ورزش
کد مطلب: ۳۱۴۹۵
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

رسانه ژاپنی نتیجه بازی امروز را پیش‌بینی کرد

رسانه ژاپنی تعداد گل‌های ایران را در بازی حساس با ژاپن را پیش‌بینی کرد.

خبر ورزشی به نقل از سایت «ساکر» ژاپن نوشت: یک رسانه ژاپنی به ضعف کلیدی تیم ملی فوتبال این کشور در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برابر ایران پرداخت.

**طبل‌زنی دختران ایرانی در قطر سوژه شد +عکس و ویدیو

** ویدئو| رامین رضائیان به سیم آخر زد و از خجالت دولت درآمد!

تیم ملی ژاپن با وجود اینکه مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ محسوب می‌شود اما با نحوه صعود از مرحله گروهی این مسابقات نگرانی‌هایی را ایجاد کرد. شکست برابر عراق و دریافت ۶ گل در ۴ بازی نکته منفی در عملکرد تیم ملی ژاپن در این تورنمنت است.  

این مطالب را هم ببینید:

ایران نیز همانند ژاپن یک مدعی قهرمانی است اما آنها هم در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت سختی برابر سوریه داشتند و در ضربات پنالتی بلیت صعود را دریافت کردند. شاید ایران خسته‌تر از ژاپن به نظر برسد، اما نکته منفی تیم ژاپن نباید فراموش شود. این تیم در ۴ بازی این دوره جام ملت‌های آسیا ۶ گل خورده و شاید یکی از دلایل بسته نماندن دروازه طبق نظر سرمربی ژاپن قدرت حریفان باشد. بنابراین دریافت حداقل یک گل در بازی با ایران طبیعی خواهد بود.

ساکر با اشاره به غیبت مهدی طارمی در ترکیب ایران نوشت: غیبت مهاجم کلیدی ایران با آمار ۴۵ گل زده یک ضربه سخت برای این تیم در دیدار امروز برابر ژاپن خواهد بود.  

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

میلاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
۰
قدرت خط حمله و هافبک هاش ضعف دفاعیش رو جبران میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
۰
فک نکنم با بازی ضعیف مقابل سوریه ،بتونیم ژاپن رو شکست بدیم،
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
۱
با عرض سلام
برد ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
۰
ایران 2 ژاپن 1میشه اگه نشد
ایران می‌بره .??????
هیچی
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
عاخه پلشت . بازی تموم شده نظر میدی . به ساعت پیام گذاشتنت دقت نکردی؟
افشین قولی گله
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۰
دو بر یک ایران میزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
۰
ایران برد وتامامممممم
حسین بیرامی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
۰
ایران ۲ب۱ژاپن رامیبرد
حامد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
۰
ایران دو بر یک از ژاپن می بره گل دوم ایران رو جهان بخش می زنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
۰
پیش بینی من اینه که ایران نیمه اول را واگذار میکنه اما تو نیمه دوم تهاجمی ظاهر میشه گل مساوی را محبی روی پاس سردار میزنه و گل دوم را جهانبخش روی نقطه پنالتی میزنه تو وقت اضافه پیش بینی میکنم روی کنعانی خطا میکنن ژاپنیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
۰
دم بچه های ایرانی باغیرت گرررررم مثل اتیش ????????????????????????????????????????????????????????
جونم قلعه نویی و بازیکنان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
۰
این برد تو چشم کسایی که با وجود بردهای ایران از قلعه نویی انتقاد میکردن جونم ایران جونم قلعه نویی
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
۰
کیف کردم ده کیلو چاق شدم قدرت ایران و ایرانی مبارک همه باشه
امین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
۰
تیم ملی ایران!!!، میشه یکی تیم ملی رو توضیح بده؟؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
۰
یادمون باشه خدایی شجاع خوب دفاع کرد واقعا دستش دردنکنه بنازم غیرت شان را اما خوب عراقی هاسوختن تاباشه ازاین ضدحالها برای عراقیها
....
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
۰
ایران ۲بر۱ از ژاپن میبره حالا ببین کی گفتم گل اول محبی میزنه گل دوم جهان بخش حالا میبینین
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
۰
سلام
الحمدلله که دراین بازی هم برنده شدیم اگر شما برای شادی دل مردم سخت وجانانه بازی کردید همه مادران شماهستیم ودعای خیرمون وارزوی موفقیت شماها راداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
۰
فکرکنم ۲_۱ببریم گل اول طارمی پاس میده قائدی میزنه
گل دوم رو روزبه چشمی خطای پنالتي میشه ترابي میزنه
مهدی
United States of America
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
۰
پیروزی تیم ملی کشور عزیزم ایران روبه تمامی ایرانیهای عزیزکه طرفدار تیم ملی هستن وبه خصوص کشورهای فارسی زبان عزیز تبریک میگم بامید قهرمانی جام ملتهای پیش میریم ان شاءالله❤?❤?❤
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲
۰
من موفق نشدم بازی رو زنده ببینم ولی امیدوارم تیم ایران ببره
کاکا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۹
۰
نظراتون رو خوندم امیدوار شدم پس همگی بیایید
دعا کنیم برای برد ایران مقابل ژاپن بعد دعا کنیم برای
موتوریها که از خط ویژه گاز موتور رو بگیرند وجنس
رو فبل از شروع بازی برسونند ؟
اسی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۵
۰
فقط اینایی که میان بعد بازی نتیجه رو به حساب خودشون بیشبینی میکنن??????
سام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
۰
انصافا مانند گلادیاتورها جنگیدند و از جان مایه گذاشتند. اگه جلوی کره هم همینطور باشیم بعد از نزدیک به پنجاه سال قهرمان خواهیم شد.‌
البته قطر را نباید دست کم بگیریم آنها با استفاده از امتیاز میزبانی همه کار خواهند کرد تا به فینال بروند.‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
۰
ایران ۲ ژاپن ۱
گل اول رو محبی میزنه گل دومم جهانبخش از روی نقطه پنالتی
منم پیشگویم

آخرین مطالب