدی را داشته و این اتفاق رخ داده تا شایعات پیرامون حضور این ستاره ملی‌پوش در پرسپولیس قوت بگیرد.

باشگاه پرسپولیس که مدت‌ها پیگیر جذب میلاد محمدی بود و مذاکراتی هم با وی داشت، پس از اطلاع از فسخ قرارداد این بازیکن با آدانا دمیراسپور، به طور جدی‌تر پیگیر جذب وی شد و شبانه به توافق نهایی با این بازیکن رسید.

رسمی: حضور میلاد محمدی در پرسپولیس قطعی شد +عکس

میلاد محمدی که مهره اصلی تیم ملی ایران به شمار می‌رود، در دو هفته ابتدایی فصل 25-2024 سوپر لیگ ترکیه جایگاه ثابتی در ترکیب آدانا دمیراسپور داشت و در دو مسابقه مقابل فنرباغچه و ریزه‌اسپور به‌طور کامل در زمین بود، اما حالا به پایان کارش در این تیم رسید و راهی پرسپولیس شد.

میلاد محمدی طی هشت سال و نیم گذشته به‌عنوان لژیونر فعالیت کرده و برای اخمت گروزنی روسیه، خنت بلژیک، آ. ا. ک آتن و آدانا دمیراسپور ترکیه به میدان رفت که حالا به تیم محبوبش رسیده و رسما به پرسپولیس پیوست.

باشگاه پرسپولیس انتقال بزرگ میلاد محمدی را به‌طور رسمی اعلام کرد تا مشکل نبود مدافع چپ در ترکیب سرخ‌پوشان هم برطرف شود.

محمدی که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از آ. ا. ک آتن به آدانا دمیراسپور پیوست، بازیکن فیکس این تیم در تمام مسابقات بود ولی پیشنهاد پرسپولیس موجب شد تا قراردادش با این باشگاه را فسخ کند و به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود.

باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر عنوان کرد: «میلاد محمدی مدافع ۳۰ ساله تیم ملی که از آکادمی پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد پس از مذاکره و انجام توافقات لازم با مدیران باشگاه به پرسپولیس پیوست. محمدی دقایقی پیش قرارداد دو ساله خود با پرسپولیس را به صورت اینترنتی امضا کرد و به زودی برای شرکت در تمرینات تیم به تهران می‌آید.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha