چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
نظرات: ۱
۰
-
وکیل فائزه هاشمی: با آزادی مشروط موکلم موافقت نشد

وکیل فائزه هاشمی گفت: به همراه محسن هاشمی برادر موکلم، تلاشمان را می‌کنیم تا با دادستان تهران یا سرپرست دادسرای اوین گفت‌وگویی داشته باشیم تا ببینیم چه کاری می‌توانیم برای ایشان انجام دهیم.

ایلنا نوشت: محمدحسین آقاسی وکیل فائزه هاشمی در گفت‌وگویی، درباره آخرین وضعیت موکل خود بعد از نامه‌ای که شب گذشته متن آن در رسانه‌ها منتشر شد، عنوان کرد: قبلا اقداماتی صورت گرفته بود تا احتمالا به ایشان آزادی مشروط تعلق بگیرد که این کار انجام نشد. پرونده‌های ایشان تجمیع شده و میزان مجازاتی که باید تحمل کنند ۳ سال و ۷ ماه است که حدود ۲ سال از آن حکم را تحمل کرده اما دادستان با آزادی مشروط ایشان مخالفت کرده، بنابراین در مهر ماه سال آینده محکومیت ایشان به پایان خواهد رسید. 

وکیل فائزه هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا با انتشار نامه فائزه هاشمی پیگیری مجددی برای تغییر در وضعیت او صورت گرفته است؟ گفت: فکر می‌کنم با انتشار این نامه هم نباید انتظار آزادی مشروط را برای موکلم داشته باشیم. احتمالا همکاری در این رابطه با ما نخواهند کرد، قبلا هم نکرده بودند. در هیچ زمینه‌ای از سوی مقامات قضایی همکاری ندیدم. 

آقاسی درباره اقدامات احتمالی درباره حفاظت از جان موکل خود بعد از انتشار نامه گفت: به همراه آقای محسن هاشمی برادر موکلم، تلاش‌مان را می‌کنیم تا با مراجعه به دادستان تهران یا سرپرست دادسرای اوین گفت‌وگویی با آنها داشته باشیم تا ببینیم چه کاری می‌توانیم برای ایشان انجام دهیم. 

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب