سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
نظرات: ۲
۰
-
رئیس جدید سازمان بورس در مراسم تودیع و معارفه خود چه گفت؟

حجت اله صیدی رئیس سازمان بورس امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بورس، گفت: معتقدم بازار سرمایه در آستانه جهش قرار دارد. دلیلی ندارد بازار سرمایه بزرگ نشود و ارزش آن به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد دلار نرسد.

جماران نوشت: حجت اله صیدی رئیس سازمان بورس امروز در مراسم تودیع و معارفه، گفت: ‌در سال‌های اخیر نرخ تشکیل سرمایه ثابت منفی بود، یعنی نرخ استهلاک از نرخ سرمایه گذاری جدید بیشتر شده است.

به گفته صیدی هنوز ارزش روز بازار سرمایه بسیار پائین است و باید افزایش یابد.

وی بیان داشت: با عرضه برق در بورس انرژی از یک کالای عمومی به کالای اقتصادی تبدیل خواهد شد.

رئیس سازمان بورس اظهار کرد: معتقدم بازار سرمایه در آستانه جهش قرار دارد. دلیلی ندارد بازار سرمایه بزرگ نشود و ارزش آن به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد دلار نرسد.

وی ادامه داد: بنده ترجیح می‌دادم به صورت مشاوره در خدمت تیم اقتصادی دولت چهاردهم باشم اما دکتر همتی تکلیف کردند که به سازمان بورس بیایم. به ۲ دلیل تصمیم گرفتم این تکلیف را بپذیرم، اول این‌که من در بازار سرمایه بزرگ شدم و در این بازار شاگردی کرده‌ام. دوم این‌که به ظرفیت‌های بازار سرمایه ایمان داشتم.

صیدی خاطرنشان کرد: اتفاق عجیبی که در اردیبهشت ۱۴۰۲ رقم خورد دیگر نباید رخ دهد. طبق هماهنگی انجام شده با دکتر همتی وزیر اقتصاد قرار بر این است که این نوع عدم قطعیت‌ها در بازار سرمایه کاهش پیدا کند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب