دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
نظرات: ۰ |
۰
فتح‌الله‌زاده: علیه استقلال شیطنت می‌کنند/ وزیر ورزش از حواشی نترسد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: وزیر ورزش باید موضوع فوتبال را جداگانه و به صورت جدی دنبال کند. فوتبال ایران برکه شده و باید به اقیانوس تبدیل شود.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال پیرامون معرفی احمد دنیامالی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: به نظر من در بین افرادی که مطرح شدند دنیامالی سابقه بهتری دارد. از دور نسبت به ایشان شناخت دارم و می دانم با ورزش بیگانه نیست و در این حوزه کار کرده است و ورزشی است و به نظرم رای می آورد. 

وی افزود: اگر آقای دنیامالی رای اعتماد بگیرد شایسته سالاری باید اولویت ایشان باشد و آدم های قوی بیاورد و از حواشی نترسد و آمایش سرزمین را اجرا کند. ضمنا فوتبال ما باید سر و سامان بگیرد. وزیر ورزش باید موضوع فوتبال را جداگانه و به صورت جدی دنبال کند. فوتبال ایران برکه شده و باید به اقیانوس تبدیل شود.


مدیرعامل اسبق استقلال درباره عملکرد کاروان ایران در المپیک پاریس گفت: خوب بودیم. من کشتی را مثال می زنم که مدال های خوبی گرفت. در پاریس دیدیم که کشتی موفق عمل کرد اما با تمام آن موفقیت ها بازهم جایگاه فوتبال در جامعه متفاوت است. شاید قهرمانان برخی رشته ها نسبت به فوتبال نگاه خوبی نداشته باشند اما فوتبالی ها به موفقیت های دیگر رشته ها نگاه مثبتی دارند. خود من پای تلویزیون و در زمان پخش کشتی آرام و قرار نداشتم و بالا و پایین می پریدم.


وی درباره وضعیت استقلال گفت: بازی اول  را بردیم ولی هنوز راه نیفتادیم و زود است انتظار داشته باشیم که تیم در بهترین فرم خود قرار داشته باشد. با این حال استقلال مدعی اصلی قهرمانی است.

فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت فوتبال ایران گفت: الان فدراسیون فوتبال تک محوری است و همه جا باید آقای تاج برود و بدود. با دو سه نفر نمی شود فوتبال را جلو برد. باید ۲۰۰ مدیر کاربلد بیایند. نباید همه بار روی دوش رییس فدراسیون باشد.

وی درباره موضوع پرحاشیه سقف بودجه گفت: فکر می کنم از وقتی سقف را گذاشتیم فوتبال را نابود کردیم. در گذشته 5، 6 بازیکن تاپ داشتیم و بقیه کمتر می گرفتند. الان سقف رفته بالا و همه انتظار دارند به اندازه سقف پول بگیرند. تقریبا بازیکن معمولی نداریم و همه در یک سطح از نظر دریافتی قرار گرفته اند.

فتح الله‌زاده‌زاده افزود: استقلال می تواند قهرمان شود. یک هافبک و مهاجم کم داریم آنهم برای لیگ نخبگان. این روزها البته برخی شیطنت می کنند و می گویند استقلال سقف بودجه را رد کرده است.هر وقت بحث استقلال می شود همه حرف می زنند. چرا تیم های دیگر بازیکن می گیرند صدایتان در نمی آید؟ پارسال با آن اتفاقات قهرمانی را از تیم گرفتند و امسال هم با صحبت های خود به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند.  من از آقا تاج تشکر می کنم که با شجاعت و صادقانه از استقلالی ها به دلیل از دست رفتن قهرمانی عذرخواهی کرد.

وی درباره پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوبی است. سپاهان و تراکتور هم همینطور اما استقلال مدعی اول قهرمانی به حساب می آید.

مدیرعمل اسبق استقلال در پایان درباره تاثیر وی ای آر در نتیجه دیدار اول استقلال گفت: این سیستم باید زودتر می آمد. شما در همین بازی اخیر استقلال مشاهده کردید که اگر وی ای آر نبود سه امتیاز پریده بود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب