جامعه
کد مطلب: ۳۱۵۲۳
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

احتمال تعطیلی استخر‌ها قوت گرفت

استاندار تهران از احتمال تعطیلی استخرهای تهران در شرایط مواجهه با کمبود آب مورد نیاز مردم تهران خبر داد.

فارس نوشت: استاندار تهران در حاشیه نشست خبری دهه فجر گفت: اگر مردم در ماه های آینده با کمبود آب مواجه شوند و نیازمندی های طبیعی را نتوانند جبران کنند، طبعا اولویت این است که مکان هایی که جنبه تفریحی دارد و جزو نیازمندی های اساسی و حیاتی برای مردم نیست در معرض تعطیلی قرار می گیرند. 

وی افزود: ما می توانیم فرصت استفاده از استخرها را به زمان دیگری موکول کنیم. 

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
۰
زاویه نگاه به ملت مهمه .نگاه دقیق به هدف میتونه راه گشا باشه .میزان مصرف آب اتباع را محاسبه کن .میزان مصرف آب استخر را محاسبه کن .و به همان اندازه برای رفاه ملت ایران اتباع بیگانه را اخراج کن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
۰
ته راهکارشون اینه که مردم از تفریح و شادی دور و دورتر بشن . کمتر مهاجر بریز تو کشور تا با بی آبی روبرو نشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
۰
اب درمانی ها تفریحی نیست درمانی و معالجه هست
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
۰
اون موقع آقای استاندار اینهمه استخر خصوصی که تو هر برج و ویلای مناطق مرفه نشین را چی اونا رو هم تعطیل میکنید ؟؟؟!!!! یا فقط زورتون به تفریح بیچاره ها می رسه که گاها استخر میروند
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
۰
اون موقع آقای استاندار اینهمه استخر خصوصی که تو هر برج و ویلای مناطق مرفه نشین را چی اونا رو هم تعطیل میکنید ؟؟؟!!!! یا فقط زورتون به تفریح بیچاره ها می رسه که گاها استخر میروند
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
۰
اون موقع آقای استاندار اینهمه استخر خصوصی که تو هر برج و ویلای مناطق مرفه نشین را چی اونا رو هم تعطیل میکنید ؟؟؟!!!! یا فقط زورتون به تفریح بیچاره ها می رسه که گاها استخر میروند
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
۰
اون موقع آقای استاندار اینهمه استخر خصوصی که تو هر برج و ویلای مناطق مرفه نشین را چی اونا رو هم تعطیل میکنید ؟؟؟!!!! یا فقط زورتون به تفریح بیچاره ها می رسه که گاها استخر میروند
خ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
۰
مگه هرروز آب تو استخر می‌ریزند که اسراف بشه ..تنها یکبار برای مدتها کافیه واب درجریانرا تصفیه میکنند
ناشناس
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
از استاندار 6 کلاسه بیشتر از این توقع نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
۰
باید تعطیل بشه موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
۲
قبول اگر استخر شهرداری تعطیل شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
۰
اتباع رو خواهشا بیرون کنید همه مشکلات حل میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
۰
تنها تفریح خودمون و بچه هامون درماه یکی دوبار استخر
مسعود شمشادی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
۰
معلومه که افغان جماعت دلشون واسه منابع کشور ما نمیسوزه مطمئنآ به جهت کینه ای که از ایرانیا دارن به مماکت خنجر میزنن.مسئولین اگه زره ای برای این خاک ارزش قائل هستن باید مثل ترکیه و خیلی از کشور های از دیوار مرزی بین ایران افغانستان و پاکستان استفاده کنن.هر چقدر هزینه کنن همون سالای اول جبران میشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
۰
تعطیلی استخر راهش نیست حق آبه رو بگیر
هنگامه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
۰
از امکانات رفاهی و ورزشی مردم کم نزارید . به جای این کار از تصفیه کننده های مدرن استفاده کنید و راه کارهای اساسی و بنیادی را جایگزین سهم مردم کنید.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
۰
درود به شرفت چقدر شما بفکر مردم هستید فقط همین یه دونه مونده بود که فاتحه بخونید احسنت
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
۰
خدایا خودت رحم کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۱
۰
اب از سر رود چه یک دجب چه صد وجب برای ما تعطیل هست برای شما تعطیلی نداره هیچ نظارتی به استخرهای دولت نیست
عرشیا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴
۰
خرج زن و بچه اونارو شما میدین حتما!! همیشه هم دنبال دوری مردم از تفریح باشید
تقی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
۰
با سلام. توشمال هرخونه ای که میسازن بااستخره، چرا قانون نداره الان همسایمون داره خونه می‌سازه بااستخر، ازسروصدای مسافرها نمیتونیم زندگی کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
۰
پس ما شنا گرا چی که سال بعد مسابقه کشوری داریم و باید تلاش کنیم برای انتخاب شدن برای تیم ملی
چه فکری کرده که همچین پیشنهادی داده
آیدا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
۰
طفلکی هزاران ناجی و مربی شنا که در آمدشون از این راه بدست میاد و همیشه تو شرایط بحران کرونا کمبود گاز کمبود آب باید بیکار بمونن
بابایی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
۰
ارام ارام استخر هم به خاطرات می پیوندد دلخوشیهامون هر روز کوچکتر و کمتر میشود فقط یه تنفس مونده که اگه مسئولین لطف کنن اون رو هم بگیرن دیگه راحت میشیم
آیدا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
۰
طفلکی هزاران ناجی و مربی شنا که تنها راه درآمدشان استخر
و متاسفانه استخرها در شرایط بحران اولین جایی هستند که تحت شعاع قرار میگیرند
کرونا .. قطعی گاز...کمبود آب ...
ح
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
۰
استخر عمومی هارو تعطیل نکنید که این خونه های آنچنانی که تبلیغ فروش چند میلیاردی میکنن که استخر صونا فلانو ...جمع بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴
۰
الکی.....فقط شایعه.....باید تصفیه کن بزنن.مرتب تب چاه برداشت نکنن.باید جکوزی سونا در آپارتمان بازنگری بشه با اب شرب ..یا ماشین شستن تو خیابان شماره ایی باشه مردم گزارش بدن.کلانتری ک اصلن نداریم..یعنی کار نداره..فقط میچرخه گشتی اگر باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
۰
همه ساختمان‌ها با آب شور ساخته می شه جلوی انهار بگیرن ده یا بیست ساختمان درست میشه با آب شور

آخرین مطالب