ورزش
کد مطلب: ۳۰۰۳۶
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

گواردیولا، قلعه‌نویی را سوژه کرد

پیشکسوت فوتبال ایران به امیر قلعه‌نویی طعنه زد.
گواردیولا، قلعه‌نویی را سوژه کرد

محمد احمدزاده درباره ادعای قلعه‌نویی که گفته است با روش گواردیولا پیش می‌رود به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: من نمی‌دانم منظورش چه بوده است. حتما خود ایشان بهتر می‌داند. دشمنی نمی‌کنم. خودش هر حرفی می‌زند آخرش می‌گوید دشمنی نکنید.

حرف‌های داغ قلعه‌نویی درباره دشمنان ایرانی مانچینی، ماجرای سردار و ادعای جنجالی خداداد عزیزی

فکر می‌کند همه دشمن او هستند. این تیم گل گهر نیست که عملکردش به ما ربطی نداشته باشد. به همه ما ربط دارد. یکسال است داد می‌زنم به جوان‌ها بها بدهید. جام ملت‌ها فقط برای قهرمان شدن نیست. آقای قلعه نویی حتما گورادیولا را بهتر از همه می‌شناسد.

متن کامل گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

ابوالفضل مشهد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۲
۱
خدا پدر بیامرزد آقا احمد زاده ..حیف هم سال شما با نادر دست نشان خدا بیامرز...مطمعن باشین با این اوضاع فدراسیون آرزو قهرمانی 70 ساله میشه ..خوش بینانه...کی‌روش دلال بود شما که نیستین تا 2 ماه دیگه مقامتونو میبینیم با تیم ملی با 50 درصد از زیر ساخت کیروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
۰
وقتی مربی ایرانی میاد همه انتقاد میکنن فوتبال ایران پارتی وپولیه هرکی بیادهمینه
Taher
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
۰
جبارزاده
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
۰
سلام نه قلعه نوعی شخصیت قهرمانی دارد ونه تیم وبازیکنان ازاون وحدت لازم برای قهرمانی را دارند
اگراین تیم قهرمان شود مدیریت ومربیگری زیر سوال میرود
ولی بازم بایدامیدواربودمن حدس میزنم عربستان قهرمان شود
Iran
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
۰
کاش زمان کیروش هم انتقاد میکردید ... اجنبی پرستی شاخ و دُم نداره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
۰
ایرانیم ولی بخاطر این ریل گذاری قلعه نوعی ک ب فردای فوتبال ایران ضربه میزنه وفقط منافع خودش وقهرمانی به هرترتیب میخواهد دوست دارم بخاطر فردای فوتبالمان این تیم در یک شانزدهم حذف بشه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
۰
کاش کارنامه این بزرگوار هم یه بررسی بشه... این روزا هر کی تو هر منصبی شده کارشناس، زمان کی‌روش ولی.... این بنده خدا که دلش با قهرمانی تو آسیا هم آروم نمیگیره ظاهرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
۰
بابا ولش کنین انقدر انگولک نکنید بزارین کارشو انجام بده الان مربی خارجی بود به به چهچه میکردین
مهرشاد عنبری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
۰
درود بر مربی بزرگ و با شعور ایران
جای شما در فوتبال کشور خالیست بزرگ مرد
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
۰
ساقیش کی هست ،جنس با هر قیمت خریدارم.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
۰
ساقیش کی هست ،جنس با هر قیمت خریدارم.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
۰
ساقیش کی هست ،جنس با هر قیمت خریدارم.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
۰
ساقیش کی هست ،جنس با هر قیمت خریدارم.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
۰
ساقیش کی هست ،جنس با هر قیمت خریدارم.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
۰
ساقیش کی هست ،جنس با هر قیمت خریدارم.
محمدتقی نادری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
۰
آقا بزارین جناب گواردیولا کارشو بکنه چرا حسودین شماها.الان تیم رو ببینین نفرات رو .فقط ی س ال چرا آقای حسن روشن ومرحوم حجازیرو دعوت نکردین؟ علی پروین مهدی فنونی زده چرا اینار و دعوت نکردین خب اینام انتظار داشتن توی ترکیب باشن.وقتی امید ابراهیمی شجاع خلیل زاده انصاری ووووودعوت می کنین خب اونای دیگه م
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
۰
اگه جام ملت‌ها فقط برای قهرمان شدن نیست ، پس برای چیه ؟
من موافق عملکرد قلعه نویی نیستم اما این حرف شما هم واقعا مزخرفه
حسن کمالی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
۰
حرف شما صد در صد اشتباه است اگر فوتبال دوست خوبی بودید دلیل نمی شود فوتبال فهم خوبی هم باشید .این مسابقات برای قهرمانی است نه تجربه کسب کردن .پس قلعه کار درستی انجام داده و گول جوان‌گرایی را نخورد ...همین حسین زاده و دو تای دیگه درسپاهان در برابر پرسپولیس دیدیم ک چگونه بی تجربگی میکردند و توپ ها را
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
۰
برادر عزیز بزار بازیها تمآبه بعد انتقاد کنید..می فرمایید به جوانها بها بده ...اگر هم بها بده و موفقیتی کسب نکنه اولین نفر همین شما هستی که انتقاد میکنی.‌امان بده بببینیم بعد از نزدیک به ۵۰سال قهرمانی میاریم یانه....تو این ۵۰سال چندتا مربی اومده و رفته چرا اقا احمدزاده هیچ وقت یادش نبود انتقاد کنه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
۱
اگه نمیخواهید کنار میگذاشتید
بابک
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
۰
اتفاقا جام ملتها فقط و فقط برای قهرمانی است مثل المپیک که فقط کسب مدال مهم است
جوانگرایی برای بعد از جام است. قلعه نویی از همه مربیان داخلی بهتراست. مربیهای خارجی هم که به ایران میان به نسبت پول زیادی که میگیرند چیز خاصی در چنته ندارند.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
۱
حاج صفی و روزبه ??
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
۱
پیرمردها می خواهند با این سن و سال در آسیا قهرمان شوند
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
۱
امیر قلعه نویی سرمربی در حد بازی ملی نیست ، برای سرمربی لیگ داخلی مربی بدی نیست ، به این دلیل که اولا تیم‌های لیگ ما به جز دو ،سه تیم زیاد قوی نیستند و نسبتا از بازیکن های سایر تیم‌های داخلی شناخت داره،
تیم ملی علیرغم شایستگی بازیکنان با امیر قلعه نوعی قهرمان نخواهد شد .
Aa
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
۱
قلعه نوع یه مشت پیر پفتال جمع کرده دور هم..اسمشو گذاشته تیم ملی.در صورتی اگه بجای انصاری فر حاج صفی و ابراهیمی و و و و وده تا جوون مثه محبی مثه محرمی رو دعوت کرده بود واز ابتدا هم با اعتماد کامل بهشون بازی میداد....میدیدید از ژاپن هم بهتر بازی میکردن..اگه جوونا بودن ب همین هنگ کنگ حداقل۸گل میزدن حیف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
۰
سلام آقای قلعه نویی جوجه ها را آخر پاییز می شمارند
جواد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷
۰
سلام
بد بختی ما اینه که اینا نه به هم اعتماد دارن و نه به مربی خارجی بها میدن
مربی خارجی میاد میگن پول بیت‌المال رو میریزن دور
مربی داخلی هم میاد اصلا قبولش ندارند چون همه خودشونو بهتر میبینند
بابا اگه اینکاره بودید چرا خودتون نیومدید ،
بعدش هم بعد بازی کلی کارشناس میان تو تلویزیون نظر میدن ??
اکبر شمس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۴
۱
آقای احمد زاده متخصص سقوط تیم‌های که سرمربی شان بوده به لیگ پایین تر فرستاده که باید نامش را در گینس ثبت کرد والان راننده کامیون هست شده پیشکسوت فوتبال؟
ارش
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۶
۱
زمین فوتبال رو کرده میدون جنگ انگار فرمانده جنگ های نامنظم هست وینگر راست در میاره دفاع چپ میاره ?
دوستار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
۰
بابا دو تا هشت سال برانکو و کی روش جوانان رو گذاشتن سرکار و ایران تو آسیا قهرمان نشد حالا به این بدبخت اقلا یکسال فرصت بدین مگه چی میشه، دایی هم که اومد انقدر انتقاد کردید که خودش در رفت با این هم داره همون کار میکنین، شما ها دیگه کی هستین.
بهزاد
Japan
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
۱
قلعه نوعی یک مربی در حد تیم ملی نیست وکسانی که ایشون رو انتخاب کردند هم در حد تیم وانتخاب درست نیستنفقط از خدا میخام با ابروریزی جام رو ترک نکنیم امیدوارم اینقد درایت وهوش داشته باشه که با روح وروان یک ملت بازی نکنه
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
۰
از عرب ها یاد بگیرید چطور تیم هایشان را حمایت میکنند ،اونوخ چرا تخریب میکنید ،
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
۰
پَ نه پَ جای آکادمی هست.جام ملت ها جای قهرمانیست.جنگیدن برای قهرمان شدن هست
دلاره
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
۰
هرچی باشه نسبت به بقیه کسای بودن خیلی بهترین هستش دمش کرم از روزی که مربی شد تا الان من احساس میکنم تیم ملی بازیش خیلی زیبا تر جذاب تر داره میشه
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
۰
بنظر من ما امسال قهرمان نمی‌شیم ولی باید برنامه ریزی بکنیم برای هشت سال آینده و یک گروه خوب از مربی های ایرانی و خارجی بیاریم که از تیم های پایه شروع بکنه و یه تیم از اونجا خودش بسازه و بیاره بالا تا شاید هشت یا دوازده سال دیگه قهرمان آسیا شدیم وگرنه با این فرمونی که پیش میریم به جایی نمی‌رسیم
کامران محمدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
۰
قلعه نویی دمت گرم
تیم عالیه❤️?
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
۰
فقط اسکوچیچ بدرد میخورد
حسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
۰
آقایان تو را به همه مقدسات قسم میدم تا بعد از جام آسیا اینقدر حاشیه برا تیم درست نکنید آقای قلعه نوعی بهترین مربی است

آخرین مطالب