سیاست
کد مطلب: ۳۲۳۳۸
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸

دعوای رائفی‌پور و قالیباف بالا گرفت/ لیست شاسی بلندبگیران دست قالیباف است؟!

رائفی پور گفت: برخی از نمایندگان امدند و گفتند که خدا شاهده ما جز آن‌ها که شاسی بلند گرفتند، نبودیم، اما مردم می‌گویند شما گرفتید.

علی اکبر رائفی پور، فعال رسانه‌ای در گفتگویی در برنامه صندلی سبز که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده، به بیان نکاتی درباره ماجرای واگذاری خودرو به نمایندگان پرداخته است که در ادامه بخشی از آن را می خوانید؛

یک سری از نمایندگان خودروی فیدلیتی گرفتند و حتی بحث بر سر آن است که برخی ها به اسم خاله و عم و ... چند خودرو گرفتند. این نمایندگان کی هستند؟ لیست در حال حاضر دست رئیس محترم مجلس نیست؟

برخی از کارمندان مجلس هم خودرو گرفتند؛ نماینده مجلس گفته که همان ها را در حیاط مجلس پیاده می کردند( خنده). آیا این موضوع به استیضاح آقای فاطمی امین ارتباط دارد؟ نمی دانم و اطلاعی ندارم شاید همزمانی داشته باشد.

 برخی از نمایندگان امدند و گفتند که خدا شاهده ما جز آنان نبودیم اما مردم می گویند شما گرفتید. کل نمایندگان زیر سوال نرفتند؟ کاغذش زیر دست رئیس مجلس است، شفافیت یعنی بگوید چه کسانی خودرو گرفتند؛ شفافیت یعنی هدایای دریافتی.

 وقتی خودروساز می تواند با فرستادن چندتا ماشین مانند حواله خودرو یک عده ای را ساکت کند، خیلی بد است. برای ۵۰۰ میلیون ماشین یا یک میلیارد تومان، در کشوری دستمال قیصریه را به آتش می کشند. از ۲۹۰ نماینده ۲۲۰ نفر خود را شفاف کردند. پس مردم فشار بیاوردید.

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۰
قالیباف با چهار تا مثل خودش خیال کردن مملکت ارث پدرشان است
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
۰
اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی اینکار نکنند نپس پولی که خرج تبلیغات کردن از کی بگیرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
۰
درود درود خدا بر رائفی پور از گروه اختلاسگران چای دبش هم بگویید هر نماینده انتقاد کرد رد صلاحیت شد مثل نماینده مرودشت فارس رشیدی کوچی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
۰
استاد کاردرست خدا نگهدار تو دست خدا همیشه، حافظ جان تو،،
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
۰
اونایی که تا دیروز دستشون تو یه کاسه بود.. منافشون به خطر افتاده. همدیگه رو لو میدن.... همه میدونن تومیلس!!! چی میگذره..!!! .. غیر از فکر کردن برای مشگلات مردم... همه کار دیگه میکنن.. مخصوصٱ از زمان قالیباف بیشتر شده.!!! یه قانون همسانسازی رو الان 4ساله نتونستن اجرا کنن...قالیباف بیشتر بفکر لبنان
.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
۰
ای روزگار ۴۵ سال سختیه انقلاب رو کشیدیم ولی سر از کار مجلس و بقیه در نیاوردیم تو رو به خدا به درد دله مردم برسید حقیقتو بگید مردم رو از خودتون سرد نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
۰
واردکننده .آن خودروجانبازان۵۰درصدبه بالاسودش تو جیب کدام نهادهای ومسولین میرودچراعده جانبازان ۵۰تا۷۰شهیدشده خانواده خاص زنده انداین راهم جزمسولین بگذاریدم
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
۰
عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
۰
عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رسول
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
۰
اقای رایفی ایا اگر شما رییس مجلس بودید به بعضی از نمایندگان شاسی بلند نمیدادید تا به شما رای رییس مجلسی بدهند؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
۰
سلام آدم دروغگو هر کاری میکنه خون شهدا و گریبانگیر آنه میشود هر آمدنی رفتنی دارد
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۹
۰
فقط.خدا..از.....انتقام.بگیر
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۷
۰
خیلی خوب بود هیچکس نباید میتونی باشد خلاف کار و فاسد هر که باشد فرقی نمی‌کند باید از او پرسیده شود چون ادعای اسلام هم هست پس باید بیشتر شفاف باشد
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴
۰
حتی در کشورهایی که از دید ما کافر هستن آدمهای فاسد را زود حذف میکنند.آدمی که در اموال عمومی پاک دست نباشد این چگونه می‌تواند خدمت کند .چرا دزدی را دست کم می‌گیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶
۰
باید لیست را منتشر کند آقای قالیباف چرا که مردم تو تعمیر و پرایدشون موندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
۰
این حق مردم است که بداند چه کسانی خودرو گرفتند ؟ چه تعداد برای دریافت وام های کلان و سفارشی به بانک‌ها معرفی شدند ؟ چه تعداد از فرزندان و فامیل و آشنایان به ادارات و سازمان‌ها جهت استخدام معرفی و مشغول کار شدند ؟ چند تا مجوز کارخانه و تولیدی بنام آشنایان و فامیل گرفتند ؟ چه تعداد و چه متراژ ی زمین گ
متین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
۰
آنهاییکه شاسی بلند گرفتند نقطه ضعیف دیگران رو میدونند ازاختلاسگران تهدیدهشدند مثل علی لاریجانی وقالیباف بگم بگم بگم همه ساکت میشند
جمیل اسماعیلی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
۰
ظاهراً سایه درختان تنومند فساد خیلی پهن و گسترده تر شده،دیگر خشکاندن ریشه فایده ندارد،سبستم کلا از مجلس و دولت فاسد شده و هر روز رنگی از فساد به نمایش درمی‌آید..چرا اینقدر فساد و دورویی و اختلاس به درختان تنومندی تبدیل شد که شاید قرن‌ها بعد هم نتوان قلع و قمش کرد؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
۰
اینم کاسه خور هموناس الکی داره بوق و کرنا می‌کنه بگن آدم خوبیه بره اینور اونور بشینه صحبت کنه مردم رو خام کنه بکشونه پای صندوق اینا همش سیاسته
سعید
Russian Federation
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
۰
خدا خودت جواب دل این ملت بی‌کس بده
ناشنس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
۰
یه عده ای به اسم دین و خدا و پیغمبر. برای خودشان تخت و بارگاهی درست کردند. و ستم کردند به مردم مظلوم ایران. و خون شهدا را همین ریس مجلس و نمایندگان پایمال کردن. انشالله به یاری خداوند به زودی مجازات اعدام این مسولان بی لیاقت و خاعن را خواهیم دید. امین یا رب العالمین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۲
۰
افرین بر شما احسنت انوقت ما یک ماشین معمولی هم نمی تونیم بخریم

آخرین مطالب