یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
نظرات: ۰
۰
-
شهربانو منصوریان قهرمان آسیا شد!

شهربانو منصوریان با کسب یک برد به مقام قهرمانی ووشو آسیا رسید.

جماران نوشت: روز پایانی رقابت‌های ووشو قهرمانی آسیا، امروز(یکشنبه) با برگزاری دیدارهای فینال اوزان مختلف بخش زنان در ماکائو پیگیری شد و نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال طلا و دو نقره شدند. روز گذشته نیز سوگند سینکایی به مدال برنز رسیده بود.

در وزن 70- کیلوگرم، یاسمن باقرزاده در دیدار نهایی به مصاف ژو هایلان از چین رفت و در دو راند متوالی به برتری دست یافت و به مدال طلا رسید. باقرزاده پیش از این مقابل نماینده ترکمنستان به برتری دست یافته بود.

شهربانو منصوریان در دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم با برتری مقابل پوچا کادیان از هند به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

در دیدار نهایی وزن 60- کیلوگرم، صدیقه دریایی در مقابل ژانگ ژیائو از چین قرار گرفت و با قبول شکست به مدال نقره این پیکارها دست یافت. او برای حضور در دیدار نهایی موفق به شکست ورزشکارانی از ماکائو و قزاقستان شده بود.

سهیلا منصوریان دیگر نماینده ساندای بانوان در دیدار نهایی وزن 65- کیلوگرم به رقابت با دای ژین‌روو از چین  پرداخت و با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره رسید.  او پیش از این با شکست  حریفانی از عربستان و هند فینالیست شده بود.

همچنین سوگند سینکایی نماینده وزن 52- کیلوگرم بانوان کشورمان روز گذشته پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در مرحله دوم مغلوب چنگ منگ یوئی از چین شد و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال برنز دست یافت.

در ادامه مسابقات، فینال رقابت‌های ساندا مردان برگزار خواهد شد و امیرحسین همتی، علی خورشیدی، محمدرضا ریگی و محمد نصیری شانس خود را برای کسب مدال طلا امتحان خواهند کرد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب