یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
نظرات: ۰ |
۰
سخنگوی کاخ سفید: از اسرائیل حمایت می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاخ سفید اعلام کرد که «ما (آمریکا) به حمایت از حق اسرائیل برای دفاع از خودش ادامه می‌دهیم و به تلاش برای ثبات منطقه‌ای ادامه خواهیم داد.»

فارس نوشت: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا از نزدیک در حال رصد «اتفاقات اسرائیل و لبنان است» و حمایت واشنگتن از تل‌آویو ادامه دارد.
 
به دنبال پاسخ اولیه حزب‌الله لبنان به ترور فرمانده ارشد حزب‌الله فؤاد شکر، رئیس‌جمهور آمریکا از صهیونیست‌ها حمایت کرد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی خبر دادند که سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور از نزدیک در حال رصد اتفاقات در اسرائیل و لبنان است.
 
به گفته این مقام آمریکایی، تحت فرمان و نظارت بایدن، مقام‌های ارشد آمریکایی در ارتباط مداوم با همتایان اسرائیلی خود هستند.
 
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که «رزمندگان ما حمله با تعداد زیادی پهپاد حمله هوایی به عمق اراضی رژیم صهیونیستی را آغاز کردند و یک هدف نظامی ویژه اسرائیل را مورد اصابت قرار داده‌اند».
 
به گفته مقاومت اسلامی لبنان، «سایت‌ها، پادگان ها و سکوهای گنبد آهنین دشمن را در شمال فلسطین اشغالی با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادیم».
 
حزب‌الله همچنین در خصوص هرگونه حمله رژیم صهیونیستی علیه مواضع غیرنظامیان هشدار داد و تصریح کرد «در صورت هدف قرار دادن غیرنظامیان، پاسخ شدید و دردناکی از راه خواهد رسید».
 
کاخ سفید اعلام کرد که «ما (آمریکا) به حمایت از حق اسرائیل برای دفاع از خودش ادامه می‌دهیم و به تلاش برای ثبات منطقه‌ای ادامه خواهیم داد.»

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب