چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
نظرات: ۱ |
۰
سه وزیر پیشنهادی پزشکیان که بیشترین مخالف را دارند +جدول
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مطابق جدولی که منتشر شده است، گزینه‌های پیشنهادی بهداشت، کار و میراث و فرهنگی بیشترین مخالف را داشته‌اند.

نهمین جلسه صحن مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت اعضای کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم برگزار شد و تا ساعاتی دیگر  تکلیف کابینه چهاردهم مشخص خواهد شد.

مطابق جدولی که خبرگزاری فارس منتشر کرده است، گزینه‌های پیشنهادی بهداشت، کار و میراث و فرهنگی بیشترین مخالف را داشته‌اند. 

تعداد موافقان ثبت‌نامی اسکندر مومنی و عباس علی آبادی، وزرای پیشنهادی کشور و نیرو هم بیش از ۲۰۰ نفر است. 

عباس عراقچی، عبدالناصر همتی و حسین سیمایی صراف هم تعداد موافقان‌شان زیر ۱۳۰ نفر است. 

 این اعداد برای قبل از نطق وزراست و ممکن است رأی نهایی آنها با نسبتی که در موافقان و مخالفان صورت گرفته مطابقت نداشته باشد.

۳ وزیر پیشنهادی پزشکیان که بیشترین مخالف را دارند +جدول

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انتخاب IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    عباس عراقچی در برجام از دستورات ولی فقیه ورهبر برای اخذ تضمین از غرب تمکین نکرد و به دستور فرمانده کل قوا برای اخذ تضمین اعتنا نکرد ودر قضیه خسارت بار برجام خسارت های گریه اوری به کشور و مستضعفین ایران تحمیل کرد و هیچ تضمینی هم از غرب نگرفت و کلاه گشادی برسر کشور رفت که تا نوک شصت پای کشور امده . چرا مجلس به این بشر رای موافق داده ، باشد که مجلس تاوان این عمل غیر قانونی وعقلانی وغیر شرعی اش را بپردازد‌. مجلس پرونده سیاهی در انتخاب وزیران نالایق دارد وهمین کیلویی تایید کردن وزیران و باند وباند بازی مجلس باعث شده که ۵۰ میلیون ایرانی عاشق اسلام وحکومت اسلامی پای صندوق رای ریاست جمهوری و رای مجلس نیایند و مشروعیت نظام مقدس نشانه رود، مجلس مقصر اوضاع نابسامان کشور است ، به لیست بالا که کاملا غیر کارشناسی شده است ومعلوم است حق با باطل آمیخته شده و کاندیدهای نا کارامد بد سابقه رای اعتماد از مجلس که به بقالی تبدیل شده گرفته اند ، آشکار است که مجلس با دولت معامله کرده و ۸۵ میلیون ایرانی ودستورات فرمانده کل قوا را برای انتخاب کابینه تمکین وفرمان برداری نکرده.

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب