ورزش
کد مطلب: ۳۱۴۰۷
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

سرمربی ژاپن قبل از بازی با ایران: تیم من با یک بازیکن به هم نمی‌ریزد!

سرمربی ژاپن گفت: مشتاقانه منتظر دیدار با ایران هستم، احساس اعتماد به نفس دارم و آماده پذیرش چالش هستم.

هاجیمه موریاسو در نشست خبری پیش از بازی مقابل ایران در مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: ۲ روز از بازی با بحرین می گذرد باید بازی فردا را انجام دهیم. بازیکنانم تمام تلاش خود را برای بهبودی و آرامش حضور در بازی فردا به کار گرفته‌اند. بنابراین مشتاقانه منتظر دیدار با ایران هستم. احساس اعتماد به نفس دارم و آماده پذیرش چالش هستم.

طبل‌زنی دختران ایرانی در قطر سوژه کاربران شد +عکس و ویدیو

وی در مورد تاثیر اخراج جونیا ایتو از اردوی تیم ملی ژاپن برای بازی فردا گفت: 

می‌خواستم او تا پایان این تورنمت باشد و همه با هم هدف قهرمانی داشتیم. فدراسیون فوتبال مطابق نظر خود این تصمیم را گرفت و قرار شد ایتو در بازی فردا شرکت نکند. در مورد تاثیرش روی تیم هم باید بازیکنی است که تا به امروز در پیروزی های تیم نقش زیادی داشته است، بنابراین من ناراحت و ناامید هستم. البته از او می خواهم که به خوبی از سلامت روحی و جسمی خود مراقبت کند و همچنان باید تأثیرگذار باشد.

 

 

سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد: با خود ایتو درمورد سلامتی‌اش صحبت کردم اما فکر نمی کنم در وضعیت روحی مناسبی باشد. می‌خواهم تا آنجا که ممکن است از او حمایت کنم و مراقبش باشم تا بتواند هر چه زودتر در اوج بازی‌اش قرار بگیرد. از رسانه ها می خواهم از فشار بیش از حد به او خودداری کنند زیرا واقعاً بازیکن بزرگی در آسیا است اما غیبت او مقابل ایران در بازی کردن ما تأثیر منفی ندارد. 

 

 

موریاسو ادامه داد: می‌خواهم از همه افرادی که جام ملت‌های آسیا برای بازی بزرگ فردا بین ژاپن و ایران تشکر کنم. این بازی در سطح بالای جهانی برگزار می‌شود اما من بسیار ناامید هستم که دیگر ایتو نمی‌تواند برای ژاپن بازی کند. امیدوارم رسانه‌ها هم به من بپیوندند تا از او حمایت کنیم زیرا نشان داده که به عنوان یک آسیایی می‌تواند در فوتبال دنیا بازیکن بزرگی باشد. 

 

وی ادامه داد: البته ما تیمی نساخته‌ایم که فقط به دلیل غیبت یک بازیکن به هم بریزد و اصلاً نگران بازیکنانی که می‌خواهیم از انها دربازی فردا استفاده کنم نیستیم.

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
۱
شب دراز هست و قلندر بیدار... ایرانی مرد روزهای سخت هست ...
کاری نکنید مثل کره جنوبی در ادوار گذشته به گریه وادار شوید .. به امید پیروزی و ادب نمودن ژاپن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
۱
ایران ۳ بر ۲ بازی را خواهد برد...
حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
۱
شب دراز و قلندر بیدار.....چاییدی، ایران معمولا با تیم های اینچنینی محکمتر بازی می‌کند و اکثرا هم پیروز از زمین بیرون می آید ...ان شاءالله با پیروزی ایران بر ژاپن، همه چیز گویا خواهد شد...
جلال بنی اسدی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
۰
فقط خداکنه فردا روزبه چشمی رونزاره ک فاتحه ایران خوندس
ع
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
۲
این متلک به موقع بوده و بازیکنان می توانند انگیزه بگیرند که بازی بهتری انجام دهند
مارشال
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
۱
این کجاش متلک بود آقا یا خانم...
البته نوعی پول دراوردن نویسنده هستش
محسن
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
۰
گفتنش سخته برام ولی ایران سه تا از ژاپن میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
۱
جنس چینی وقتی شکستیمت خورد نشی
حسن آقا ماهان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
۱
ترو خدااا این ژاپن بزنید بچها باغیرتو دقت بازی کنید میزنید...?????????????????????❤️❤️❤️❤️❤️❤️????????یه ایران پشتتونه...
ناشناس
United Arab Emirates
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
۰
این کجاش متلک به ایران بود اگه خواسته متلک بگه هم به عراق گفته نه ایران
سیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
۱
یقیناً ایران با چنین بازیکنانی توان بردن ژاپن را دارد به شرطی که سرمربی توان چینش بازیکنان را داشته باشد و تعویضهای آبکی انجام نده.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
۰
ازاینهمه کلام سرمربی ژاپن
هیچ اهانتی درباره کشورم ایران ندیدم

