یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
نظرات: ۰ |
۰
زورگیران در فاز ۲ پردیس کرج جولان می دهند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعدادی از اهالی منطقه فاز ۲ فردیس کرج از افزایش زورگیری و ناامنی ها در این منطقه انتقاد کرده و خواستار دخالت نیروی انتظامی شدند.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، جمعی از اهالی منطقه فاز ۲ فردیس کرج با حضور در دفتر سایت از افزایش زورگیری ها در هفته های اخیر در این منطقه خبر داده و خواستار برخورد جدی با این پدیده آزاردهنده شدند. 

یکی از اهالی این منطقه که در هفته گذشته گرفتار زورگیران شده بود، در این باره گفت: اغلب ساکنان این منطقه را اقشار کارگر و کارمند تشکیل می دهند که برای استنفاده از سرویس حمل و نقل و حضور در محل کار خود باید ساعات اولیه صبح به خیابان بیایند. به تازگی گروهی از اراذ ل و اوباش با حضور در محل های رفت و آمد این کارگران و با در دست داشتن قمه و چاقو اقدام به زورگیری و خفت گیری می کنند.

وی گفت که در ساعت ۵ صبح برای حضور در محل کار در حال تردد بودم که از سوی یک گروه اراذل و اوباش محاصره شدم. یکی از آن ها با تکان دادن قمه خود از من خواست تلفن همراه و هر آن چه پول با خود دارم را به آن ها بدهم و اصلا مقاومت نکنم. 

یکی دیگر از اهالی که طعمه این گروه از زورگیران شده است، گفت: در حادثه ای مشابه به فاصله چند روز بعد این گروه از اراذل و اوباش من را طعمه خود کردند و وقتی نسبت به درخواست آن ها برای تحویل تلفن همراه و پول خود مقاومت کردم با قمه ضرباتی به من زدند و من را از ناحیه دست و صورت مجروح  کردند. 

به گفته وی، این حمله به فاصله چند ده متری از یک پاسگاه نیروی انتظامی صورت گرفت.

فرد دیگری نیز در ادامه اعتراضات اهالی منطقه فاز ۲ فردیس کرج گفت که به تازگی زورگیران با حمله به یک دختر جوان وسایل همراه او را به سرقت بردند. 

این اهالی از رفت و آمدها به پاسگاه نیروی انتظامی و طرح و تنظیم شکوائیه های خود خبر دادند و خواستار مداخله سریع نیروی انتظامی برای تامین امنیت در این منطقه شدند. 

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب