اقتصاد
کد مطلب: ۳۰۴۲۵
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

یارانه این افراد فردا واریز می‌شود

مرحله سوم واریز یارانه برای کودکان نیازمند فردا اجرایی می‌شود.

فارس نوشت: علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از آغاز مرحله جدید طرح امنیت غذایی کودکان زیر ۵ سال خبر داد و گفت: فردا پنجم بهمن ماه به میزان دو مرحله جدید در مورد تغذیه امنیت غذایی کودکان شارژ می‌شود که برای کودکان مشمول در دهک های یک تا پنجم دو میلیون و دهک های شش و هفت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شارژ خواهد شد.

متولدین سال ۱۴۰۳ چقدر وام می‌گیرند؟

عسگریان خاطرنشان کرد: در  دهک‌های ۵ و ۶ و ۷ به ازای هر کودک ۵۰۰ هزار تومان  یارانه پرداخت می شود و و ۳۵۰۰ خانوار دارای بیش از یک کودک مشمول تغذیه مضاعف هستند.

وی هشدار داد: اگر سرپرستان خانوار از یارانه به درستی برای کودکان خود استفاده نکنند ما یارانه آنها را قطع می‌کنیم.  در مرحله اول ۱۴۵ هزار کودک را شناسایی شده و در بین ۱۰ دهک، کودکان ۷ دهک را پوشش دادیم و ۱۲۳هزار و ۵۰۰ کودک مشمول شدند.

عسگریان گفت: به ازای هر کودک در دهک یک تا ۵، یک میلیون تومان پرداخت می‌شود و اگر چند کودک باشد این هزینه‌ها مضاعف می‌شود و این طرح هم به کالابرگ ربطی ندارد. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: خانواده‌ها یک ماه فرصت دارند تا اعتبار اختصاص یافته را هزینه کنند؛ برای این اقدام می توانند برنامه کاربردی شما را نصب کنند و اعتبارات خود را می توانند ببینند. 

عسگریان درباره میزان استقبال خانواده از یارانه کودکان گفت: در این سه ماه حدود ۵۰ درصد استقبال داشته اند و و ما اصرار داریم تا این استقبال به ۱۰۰ درصد برسد.

وی ادامه داد: تعداد مشمولان ۱۳۱ هزار و ۸۳۰ نفر است این در حالی است که ۱۵۳ هزار و ۴۰۰ نفر کودک از طرف وزارت بهداشت معرفی کرده اند که برخی از آنها در دهک‌های بالاتر از ۷ بودند.

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

س
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
۰
حداقل روحانی عیدی داد ریسی خیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
۰
سلام این طرح بایدشامل کودکی ۶سالشه نباشه نه پول داره مهدبره نه آمادگی نه پول شیرمملک باید فکراینام باشه ردمیکنم نه فقط من مادر بلکه تمام مادران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
۰
سلام .بچه من زیر خط نمودار وزن پایین قد کمتر از نمودار ولی اسمش بهداشت رد نمیکنه .همه شده پارتی بازی خودم سرپرست خانه هستم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
۰
چ وضعش بچه من ضعیف و بدون سرپرست دهک اول .زیر خط نمودار وزن پایین اسمش رد نمیکنه بهداشت
علی اصغر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
۰
تبلیغات بیمزه وکذب این وام فوری بدجور رومخه تو۱۰میلیون ۱۲۵۰ بابت هزینه حدود ۲۵۰۰سود یعنی دراصل ۶میلیون میگیری ۱۰ میلیون بده چک صیاد .اگه چک صیاد داشتیم همین بغل خانه هم فروشگاهه هم اقساطی خیلی هم به صرفه دزدی ازاین واضحتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
۰
دروغه همون شناسایی کردنتو هم الکیه به نیازمند اصلی نمی‌رسه
محمد طاهری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
۰
میرویم سراغ سهام عدالت میگن به نوزادان تعلق میگیره
سراغ یارانه میریم میگن کودکان زیر پنج سال خودشونو مسخره کردن
چرا منی که ناراحتی کلیوی دارم بیمه نیستم کاری هم ندارم زمانی که سهام عدالت ثبت نام میکردن پیامک اومد که به شما تعلق نمیگیرد
الان هم که دخترم ۱۱ سالشه سلامت غذایی دارویی نمیخاد
نمیدونم ..
سید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
۰
دروغه من چهارفرزند دارم دوتا زیر پنج سال و خیلی هم ضعیف هستن میرم پایگاه بهداشت اصلا جواب نمیدن کل دنیا شده پارتی بازی
خانم از کرمان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
۰
همش دروغ همش دزدی بسه بقران بسه بچه من نارس 7ماه بدنیا اومده وزنش زیر خط قرمز است حتی خود بهداشتم میگه زیر خط قرمز بچتون ولی به ما همچین یارانه ای ندادن فقط به کسایی دادن ک وضعشون خوب بود یا بچهای سرحال کامل وزنشون عالی دادن خدا لعنتتون کنه
همیشه تنها
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
۰
خانواده های که اصلا نیاز ندارند پول می‌دهند و کسانی هستند نیازمند واقعی هیچ کمکی نمیشه همش پارتی بازی بخدا دروغ میگن
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
۰
من باشش فرزند بدون یک ریال درآمدی تعلق نگرفته ولی افراد پولدار گرفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
۰
به خانواده مستحق نمیدن چه فایده داره
تبسم
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
۰
سلان ا ما که واریز نشده حتی یک ماه بعد چطوری میگن ۳ ماه واریز شده
رمضان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰
۰
سلام چرا همش دروغ میگویید چرا خودتون از تو سیستم خانه بهداشت اسامی رادر نمی یارین که به سرپرست هم خبر بدید الکی حرف در میارین. میگین واریز کردیم کسی که 4تا بچه زیر 15سال داره بهش نمیدین الکی میگید برای دهک اول تا چهارم را دادیم نوبت پنج وشیش وهفته الکی دروغ سر هم نکنید خدایی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳
۰
چرا بہ کسی کہ درزلزلہ خوی اونایی کہ واقعان نیاز داشتن مستاجربودن زمانی زلزلہ آمد خونہ روسرمان خراب شد یہ بچہ 3سالہ من زیر آوار ماند ازدست دادم دیگہ صاحبخانہ مارا بیرون کرد گفت میخام باسازی میخام کنم ماھیچ پولی نداشتیم کہ خونہ اجارہ کنیم الان ھم توچادر تواین ھستیم یہ دختر دہ سالہ دارم چرافکرمارنمیکن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
۰
من بچم ۵سالش نشده اما این کمک غذایی نمیدن ب نیازمند نمیدن ب ثروتمندان میرسه
ناشناس
Germany
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
۰
به خاطر این خبر های دروغ اعتماد جامعه روز به روز خبررسانی کمتر میشه
لیاقت
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۳
۰
سلام فریاد می‌زنید دولت یارانه به مردم میدهد این یارانه یک کلیوگوشت گاو نمیشوددولت مردان گوشت ازسفر۵۰میلیون نفرحذب کردید
ناشناس
United States of America
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۴
۰
سلام‌ماتا‌الان‌پنج‌فرزنداریم‌از‌طرف‌بهداشت‌یا‌دولت‌هیچ‌‌یارانه‌یاخدماتی‌ازبهداشت‌به‌عنوان‌تغذیه‌کودک‌دریافت‌نکردیم‌‌کارم‌کار‌گر‌ساختمان‌‌
نجات
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۸
۰
سلام واقا اکه راست میکی من الان ۲ کودک دارم زیر خط رشد سوتغزیه دارن شبکه بهداش خبر داره پس چرا امارش نمیده هروقت میبرسم میکه باشه ولی هیچی عمل نمیکنه شبکه بهداشت شهرستان چالدران خاهشن بیکیر باشید
yaghobjnk@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۹
۰
خجالت بکشین دروغگوها برید بمیر خاک برسرتون
گرفتار
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۳
۰
سلام هی وام وام نکنید الکی مردم سر کار ندارید مراجعه کردم میگن باید پول داخل حساب یکسال یا شیش ماه بخوابه و گردش حساب داشته باشی من اگه پول داشتم شیش ماه کرایه خونه عقب نمی افتاد شیش ماه بیکار بدونه یک ریال درآمد باز خدا پدر صاحب خونه بیامرزه فعلا جواب نکرده قربان خدا مارو فراموش کرده انگاری
مسلم
France
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
۰
سلام منم یه کارگر هستم ویارانه بگیر پس عیدی روز مرد گفتین برای ما چی شد من دوتا بچه دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
۰
شما شیر خشک ۵۰ تومنی و ۱۴۰ هزار تومن کردی اونم با کارت ملی و این همه کمبود اون وقت میخوای یارانه سو تغزیه بدی شیرخشک و برگردون به همون قیمت ما یارانه و کمک و نمیخوایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
۰
بخاطر اینکه از این دروغها پول دربیارید متوسل به هر کاری میشوید این پول‌های حرام فردا کار دستتان خواهد داد اگه بفهمید که چوب خدا را از کجا خوردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
۰
به ماکه هیچ درآمدی داریم نمدین میدین پولدار ها الان روشن شده شهرما
کوثرری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
۰
خدا ازتون نگذره که دوتا کودک ضعیف دارم و هرروز با این مطالب من رو خون جگر میکنین .دهک دوم هستم پس کو اعتبار .بهداشت میریم میگن ما معرفی نمی‌کنیم خودشان تعیین میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
۰
خدایا خودت بدادمون برس ما که امیدی دولت نداریم خدایا خودت کمکمون کن از کجا بیاریم بخوریم نمیدونم کی این آزمایش تموم میشه ولی دهه هفتاد سوخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
۰
یعنی ما که بچه بالای ۵ سال داریم چیزی نمیخوره هزینه نداره والا اونا خرجشون بیشتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
۰
دهک بندی اصل عدالت هست من کارمند با حقوق 12 میلیونی دهک 10 هستم همسایه کارخونه دار و تاجرمون هم یارانه میگیرن?
عباس
United States of America
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
۰
چی بگم واقعا
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
۰
این چه طرحی است که میرن مایع ظرفشویی و دست شویی سفیدکننده لباس می خرند بعد کودکان ازاین مواد تغذیه می شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
۰
سلام یعنی چی دیگه این دولت به فکر هیچی نیست عید قربان هم بچه های من گوشت نخوردن سوع تغذیه میشن دیگه نمیشن بعدشم میریم وام بگیریم انقدر زامن میخوان بابا اگه من ادم داشتم که به دولت پناه نمی اوردم. روز به روز همه چی داره گرون میشه گرون نکنید یارانه هم ندهید
مرتضی میری از سیستان و بلوچستان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
۰
نمیدونم این یارانه برای کی و چه کسانی و چطوری حساب و کتاب میشه ،بنده دوتا بچه دارم و دهک یک هستم حتی یکبارهم بهم تعلق نگرفته بااینکه بچه دومم بلحاظ رشدی مشکل داره ولی وقتی میریم خانه بهداشت و شبکه میگن اسمش رد کردیم اما تابحال هیچ کمکی بهمون نشده مسئولین شهرستان هیرمند کجان پس،یعنی چش بسته کمک میکنن
Mohammad
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
۰
این خبرها همش دروغ هست اصلا توجه به این چرت وپرت ها نکنید
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
۰
من با ۴فرزند وشوهر بیکارم ویرانه ای که قطع شده باید از کجا امرار معاش کنیم انصافتون کجاست
یتیم
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
۰
سرکار گذاشتن مردم تو بدترين شرایط کار دولت از اين بهتر نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
۰
من یک زن بدبخت که باید هم مادرباشم وهم پدرواسه بچه هام باید زندگیمو بایارانه سرکنم دخترم ۹سالش وزنش۱۴ کیلو است مگه امسال مثل بچه ی من ادم نیستن که یاران تغذیه بهشون نباید تعلق بگیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
۰
من ۴فرزنددارم سه تاشون سه سالشون نشود دوقول داشتم یک شیرخوشک ازبهداشت ندیدم الآنم میگندبع بچهازیر۵سال میدی پس کجاست شوهرمنم کارگرهست تومان شبمون موندی بخدا الکی سرکاریم همه
میثم سربندی
United States of America
جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
۰
سلام خسته نباشید واسه منم واریز نشد موندم چرا با ستا بچه
زکیه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱
۰
سلام من ۴۶سالمه الان یه بچه ۵ ماهه دارم دنبال کار میگردم تو کرج هستم نه وام فرزند راسته نه ماشین نه سهام الان هم به بچمون آب قند میدم وبا لباسای کهنه وقدیمی بچمون پوشک میکنم چرا. چرا وقتی خوب سیر شدین یه دستی برامون تکون بدید شیوه مردانگیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۵
۰
سلام به تمام ایرانیان عزیز من یک پدر هستم که دارای دوفرزند خانه وسائل خانه هم ندارم چرا؟؟؟ چون پنج ساله براثرمریضی اازدوپا افتاده ام وفلج شدم آیادولت بازرسیفرستاده تاببیننددرچه وضع فقرزیرصفرزندگی میکنیم (((خیر))) حرفهای زیادی دارم حیف وهزاران حیف که نمیتوان همه را نوشت چون یک کتاب رمان هم کم میاره
نزار سعیدی
Russian Federation
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۴
۰
سلام من هم بچم دو سال وسه ماهش وزن خیلی کم همش ۹ کیلو هست پس چرا بهش تعلق نمیگیره بهداشت هم ررام تایید کرد که بچم خیلی کم وزن هست پدرش هم بیکار هست پس اگه سه ماه پرداخت میکنید پس چرا برامون پرداخت نشده
نورنساء
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
۰
وام یارانه ها جاماندگان خانوار ثبت نام یارانه معیشتی پیگیر باشید لطفآ درخواست ثبت وام یارانه

آخرین مطالب