منظورش این بود که یکنفرکمترهم باشدبازی تمام
نمیشود،وحرکت ادامه دارد
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
۱
سلام دو بر یک میبریم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
۱
بچه های باغیرت این ژاپن مغرور را بزنید تمام
اسی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
۱
اگه روزبه چشمی تو ترکیب نذاره ایشالا با همت بچه ها ما برنده ایم ، ژاپن هم شکستنیست
کورش
United States of America
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
۰
من در ژاپن بودم و از نظر روحی انها رو میشناسم انها مثل ایرانی ها نیستند که باید حتما ببرند بیخیال هستند واین. بیخیالی خوبه و احساسی نمی شوند ولی بچه های ایرانی احساسی هستند دوست دارند همه جا ببرند و این باعث میشه نتواند بازی اصلی خود رو انجام دهند فقط همین باید باید احساس کنار گذاشت که حتما باید
کورش
United States of America
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
۰
من در ژاپن بودم و از نظر روحی انها رو میشناسم انها مثل ایرانی ها نیستند که باید حتما ببرند بیخیال هستند واین. بیخیالی خوبه و احساسی نمی شوند ولی بچه های ایرانی احساسی هستند دوست دارند همه جا ببرند و این باعث میشه نتواند بازی اصلی خود رو انجام دهند فقط همین باید باید احساس کنار گذاشت که حتما باید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
۱
الکی ژاپن بزرگ کردین ولی ژاپن با عراق باخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
۰
واقعاً درست گفته این بازی یکی از بدترین بازیهای ایران بودامیدوارم‌تکرارنشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
۱
ایشاالله فردا بچه ها بازی خیلی خوبی را انجام می‌دهند و من مطمئن هستم بازی رو می‌بریم ??
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
۱
هیچ وقت به ایرانی متلک نزن.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
۱
گول این پدر سوخته نخورید ممکن است ان بازی کن صددرصد بیاورد وشما را غافلگیر کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
۰
بازی سختی هستش روی کاغذ ژاپن برنده هستش ولی بچه های ما اگر روز خوبشون باشه و خودشونو باور داشته باشن میتونن برنده بشن.
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
۰
من دعا میکنم که ژاپن برنده بشه چون ژاپنی ها نسبت به ایرانی ها خیلی خوب هستن لیاقت دارند که جام ملت های آسیا از آن ژاپن بشه ایرانی ها حسود از خود رازی هستن ژاپن هم از خود رازی نیستن هم بازیکنان خوب دارند ایران فکر میکنند با این بازیکنان شلوه ولی شأن میبرند دزم یکی بازی کنان شأن کارت سرخ گرفته
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
۰
من دعا میکنم که ژاپن برنده بشه چون ژاپنی ها نسبت به ایرانی ها خیلی خوب هستن لیاقت دارند که جام ملت های آسیا از آن ژاپن بشه ایرانی ها حسود از خود رازی هستن ژاپن هم از خود رازی نیستن هم بازیکنان خوب دارند ایران فکر میکنند با این بازیکنان شلوه ولی شأن میبرند دزم یکی بازی کنان شأن کارت سرخ گرفته
عشقم H
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
۰
مگه میشه کشوری المپیک برگزار کنه آن همه زیرساخت داشته باشه بیاد به کشوری که حتی یه چمن مخمل یه ورزشگاه خوب استاندارد ندارد به بازد بخدا اونا با ۳تا یا ۴گول ایران میبرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
۰
به گفته مربی گربه خورژاپن اگرشمابانداشتن یه بازیکن بهم نمیریزه یعنی ترسونیستیددرسته اینوبه دنیاهم ثابت کردیدوقتی هموطن وهم زبانت مثل کره شمالی روول کنی ازترس امریکابری زیرسلطه امریکا معلومه شمانترسیدفقط اگرامریکاکنارتون باشه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
۰
چرا الکی می نویسی...
توهین نبود...
پناه برخدا می‌بریم ان شاء الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
۰
ایران فوق العاده قوی فردا بازی میکنه ومیبره قوای جسمی وروحی ایرانیها در دنیا بینظیره فقط مشکل سنگ اندازی ها هست که اگر بهش توجهی نکنند همه چی حل میشه....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
۰
مامیتوانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶
۰
آفرین بر سر مربی ژاپن! تو ایران از اکنون برای باخت برابر ژاپن برخی برنامه دارند و گریه و ناله سر دادند که طارمی رو ندارند و چه و چه!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹
۰
تیتر خبر تون منفی است .با متن منتشر شده هم‌خوانی ندارد .منظور مربی ژاپن غیبت بایکن خودشان بود .نه آقای طارمی.
ع ن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱
۰
انشاله که ایران میبازه آخه لیاقت قهرمانی ندارن یه عده بچه ننه های سوسول که با رانت خواری وارد فوتبال شدن با اون مربی ...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵
۰
به نظر من ایران جلوی ژاپن از همون اول بازی میره تو لاک دفاعی ، و همین باعث میشه بدجوری ببازیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۴
۰
راست گفته, ما یه بازیکن نوک حمله رو از دست دادیم نظم خط هافبک و دفاع تیم بهم خورد! جوری گرفتار شده بودیم که وقتی بازی رو بردیم انگار یکی از تیم های درجه یک دنیا رو برده ایم و قهرمان جهان شده ایم. این همون سوریه ی زنگ تفریح سالهای قبل ما بود.
آرزو میکنم بازی با ژاپن رو اگر نبردیم حداقل آبرومندانه ببا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
۱
آفرین حرف خوبی زده ....نوشتم که ننه من غریبم بازی در نیارین اینهمه بازیکن فوروارد خوب داریم ...فقط قایدی براشون بسه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸
۰
انگار بازیکن ها از قلعه نوعی حرف شنوی ندارند و گزنه چرا سرمربی تیم باید بعد از بازی از بازیکن های مثلا با تجربه گلایه کنه و انتظار همدلی و ‌‌مراهی داشته باشه؟!
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸
۰
آگه غیرتی بازی کنند میبریم به سختی ! ولی آگه احساسی بازی کنند میبازیم به سختی !
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲
۰
ژاپن می‌برد چون خیلی بهتر از تیم ایران است شانس بیاریم زیاد گل نخوریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۳
۰
ایشون خودش از الان میدونه که بازی رو باخته داره جنگ روانی راه میندازه نیمه اول صفر صفر نیمه دوم دقیقه ۶۵ به بعد ایران یکی میزنه یک هیچ میبره شک نکنید چین دفاع نداره راحت گول میخوره ???? فینال کره ایران اونم میبریم روی پنالتی ?
عشق منی ایران من
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۳
۰
الحمدلله که ایران جانم چهار تا بازی کرد و در این چهار بازی یک ثانیه هم از حریف عقب بودن شده بازی گره خورده(سوریه) اما شما حدود ده دقیقه از ویتنام عقب بودید مرحله گروهی به عراق باختین و از همه مهمتر گل زده ژاپن۸ و ایران ۷ بود اما ژاپن ۵گل خورده داره یعنی دروازه‌بانش میگه دربازه سربلندباشی ایران من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۹
۰
اقای موریسیا مربیربژگی هستی من به شما احترام می گذارم که زاپن تیم. خوبی دارد فرا تر از اسیا اما تیم ایران همیشه قهرمان است میخواهم فردا خوب بازی کنیم. با غیرت ایرانی من مربی فوتبال هستم مسیخ الله پایکاری تیم زاپن را شکست میدهیم با یکدلی و با قوت و سرعت بالا بدون کارت زرد با سیستم ۵-۳-۲که با دفاع قو.
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱
۰
برد ایران دور از دسترس نیست اگر در دروازه بدون اشتباه، دفاع مان مستحکم و هوشیار، بازیکنان هماهنگ و در گل زدن فرصت طلب، از خود گذشته، دقیق و فکری برای ماندگار ماندن توان تیم ، وقت های اضافه، پنالتی ها کرده باشیم و حتی المقدور از همه بازیکنان آماده در اردو استفاده کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
۰
زنده باد ایران و ایرانی ما میبریم
صادق
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
۰
صددرصد ژاپن ایرانو میبره اونم پنج بر یک هیچوقت ایران در سطح ژاپن نیست.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
۰
می شود ژاپن برد اگر روز خوب ایران باشد.
کوهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
۰
سبک بازی ایران چنگی به دل نمیزنه. جز قلی زاده و قائدی بازیکن بی قرار و ماجراجویی دیگری نداریم میانه میدان از متخصصش خالیییییییییه..اما وجود شیر بچه های ایران کار را برای ژاپن سخت خواهد کرد
رامین. شجاع .سردار .مهدی ها .علیرضا.و .....با تمرکز بازی کنید و تا ثانیه پایانی بجنگید.120 میلیون ایرانی باشما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
۰
جناب هاجیمه موریاسو : تیم تو همین حالا هم بهم ریخته است . تیم تو در دو بازی از عراق و ویتنام 4 تا گل خورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
۰
ایران صفر جابان دو
طاها
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
۰
کی میدونه...اومدیم و ایران به امید خدا برد...روی خیلی ها مث زغال بشه..ژاپن کیه اینقد ازش می‌ترسید.. بازی یا برد یا باخت..تو دیگه کی هستی اینق خودتو جلوی یه ژاپنی خوار می بینی..
غلام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
۰
جوری نظرمیدید انگار ایران همه جا بایدبرنده بشه ولی بعدش میسوزین ومیگید فلانی نبود خوب بود.اخه این بازیکنا ومربی که شکمش نیم متر جلوتره چطور میخوایید ژاپن رو ببره اصلا ببره شکمتون سیرمیشه.خدالعنتتون کنه که الکی ازچیزایی پیروی میکنید که نبایدبکنید.اگرحذف بشه تکلیف این پولاکه خرجکردن چی؟
جلال
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
۰
در برابر عراق که کلا کرکره ها رو کشیده بودن پایین... اگه ایران مثل بازی با سوریه بازی کنه، با اختلاف از ژاپن میبره. چون سوریه کلا تیمش دفاعی بود ولی ژاپن تو دفاع و دروازه تعطیله...
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
۰
ژاپن ۳ایران۲.شک نکنید.کره جنوبی قهرمان میشود.ژاپن نایب قهرمان.
ماه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
۰
حالا فهمیدین که ایران هم میتونه ببره ژاپنو زدیم ماشاالله به بازیکنان باغیرتمون انشاالله تا فینال بریم
A.Nozari.8
India
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
۰
خوردیتش خو، خیلی ادعا داشتید، حقتون بود
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
۰
بنظرم بازی ۲ ۱ بنفع ایران میشه یک گل محبی میزنه یک گل هم جهانبخش یا سردار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
۰
ژاپن نیمه اول بازی خوبی کرد ولی ایران کارش فقط خطا کردن بود ولی این داور چینی فقط به ایران اخطار میداد کارت نمیداد این عادلانه نیست اگر داور چینی باشه فقط طرف ایران هست ولی در کل ژاپن خیلی خوب بازی کرد و حقش بود برنده این دیدار بشه ولی در کل اگر اینجوری باشه باید کره جنوبی انتقام ژاپن رو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۱
۰
دیدی که تیمت حریف ایران نبود چون ایرانیا با غیرت بازی کردن چون جوونای ایرانی غیرت وتعصب دارن کور شه هرکی نمیتونه ببینه و با حرفاش این جوونا رو اذیت میکنه
حسین
United States of America