چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ - ۱۴:۵۰
نظرات: ۰
۰
-
خط ارتباط مستقیم ایران و آمریکا برقرار شد!

مقام ارشد وزارت خارجه پاکستان از برقراری خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برای جلوگیری از بروز مشکلات خبر داد.

انتخاب نوشت: مقام ارشد وزارت خارجه پاکستان از برقراری خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برای جلوگیری از بروز مشکلات خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: توافق شامل ایجاد یک خط ارتباط مستقیم میان واشنگتن و تهران برای جلوگیری از بروز مشکلات است.

وی افزود: ما با هر دو طرف آمریکایی و ایرانی در تماس هستیم تا یادداشت تفاهم به‌طور مؤثر اجرا شود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی