سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
نظرات: ۱ |
۰
خودروهای لاکچری ۴۱۰ میلیاردی لو رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با شناسایی یک باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی ۲۳ دستگاه خودرو لوکس به ارزش ۴۱۰ میلیارد تومان کشف شد.

تسنیم نوشت: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در پی شناسایی باند سازمان یافته قاچاق خودروهای خارجی از کشف و توقیف ۲۳ دستگاه خودرو لوکس قاچاق به ارزش ۴۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

 حسین بدری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی موفق به شناسایی یک باند سازمان یافته قاچاق خودروهای لوکس در سطح کشور شدند.

وی افزود: با احراز فعالیت مجرمانه این باند در قاچاق، جعل اسناد و مدارک، مراتب شناسایی، دستگیری و توقیف در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه تعداد پنج دستگاه خودرو لوکس قاچاق در منزل یکی از سرکرده های این باند در استان زنجان شناسایی و توقیف شد.

وی در ادامه به شناسایی  و توقیف تعداد ۱۸ دستگاه خودرو خارجی لوکس متعلق به همین باند در تهران و چند استان دیگر اشاره و عنوان کرد: با اخذ نیابت قضایی این خودرو ها به مقر پلیس امنیت اقتصادی زنجان منتقل شد.

سرهنگ بدری در این مأموریت به دستگیری ۱۶ متهم اشاره و خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش خودروهای توقیف شده در مجموع بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان  برآورد شد.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب