جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
نظرات: ۱۱
۱
-
آقای رئیس‌جمهور مدیران استان مازندران را همین امروز برکنار کنید!

انتقادها و گلایه‌های مردم در تعطیلات اخیر بویژه در استان‌های شمالی کشور همچنان ادامه دارد.

رویداد نوشت: در حالی مازندران در این روزها به مرز اشباع رسیده است و برخی منابع از ورود بیست میلیون مسافر به استان سه میلیونی طی روزهای اخیر خبر می دهند استاندار مازندران به همراه برخی مدیران کل و ستادی با هزینه بیت المال ترجیح دادند استان را در این شرایط بحرانی ترک کنند و به زیارت مشهد مقدس بروند. 

جالب تر آنکه برخی فرمانداران و شهرداران و مدیران شهرستانی هم  به تبعیت از اقدام استاندار، به مشهد رفته اند و جایگاه خدمت به مردم را ترک کردند. 

متاسفانه در روزهای تعطیلات اربعین نیز همین مدیران ترجیح دادند با ترک مسولیت و مسولیت پذیری به کشور عراق بروند و خودشان را از مسولیت میدانی دور کنند. 

البته هیچکس با زیارت این ایام مخالفت ندارد بلکه سعادتی است اما آقای مسوولی که ادعای خدمت به مردم دارید و خدمت به مردم را عین عبادت می دانید چگونه به خودتان اجازه می دهید در این شرایط میز خدمت را رها کنید و با فراغ بال به زیارت بپردازید.

آقای رییس جمهور؛ ما اگر جای شما باشیم از همان مشهد تمام مدیران مسوول در این شرایط را برکنار می کنیم تا مردم دلشان خوش باشد این دولت آمده کنار  مردم باشد.

مازندران این روزها بدلیل حجم باورنکردنی سفر و ورود میلیونی مسافر بازهم از نبود زیرساخت های خدماتی رنج می برد و تنها آورده آن برای مازندرانی ها فقط زباله و ترافیک و صف های طولانی جایگاه های بنزین و نانوایی ها و قطعی آب و برق و .. است و سکانداران استانشان بجای زمام داری امور و مدیریت میدانی در فرسنگ ها دورتر در حال زیارت هستند. 

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب