دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
نظرات: ۰
۰
-
شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج‌فارس گستاخ شده‌اند و باید ادب شوند!

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر بنا بر مدعی بودن باشد ما باید بگوییم بحرین، قفقاز یا آذربایجان به این آب و خاک تعلق داشته است. عجبا از اینکه شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج‌فارس در خانه گرم نشسته و حرف‌های گرم می‌زنند.

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز هم در واکنش به زیر سوال بردن تمامیت ارضی ایران در خصوص جزایر سه‌گانه خلیج‌فارس از سوی اتحادیه اروپا و سران شورای همکاری خلیج فارس گفت: گستاخ‌تر شده اند و سخنان بی‌ربط و تهی از حقیقت به زبان جاری می‌کنند، گویی باید با آنان به زبان دیگری سخن بگوییم.

وی اظهار کرد: نجابت و بزرگواری نشان دادن به دشمنان و بدطینت‌ها موجب گستاخی آنان شده است و سخنان بی‌ربط و تهی از حقیقت به زبان جاری می‌کنند. گویی باید با آنان به زبان دیگری سخن بگوییم تا هر از چند گاهی در شمال و جنوب کشور، نخواهند درباره تمامیت ارضی ایران شبهه به وجود آورند و به خواسته‌های نابه‌حق‌شان برسند.

وی ادامه داد: تا وقتی در درون کشور کلام، عمل و قدرت واحد و انسجام محکمی نشان ندهیم هر ننه شله پز، بی‌عرضه و بی‌قابلیتی سر بر می‌آورد و خواستار برگشت تفاله‌های پهلوی به این آب و خاک می‌شود و حاضر است برایش حتی تمامیت ارضی کشور را فدا کند. آنان هیچ وابستگی و تعصبی به خاک این سرزمین ندارند البته حساب منتقدان به سیاست‌ها و روش‌های نادرست مسوولان جداست و نباید در این زمینه سوءتفاهم شود. 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ما باید خودمان را قوی کنیم و با قدرت در برابر یاوه‌گویی‌ها بایستیم تا خجالت بکشند درباره جزایر بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک حرف بزنند.

اکرمی متذکر شد: اگر بنا بر مدعی بودن باشد ما باید بگوییم بحرین، قفقاز یا آذربایجان به این آب و خاک تعلق داشته است. عجبا از اینکه شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج‌فارس در خانه گرم نشسته و حرف‌های گرم می‌زنند.

وی تاکید کرد: ما باید به منشاء قدرتی که دشمنان انقلاب و همسایگان زیاده‌خواه به پشتوانه آن جرات تکرار ادعاهای توخالی و بی‌مایه‌ را به خود می‌دهند، تمرکز کنیم و با قدرت با آنها برخورد کنیم.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرسنجی

آینده منطقه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی