چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
نظرات: ۴
۱۰
-
زمان ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ بارش‌های پاییزی در راه است +نقشه هواشناسی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مهر نوشت: صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز جمعه (۳۰ شهریور) موج جدید بارش‌ها وارد کشور می‌شود، گفت: امروز (چهارشنبه، ۲۸ شهریور) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز و فردا (پنجشنبه، ۲۹ شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در ادامه تاکید کرد: روز جمعه در شمال غرب و گیلان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهدو روز شنبه (۳۱ شهریور) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی؛ امروز و فردا در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، روزهای جمعه و شنبه در غرب و برخی مناطق شمال غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مقام مسئول سازمان هواشناسی تاکید کرد: روز جمعه (۳۰ شهریور) با ورود سامانه بارشی به شمال غرب در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس در غرب کشور همچنین در ارتفاعات البرز غربی و غرب گیلان ابرناکی و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۱۹ و ۲۹ و فردا (۲۹ شهریور) قسمتی ابری تا نیمه ابری، اواسط روز بارش خفیف باران، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تامی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    آقا من خوشحالم بارندگی دتریم ، ولی حتما اخبار ماه گذشته رو دیدید که تمام منابع خبری از خشکی شدید و نبودن باران صحبت میکردند و چقدر هم بقیه این خبر بد رو انتشار بیشتر میدادن...خیلی بده که با یه مشت خبر واهی ، آگاهی جمعی مردم رو دچار ترس و انرژی منفی میکنند ، بیا اینهم بارون ، اصلا شب بیست و پنجم شهریور تهران بارون کامل اومد.
  • رشید IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    سلام کسی که دندان عملی داره و لثه های پایین فکش نازک شدن و جای پیج ایمپلنت ندارن ،چکار باید کنند آیا واسه لثه سازی کجا اقدام کنند و بعد از زاویه دادن و پر شدن لثه ها بیان ایمپلنت،کنن
  • سعید IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    خدایی پیش بینی کارشناسان هواشناسی کشکی بود،گفتند پاییز امسال بارش نیست،هوا گرم تابستونی و پدیده خاص فلان،،کشاورزان دیر برخی کشت ها انجام دادند،فلان محصول پرسیدم گفت رودست خوردیم
  • امید IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    امید است با ورود این سامانه از نیمه شب شرعی اواسط سال 1403 ببعد با درنظر گرفتن حق و عدالت بتوانیم شاهد رشد قابل توجهی در زمینه تولید و شکوفایی اقتصاد مقاومتی همراه با ایام نور فجر الهی بهمن امسال به سطح طراز قابل قبولی کشور را برسانیم تا از طریق دشمنان اسلام در سال جاری به کمتر ستیزه جویی امکان پذیرش اینکه حتی در فکر خویش با الحاق دسیسه چینی و تفرقه افکنی میان قشر مردم و دولتمردان کشور فاصله گزیند

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی