جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
نظرات: ۰
۰
-
توییت مهم پاول دورف پس از آزادی

پاول دورف مدیر تلگرام در نخستین توییت پس از آزادی از بازداشت پلیس از هدف خود برای مقابله با سوءاستفاده‌کنندگان از تلگرام پرده برداشت.

خبرآنلاین نوشت: پاول دورف شنبه سوم شهریور هنگام ورود به فرانسه در پاریس بازداشت شد. سه روز پس از این ماجرا فهرست بلند اتهامات او اعلام شد.

مدیر تلگرام سرانجام پس از چهار روز بازجویی آزاد شد.

دورف پس از آزادی در نخستین توییت خود نوشته است: «هنوز در تلاشم تا آنچه در فرانسه اتفاق افتاد را درک کنم. اما ما نگرانی‌ها را می‌شنویم. جلوگیری از مداخله سوءاستفاده‌کنندگان از پلتفرم تلگرام در آینده بیش از ۹۵۰ میلیون کابر تلگرام، هدف شخصی من است.»
 

توییت مهم پاول دورف پس از آزادیتوییت مهم پاول دورف پس از آزادی


مالک تلگرام در ادامه این پست توییتری به توضیحات خود درباره این ماجرا در تلگرام ارجاع داده است.

او در کانال تلگرام خود با اشاره به بازداشت در پاریس، بازجویی چهار روزه و ادعای پلیس درباره مسئولیت او درباره استفاده غیرقانونی دیگران از تلگرام و عدم پاسخگویی این پیام‌رسان توضیح داده است.

دورف ادعای پلیس درباره عدم پاسخگویی تلگرام را به دلایل زیر ناموجه می‌داند.

تلگرام یک نماینده رسمی در اتحادیه اروپا دارد که درخواست‌های اتحادیه را دریافت می‌کند و به آن‌ها پاسخ می‌دهد. آدرس ایمیل نماینده تلگرام برای هر کسی «آدرس تلگرام اتحادیه اروپا برای مجریان قانون» را در گوگل جستجو کنند، قابل دسترسی است.

مقامات فرانسوی راه‌های زیادی برای تماس با من برای درخواست کمک داشتند. من به عنوان یک شهروند فرانسوی مدام به کنسولگری فرانسه در دبی می‌رفتم. چندی پیش شخصا به آن‌ها کمک کردم تا خط تلفنی با تلگرام برای مقابله با تهدید تروریسم در فرانسه ایجاد کنند.

اگر کشوری از یک سرویس اینترنتی ناراضی است، رویه برقرار شده این است که اقدام قانونی علیه خود سرویس آغاز کند. استفاده از قوانین مربوط به دوران قبل از گوشی های هوشمند برای متهم کردن یک مدیر عامل به جرایم ارتکابی توسط اشخاص ثالث در پلت فرمی که او مدیریت می کند، رویکردی نادرست است.

او در ادامه پست تلگرامی خود نوشته است: «ادعای برخی رسانه ها مبنی بر اینکه تلگرام نوعی بهشت ​​هرج و مرج است کاملاً نادرست است. ما روزانه میلیون ها پست و کانال مضر را حذف می کنیم. ما گزارش‌های شفافیت روزانه را منتشر می‌کنیم. ما خطوط مستقیم مستقیم با سازمان‌های غیردولتی داریم تا درخواست‌های تعدیل فوری را سریع‌تر پردازش کنیم. با این حال، صداهایی را می شنویم که می گویند این کافی نیست.

افزایش ناگهانی تعداد کاربران تلگرام به ۹۵۰ میلیون باعث دردسرهای فزاینده‌ای شد که سوء استفاده از پلتفرم ما را برای مجرمان آسان‌تر کرد. به همین دلیل است که من هدف شخصی خود را در نظر گرفتم که اطمینان حاصل کنم که در این زمینه به طور قابل توجهی پیشرفت خواهیم کرد. ما قبلاً این فرآیند را به صورت داخلی آغاز کرده‌ایم و به زودی جزئیات بیشتری را در مورد پیشرفت خود با شما به اشتراک خواهم گذاشت.»

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب