چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۳۸
نظرات: ۱
۱
-
پارک‌ها به آبخوری‌های بیشتری نیاز دارند

خانم یا آقای ستارزاده از تهران: در بسیاری از پارک‌های شهری تعداد آبخوری‌ها کم است یا برخی از آنها از کار افتاده‌اند. با توجه به گرمای هوا شایسته است شهرداری‌ها نسبت به تعمیر و افزایش آبخوری‌های عمومی اقدام کنند تا شهروندان به ویژه سالمندان و کودکان با مشکل مواجه نشوند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • فوادبابان IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
    ضروريست نسبت به افزایش آب خوریها وهمچنین سرویس بهداشتی اقدام گردد

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی