جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
نظرات: ۰ |
۰
سخنگوی رهبر انقلاب کیست؟/ فضائلی حرف آخر را زد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تاکید کرد: همانطور که خود رهبر انقلاب به صراحت فرموده‌اند، ایشان سخنگو نداشته و ندارند.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با حضور در جمع دانشجویان پنجمین دورهٔ طرح حم در مشهد گفت: همانطور که خود رهبر انقلاب به صراحت فرموده‌اند، ایشان سخنگو نداشته و ندارند.

وی تصریح کرد توئیت های خاص و قاعده‌مندی که گاهی بنده منتشر میکنم و در ایتا هم بازنشر می‌شود، کاملا موثق و قابل استناد است. محتوای این توئیت‌ها و استمرار چندسالهٔ این اقدام بهترین دلیل برای این است که این اقدام سرخود و بدون پشتوانه انجام نمی‌شود.

فضائلی بیان کرد اگر ایشان در جایگاه زعامت و رهبریِ امت اسلامی هم نبودند، ضرورت داشت تمام بیانات ایشان با دقت مطالعه شود؛ کما اینکه مراکز تحلیلی و اندیشکده‌های مهم جهان این کار را انجام می‌دهند و نه‌تنها بیانات و پیام‌های ایشان، بلکه زبان بدن، سکوت و کلیهٔ رفتار ایشان را رصد و تحلیل می‌کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از ما دچار سوءتغذیهٔ فکری هستیم و در عین نیاز به خوراک سالم، مقوی و غنی، به‌دلیل مصرف هله‌هوله‌های فرهنگی، احساس سیری و غنای کاذب داریم.

فضائلی در پاسخ به سؤالی دربارهٔ دلیل آرامش و اطمینان خاطر رهبر انقلاب در شرایط حاد و حساس گفت: دلایل مختلفی وجود دارد که به‌نظر من اتصال معنویِ بسیار جدی با خدای متعال و مصداق «الا بذکرالله تطمئن القلوب» بودن، باور عمیق به وعده‌های الهی و اشراف به توانمندی‌های داخلی و شناخت ضعف و قوت دشمن از اهم این دلایل است.

طرح حم، اردویی دانشجویی است که توسط نهاد نمایندگیِ مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب