شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
نظرات: ۰ |
۰
چرا فدراسیون تنیس مسوولیت های اجرایی را بر دوش سلبریتی ها گذاشته است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون تنیس در یک اقدام عجیب به یک بازیگر دیگر سمت داد و مشخص نیست دستاورد حضور سلبریتی‌ها در بدنه اجرایی ورزش چه چیزی است.

ایسنا نوشت: فدراسیون تنیس در یک اقدام عجیب به یک بازیگر دیگر سمت داد. فدراسیون از سال گذشته تصمیم گرفته از سلبریتی‌ها در بدنه اجرایی استفاده کند. فدراسیون تنیس در آخرین اقدام خود میلاد کی‌مرام بازیگر سینما و تلویزیون را به سمت رییس کمیته تنیس ساحلی فدراسیون منصوب کرد! پیش از این نیز در آذر ماه سال گذشته محمدرضا گلزار را به عنوان عضو هیات رییسه پدل منصوب کرده بود.

همچنین در فروردین سال ۱۴۰۰ امیر جدیدی را به مسابقه انتخابی تیم ملی دعوت کرد که البته خود این بازیگر از حضور در انتخابی انصراف داد.

استفاده از سلبریتی‌ها برای جذب اسپانسر یا افزایش اقبال عمومی به تنیس و رشته‌های زیر مجموعه آن خوب است اما اینکه مسئولیت‌های اجرایی به آنها سپرده شود جای سوال دارد. این افراد قطعا در دنیای سینما مشغله زیادی دارند و در کنار سینما احتمالا درگیر فعالیت‌های دیگر هم هستند بنابراین فرصت دارند برای مسئولیت‌هایی که به آنها واگذار شده، وقت بگذارند یا برنامه داشته باشند؟

بازیگر سینما چه کارنامه اجرایی در بخش ورزش داشته که مسئولیت یکی از کمیته‌ها به او سپرده شده است؟ حضور گلزار تا چه اندازه به ترویج پدل بین اقشار مختلف مردم موثر بوده یا همچنان فقط قشر ثروتمند پدل بازی می‌کنند؟

از طرفی افراد توانمند دیگری در تنیس ایران وجود ندارند که مسئولیت اجرایی بگیرند؟ این سوالاتی است که فدراسیون تنیس باید شفاف‌سازی کند.

فدراسیون تنیس تنها اعلام کرد کی‌مرام در فدراسیون تنیس سمت گرفته و هیچ توضیح خاصی هم نداده علت این انتخاب چه چیزی بوده است بنابراین فدراسیون این توضیح را حداقل به خانواده تنیس بدهکار است.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب