ورزش
کد مطلب: ۳۱۶۳۸
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

اسطوره هلندی تیم رئال نتیجه بازی ایران و قطر را پیش‌بینی کرد!

ستاره هلندی سالهای دور میلان و رئال نتیجه بازی ایران و قطر را پیش‌بینی‌کرد.

پیش‌بینی اسطوره رئال: ایران تیم قطر را لوله می‌کند!

 

کلارنس سیدروف، اسطوره میلان و رئال مادرید، در مورد برد ایران مقابل ژاپن و صعود ملی پوشان به نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: «همانطور که گفته بودم ایران، ژاپن را به بهترین شکل ممکن برد. حالا هم می گویم ایران در نیمه نهایی قطر را با سه یا چهار گل می‌برد و راهی فینال جام ملت‌های آسیا می‌شود.»

چرا قطر دنبال تغییر ورزشگاه بازی با ایران بود؟

تیم ملی ایران بعد از برد شیرین مقابل ژاپن، در نیمه نهایی جام ملت های آسیا، روز چهارشنبه به مصاف قطر میزبان می‌رود.

پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
۰
انشاء الله
متین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
۰
ان شاالله چهارشنبه با بازی خوب بچه ها مجدد خوشحالی و شادمانی رو به خانواده های ایرانی و ایران دوستان هدیه کنند و دماغ و یک جای اینتر نشنال و بدخواهان ایران زمین بسوزه
علی حیدری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
۰
تیم ماخیلی بزرگ است قدربزرگی خودتان را بدانید بااقتدار بازی کنید باافتخار راهی فینال شوید پیروز باشید درتمام میادین
قطر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
۱
قطر قهرمان اسیاست،والسلام
صدرالله هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
۰
ایران
اهواز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۷
۰
دردت بزنه تو سر خبرگزاریهای داخلی که انرژی منفی میدن، .... انشالله که میبریمشون از ژاپن وامارات هم بیشتر گل بهشون میزنیم، تا دیگه کری نخونن.
محمد ارش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
۰
امید وارم ایران به بازی پایانی برود وپیروز اسیا شود .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
۰
چه شیرینه این عزیز ایشالاه که ما میبریم میریم برای فینال
شاهرخی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
۰
ایول پسر شجاع ماهم برای تیم دعا میکنیم انشالله
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
۰
تیم ملی ما با اقتدار وهمت بالای ورزشکاران غیور وهمیشه قدرتمند فردا تیم فوتبال قطر رو با نتیجه ۳ بریک شکست میده وجواب قطریهارو در زمین بازی خواهد داد خیالتان راحت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
۰
ورزشکاران دلیر ایران بزرگ شما امروز بعنوان تیم فوتبالیست این سر زمین باید در مستطیل سبز در مقابل تیم قطر با زدن گلها ی زیبا دل همه ملت ایران را شاد کنید.متشکریم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
۰
یعنی میشود روی این عربهاروکم کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
۰
انشالله با یاری خدا و دعاهای شما مردم عزیز ایران که همیشه ثابت شده هستند و مردم باشرفی هستیم به بهترین شکل ممکن تیم خوب قطر را می‌بریم ..شاید با این قهرمانی آسیا دل مردم عزیز شاد بشه...البته شاد هستیم و امیدوارم شادتر بشیم...الهم العجل الولیک الفرج....
مهرداد بهادری قراچه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
۰
خدایا به حق فاطمه زهرا امروز یاری رسان تیم ملی ایران باش..این بچها خیلی زحمت کشیدن ما همیشه پشت شما عزیزان هستیم حتی در بدترین شرایط...خدا این تیم وملت شریف ایران را حفظ کنه...
پربازدیدترین پربحث‌ترین
آخرین مطالب
آرشیو