دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
نظرات: ۱
۰
-
این پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ را از دست ندهید

پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ به چه صورت خواهد بود؟

تجارت‌نیوز نوشت: شاخص کل بورس در نخستین ماه پاییز عقبگرد ماهانه ۴.۲ درصدی را ثبت کرد. نماگر بورس در حالی که در نخستین روز معاملاتی مهر روی عدد دو میلیون و ۹۷ هزار واحد قرار داشت، اولین ماه پاییز را در سطح دو میلیون و هفت هزار واحدی به پایان رساند.

در همین حال نماگر هم‌وزن بازار سهام که شاخصی از عملکرد نمادهای کوچک و متوسط بازار است نیز با افت ماهانه ۳.۱۵ درصدی روبرو بود. شاخص هم‌وزن در حالی که مهرماه را روی سطح ۶۸۷ هزار واحدی آغاز کرده بود، برای ورود به آبان با کاهش ارتفاع روی سطح ۶۶۵ هزار واحد قرار گرفت.

طی یک ماهه مهرماه، حجم و ارزش معاملات خرد به شدن کاهش یافت و خروج پول ادامه یافت. طی این ماه بورس تهران تحت تاثیر تنش‌های سیاسی منطقه قرار گرفت و عملکرد خوبی نداشت. اما آیا با تغییر ماه، مسیر بازار هم تغییر خواهد کرد؟

پیش بینی بورس سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

بازار سهام همچنان تحت تاثیر ریسک‌های سیاسی و نظامی‌ست. در این میان، قیمت دلار در حال افزایش ارتفاع است و بازار طلا و سکه را با خود افزایشی کرده است. این روند رو به رشد در بازارهای طلا و ارز بسیاری از صاحبان نقدینگی را به سمت خود جذب و از بورس ناامید کرده است. همچنین خبر عرضه دوباره اوراق دولتی، توجه سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز را به خود جلب کرده است.

با توجه به فاکتورهای گفته شده و تداوم ریسک‌های سیاسی و اقتصادی، به نظر می‌رسد بازار سهام همچنان در روند نزولی حرکت کند و شاهد خروج پول باشد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرسنجی

آینده منطقه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی