شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۲
نظرات: ۴
۱
-
سناریوی دولت پزشکیان آمریکا و اسرائیل را غافلگیر کرد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب رفت و آمدهای پزشکیان و دولتمردان به کشورهای همسایه و منطقه را اقدامی مهم و اثرگذار برای گسترش تعاملات میان ایران و کشورها دانست.

احمد حکیمی پور ، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «اطلاعات آنلاین» با اشاره به شرایط فوق‌العاده منطقه، گفت: دولت پزشکیان واکنش مناسبی به تحولات بین‌المللی از خود نشان داده است.

به گفته وی، دولت چهاردهم با حضوری به موقع در منطقه این پیام را به جهان صادر کرد که ایران آمادگی رویارویی با هر شرایط و موقعیتی را دارد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی همانطور که از ماهیت آن معلوم است، تلاش می کند وضعیت خاورمیانه را روز به روز ملتهب تر کند و با خیال واهی دنبال پایان جبهه مقاومت است. آرزویی محال که در نهایت موجب حاشیه‌نشینی مطلق اسراییل خواهد شد. 

او افزود: در چنین شرایطی باید به این نکته مهم توجه داشت و عمل کرد که اتحاد عمومی و انسجام در داخل بیشتر از هر دوره دیگر ضرورت دارد.  بنابراین همه گروه‌ها و سلایق حاضر در عرصه سیاسی و تصمیم‌گیری با در نظر گرفتن وضعیت موجود، بنا را بر همراهی با هدف اعتلای نظام و کاهش مشکلات و در نتیجه افزایش آرامش جامعه و البته اعتماد عمومی به نظام بگذارند.

عضو اسبق شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: متاسفانه مشاهده می‌شود، دولت با هجمه زیادی مواجه است که عمدتاً با هدف تخریب صورت می‌گیرند. هیچ عقل سلیمی این روش را بر نمی‌تابد، در حالیکه دنیا به فکر برخورد با ایران است، عده‌ای با بهانه‌های توخالی علیه دولت موضع‌گیری می‌کنند. برای این گروه اینکه کشور در چه موقعیتی است، اصلاً اهمیتی ندارد و فقط و فقط به ابن فکر می‌کنند که رقیب سیاسی را تخریب کنند اما آنها باید بدانند، مردم آگاهی کاملی از اتفاقات پیرامون دارند و به همین دلیل در نهایت چاره‌ای جز  حاشیه‌نشینی نخواهند داشت.

وی توضیح داد: البته آنچه معلوم است، این که ارکان مهم نظام همصدایی را برگزیده اند. به طور مشخص نمایندگان مجلس دوازدهم در دوره فعالیت دولت چهاردهم ، بنا را بر تعاملی کارشناسانه گذاشته اند که این رویکرد قطع به یقین می تواند در کارآمدی قوه مجریه و در نتیجه کمتر شدن کاستی ها تاثیر مستقیمی بگذارد. حالا اگر چند تن از نمایندگانی که به طیف مشخصی وابسته هستند، با هر بهانه ای دولت را تخریب می کنند و خواسته هایی غیرمنطقی دارند، مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد، همکاری مجلس با دولت است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهراب IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    افرادی که در این شرایط بجای همدلی و وفاق ملی دست به تخریب دولت میزنند تردید نکنید که اینان همان جاسوسان پلید استکبارند و مجری دستورات آنها جهت ایجاد نفاق و تفرقه در کشورند .
  • ب IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    مقاله ی بسیار منطقی و مفیدی بود
  • شهدای تفتان GB ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    آقایان! خود را فریب ندهیم!کدام کشورهای منطقه اجازه استفاده از آسمان خود را برای حمله به ایران در اختیاردشمن قرار داد؟ دولت پزشکیان باید تعلل جواب به شهادت هنیه را بدهد! شرایط کنونی حاصل تعلل واهمال مدیران میز سیاست خارجی ایران است. مؤاخذه وجوابگویی این افراد ونهادها کمترین خواسته است.شهدای تفتان
  • ناشناس IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    انگار حرف دل خیلی ها رو نوشته متاسفانه در چنین شرایطی به جای اینکه در کنار دولت وهمراه باشن نفع مردم رو در نظر بگیرن در حال انتقام که چون رای نیاوردن از اوردن اسم جنگ روی انتن زتده به بهانه شهادت هنیه که بیشتر کشور به بریزه ....بگیر تا حرف و شایعه گرانی بنزینی که حاصل یک بریده حرف بوده

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی