دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
نظرات: ۱
۰
-
آیا ایران شنبه‌شب آزمایش هسته‌ای انجام داد؟

خبرنگار معروف الجزیره با توئیتی ادعای عجیبی را درباره زلزله شنبه شب ایران مطرح کرد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، جمال ریان در توئیتی مدعی شد: در سالگرد سیل الاقصی گزارش‌هایی مبنی بر زلزله ۴.۶ ریشتری در کویر ایران منتشر شد که ممکن است ناشی از اولین آزمایش هسته‌ای ایران باشد.

وی از سایت «دی دی جئوپولیتیکس» توئیتی را نقل کرد که در آن آمده است: یک ایستگاه لرزه نگاری در ارمنستان وقوع انفجاری به بزرگی ۴.۶ ریشتر را در ایران شناسایی کرد. محققان به عدم وجود موج فشاری اشاره کرده و معتقدند ممکن است ناشی از انفجار باشد تا یک زلزله. این فعالیت در کویر نزدیک آرادان بوده و شبیه یک آزمایش هسته‌ای بوده است. هیچ پس لرزه‌ای نیز پس از آن ثبت نشده است.

منابع رسمی تاکنون در این باره اظهار نظر نکرده‌اند اما شایعه شده است که پس از این انفجار اسرائیل از حمله به ایران ترسیده و برنامه خود را متوقف کرده است. جالب اینجاست که در ذیل کامنت‌های این پست بسیاری از کاربران داشتن سلاح هسته‌ای را حق دانسته تا بتوان جلوی وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی را برای همیشه گرفت.

آیا ایران شنبه‌شب آزمایش هسته‌ای انجام داد؟

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی‌ IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    با سلام خدمت شما عزیزان زحمت کش سایت عزیر ما سالهاست که بخاطر هسته ای تحریم هستیم سالهاست مردم بخاطر اتمی و هسته ای بخاطر تحریم ها رنجی میکشن آیا الان وقتش نیست ما از میوه اش بهره برداری کنیم میخوام بگم ما پشتتون هستیم شما را بخدا رونمایی کنید

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب