اقتصاد
کد مطلب: ۲۶۰۲۷
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

گران‌فروشی عجیب بنزین صدای مردم را درآورد +عکس

علیرضا وهاب زاده، فعال رسانه‌ای در توئیتر از بنزین لیتری ده هزار تومان در روز اختلال جایگاه‌های سوخت پرده برداشت و از نبود بنزین و استفاده از جایگاه سیار و هزینه ۱۵۵ هزار تومانی برای ۱۵ لیتر بنزین خبر داد!

امروز هم با کارت سوخت به پمپ‌بنزین نروید +ویدئو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیشنهاد اطلاعات

نظرات بینندگان

ستاره سهیل
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
۰
ارزانتر از یک لیتر اب اشامیدنی است .... بنزین مفت کشور را به نابودی کشانده است
دردمند
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
۲
خیر جانم این دزدی رسمی همواره بوده و هست، شما چه پنج لیتر بنزین از سوخترسان سیار بزنید و چه باک پر اجرت کامل را علاوه بر مبلغ بنزین و مالیات بر ارزش افزوده از شما خواهند گرفت، تازه اگر کم فروشی هم نکنند شانس آورده اید...اندر حکایت اجحاف رسمی، مثل ماجرای نانواها که کمال تقلب را همچنان دارند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
۰
سلام امروز خدا شاهد شمال بودم رفتن جلوی پمپ بنزین بهم موتوری پیشنهاد داد لیتری ۸۰ هزار تومان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
۰
اینجا ایرانه اسلامیه و سر گردنه و زورگیری چیز تازه ای نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
۱
این اشتباه جایگاه داره که هزینه خدمات ۱۰۰۰۰ هزار تومنی رو ۱۰۰۰۰۰هزارتومن زده.وگرنه امکان نداره من همین امروز بنزین زدم همون لیتری۳هزار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
۰
این اشتباه جایگاه داره که هزینه خدمات ۱۰۰۰۰ هزار تومنی رو ۱۰۰۰۰۰هزارتومن زده.وگرنه امکان نداره من همین امروز بنزین زدم همون لیتری۳هزار
حمید بلوچ
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
۰
بنده خدا بیاد بلوچستان 20لیتر بنزین 300 هزار تومان بزنه فک کنم سکته کنه سال‌های ساله ما این بدبختی رو داریم مشکل ما بخاطر بلوچ بودنمونه
مقداد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
۰
اره اره!!!
خوب بلدین جا بندازین!
ننگ بر ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
۰
ممنون آقای رئیسی
صفر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
۰
بالا فیش ۴۵هزار تومان هست بعد پائین نوشت ۱۵۰ هزار آخه چگونه می شود دروغ به این بزرگی
عباس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
۰
شخصی که حاضر است ده برابر قیمت چیزی بخرد حتما درآمد خوبی دارد یا کالای دارد که چند برابر قیمت واقعی به مردم می فروشد . اگر یک روز بنزین زده نشود اتفاقی می افتد اگر یک روز از خودروی شخصی استفاده نشود اتفاقی می افتد . فعال رسانه ای خودش رفتاری انجام می‌دهد که مغایر با رفتار رسانه داخلی است
ایران
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
۰
پیدو مال کی هست؟ این مهمه! هک کجا بود! زمینه سازی ظهور بنزین گران@ هر راهی رو امتحان میکنن!
فلاح
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
۰
سلام
هزینه بنزین که چهل پنج هزار تومان است
مابقی اون خدمات اضافه ای است که خودش خواسته
بی خودی شایعه درست نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
۰
خدا لعنت کن مسوولان نمایندگان دولت که گرانه که کمر مردم شکست درامد وحقوق کم جبهور رئیس بیسواد وظلم چه برسرمردم دراورد شما دین ندارید از کافر خیلی بده ترید
ر.ک
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
۰
حداقل کاری که میشه کرد اینه که به این نمایندگان بی خاصیت مجلس و تمامی کسانی که مشابه اینها رفتار می کنن رای ندی
عباس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
۰
چرا دروغ چرا جو سازی مسلمان نیستید حداقل انسان باشید . بعضی از این جو سازها بخدا که از قوم یهود هم بدتر هستن
سید محسن معصومی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
۰
دست هکرها درد نکنه ! حکومت جمهوری اسلامی گوشی دستش اومد بنزین آزاد رو لیتری چند بفروشه ملت صداشون درنمی‌آید ?? کسی که این قیمت بنزین فروخته و اون نامرد بی همه چیز که این مبلغ بنزین رو خریده باید دار زد ، نه ، باید آتش ? زد ، چون اینکار آتش زدن به زندگی ۹۰ میلیون نفر ایرانی هستش
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
۰
بنزین حق همه اونی که ماشین نداره باید حقشو بدن بعدش سر گردنه نیست داری حق دیگران میریزی تو باکت بنزین باید لیتری ۲۰هزار تومان بشه به شرط اینکه حق همه رو بده
محمود
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
۰
دزدان و پولداران و اختلاس گران ،بنزین لیتری صد هزار تومان هم میخرند ، بیچاره قشر ضعیف
ریوندی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
۰
مجبوری نزن
پول داری میزنی برای شما باید همین قدر باشه
ابی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
۱
سلام بر دوستان گرامی
اشتباه میکنی زورگیری نیست کم کم دارن ذهن هامونو آماده میکنن برای افزایش قیمت سال آینده که شوکه نشویم ومشکلی هم براشون پیش نیاد...هه هه هه
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
۰
تو شهر زاهدان امروز لیتری ۲۵ هزار تومان میفروختن و روزهای هادی لیتری ۱۲ هزار و پانصد میفروختن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸
۰
دولت انقلابی و یکدست، همین میشه
۱۱۱
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
۰
قیمت بنزین تغییری نکرده. لعنت خدا بر شایعه سازان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
۰
کارخودسون بودوعده اب مواجب بگیرکه صف تشکیل دادند تابنزین گران کنند ومرده احمق ویاده لوح هم باانها قاطی شدند وگرنه ابن برنامه درپیت کارت بنزبن احتیاج به هک نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
۰
من که تو کار بنزین نیستم ولی بعضی ملت دزد شدن . حرامخوری خوشمزه نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
۰
شما غیر از شیطنت کار دیگری بلد نیستید
ابوالفضل خالقی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶
۰
سلام درود.
خیلی خودتو اذیت نکن ،ما همیشه چابهار از لیتری پانزده هزارتومان حد اقل تا بیست وپنج هزارتومان بنزین می‌خریم ومجبوریم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰
۰
حقدارند بادزدی های تری لیونی و کوآدر لیونی درهر روز و هر ماه و هر سال بایستی هم قیمت اجناس و سوخت و بنزین و آب و برق و گازبرای مردم گران تمام شود و پول ها را باید از مردم فقیر و درمانده بگیرندلعنت بر مسئولان و مقامات دزد و حریص و گدازادههای چشم و دل ناسیر. فقط خاک گور باید چشمشانراسیرکند
ع
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
۰
اقای دولت‌محترم‌جنابعالی‌و‌امثالهم‌که‌امدوز‌مشگلی‌نداشتید‌در جادهها‌بمانید‌این‌مردم‌بدبخت‌بودند‌میخواهستی‌نماینده‌ات را‌بفرستی‌پمپ‌بنزینخا‌چه‌وضعیتی‌بود‌دولت‌قبل‌جمعه‌بود‌در‌حال‌اینراحت‌بود‌جنابعالی که‌روز‌کاری‌بود‌و‌سرکار‌چرا‌خواب‌ماندید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳
۱
یک روز بنزین نزن نمیمیری که ولی با رشوه دادنت گردن ادمای ناسالم رو کلفت میکنی
یاشار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳
۰
اتفاقاً منم امروز باکم خالی شده و بود مسافر هم داشتم(راننده اسنپم)سمت دادمان بنزین زدم لیتری 8حساب کرد برام.
اسنپ هم که چندین ماهه خبری از سهمیه بنزینش نیس...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴
۰
چه کنیم همینه کارش هم نمیشه کرد حرف بزنیم میگن منافق هست،... چای دبش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵
۰
این اقا بیخود کرده این مطلب رو منتشر کرده همین اشخاص هستند که مسبب گرونی هستتد فردا دولت میگه خوبه پس مردم توانایی خرید بنزین ده تومنی رو دارن
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
۰
البته تحریم هم هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶
۱
خوب که چی؟ ما هم منتظریم یه چیزی بشه فورا داد و بیداد و گله شکایت کنیم. کم خود تحقیر باشیم، کم دنبال حاشیه سازی باشیم. عوضش یه کار مفید انجام بدیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۱
۰
بنزین دردولت روحانی واحمدی نژادافرایش شدبه محرومان رسیدگی شودرزمندگان معسرکمیته امدادولی متاسفانه نشددولت مردمی مشکل حل کنندبه نیازمندان رزمنده ایثارکردمعسر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
۰
خدا روشکر کن،همین یکبارلیتری ۱۰هزارتومان زدی،ما هرروز درسیستان وبلوچستان لیتری ۱۰هزارتومان میزنیم،تازه اینم قیمت ارزانش هست،وگرنه ماهمیشه لیتری۱۵هزار زدیم.اگر دربلوچستان زندگی میکردی،میخواستی چه کنی!؟
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱
۰
بنزین حتی یک ریال نباید افزایش پیدا کند مگر حقوق کارگران کارمندان و تمام مردم به دلار پرداخت می شود که بنزین افزایش یابد دولت هر سال از جیب کارگر و کارمند و کاسب و ...مردم می دزد همه چیز گران و فاجعه است باید ارزان بشود نه اینکه گران شود ما منتظر دلار 5 هزار تومان هستیم که آقای رئیسی وعده دادند
کامران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹
۰
بله دارن تست میکنن که ببینن چند درصد مردم ایران ابله هستند وحاضرن همچین نرخی رو قبول کنن وبنزین بزنن تبریک میگم شما جز اولین ابله هایی هستید که در گران شدن بنزین نقش مستقیم دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳
۰
باید بنزین لتری 20 هزار تاکسی دارها به طبق کلومتر لیتری 2 هزار باشد بهترین روشت برای ارزان شدن قیمت ماشین و خلوت شدن خیابان‌ها
بیخیال
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۷
۰
دقیقا از اول سال آینده بنزین میشه لیتری ۱۰۰۰۰ تومن این حرکت هم جهت اینه که مردم رو آماده کنند و عکس العمل مارو ببینن همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
۰
اخته کردن گرانفروش از واجبات می باشد کسی قانون را زیر پامی گذارد وبه مردم ظلم می کند کمتر از فاسدین وملحد نیست
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
۰
خوبه اول با دقت به رسید نگاه کنید و بعد نظر بدید، چرا الکی شروع به شایع سازی و بزرگنمائی میکنید، این آقا 15 لیتر بنزین 3000 تومنی زده به مبلغ 45000 تومن و مابقیش بابت خرید و خدماتی که داشته با ارزش افزوده شده 110000 تومن، تورو خدا دقت کنید، اگه 15 لیتر بنزین 10 تومنی زده باشه میشه 150 تومن نه 155000
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
۰
آخه ... چرا دروغ میگی با یه فیش الکی فکر مردم درگیر میکنی مگه ما خودمون کم بدبختی داریم من دیروز ۲۹لیتر زدم ۸۷۰۰۰تومن آزاد همون ۳تومن کم شایعه کنید و دروغ بگید خودمونیم که باحال هم رحم نداریم با این حرفهای دروغی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
۰
عزیز دلم خر خودت هستی شایعه هم نکنید بنزین همان قیمت قبلی هست خدا لعنتشون بکنه فقط شایعه
حبیب اله خسروی مرزنگو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
۰
سلام برادر . مگه فراموش کردی هزاران راه برای رسیدن به پول وجود داره ؟ پس اون خدمات معمولی چیه که به شما ارائه شده ؟ دزدی کدومه ؟ چرا اتهام میزنی ؟ خدمات معمولی بگیر و پول نده هستی ؟ اه . این که نمیشه .
R
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
۰
مامتاسفانه،منتظریم یک نخ چوب کبریت بهم
ون بدهندتاسریع یک جنگل آتش بزنیم.آقایااشتباه شده،یایک ازخدابیخبردیده شماگرفتاریدبه این قیمت به شمافروخته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
۱
اکثرنظردهندها راجعب همچی نوشتن مگرچندسطرنوشته اطلاعات که منتظرگرنی بنزین است
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
۰
چرا شایعه میکنید، من بنزین زدم 3000 تومان
درود بر رئیسی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
۰
به شایعات دامن نزنیم ،خودمان مسبب بسیاری از مشکلات هستیم.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
۰
آقا از کجا معلوم این رسید خرید باقی نباشه از کجا معلوم دروغ نگید اول اثبات کنید بعد حرف الکی جو سازی نکن
رضا بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
۰
واقعا متاسفم اول اینکه برای خودم دوم برای این مملکی ک درست کردن هرچه پیش تر میرویم فشار دستانشان بر خرخرهایمان بیشترو بیشتر میشود ننگ برما
سیا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
۰
یعنی اگر این قیمت بنزین دولت تعیین کنه تدا می دونهدچه بلای سر یک عدهه جامعه حقوق بگیر و روستاییان بد بخت میاد ،یعنی گرانی فسادو خودکشی و سیر شدن از زندگی ،،یعنی جنون جنون
ا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
۰
اینا‌با‌کمک‌اسرائیل‌این‌الم‌شنگ‌بنزین‌رو..راه‌انداختن‌که‌بمرگ
بگیرند‌مردم‌ب‌تب‌راضی‌بشن..وقتی10هزار‌تومن‌بدون
معطلی‌میزنه‌میره‌‌طرف‌خوشحاله
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
۰
دربستی یک تاکسی گاهگاهی مبلغ پرداختي نزدیک میلیون تومان هم می رسد.....شما حتمن دریکی ازبیابان های اطراف تهران بنزین تمام کردید...وبا جایگاه سیار بنزین تماس گرفتید......اگر من بودم لیتری پنجاه هزار تومان پرداخت می کردم وبه راننده هم پول چائی می دادم....تبلیغات منفي نکنید.....ازماست برماست...
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
۰
سلام موقعی که نظارت برهیچ گرانی نیست و از جیب مردم علنا دزدی میشه و هیچ کس پاسخگو نیست وضع ایران ب همین صورت پیش میرود دولت هم ک لولو سر خرمن هستش خدایا تو ب دادمان برس دیگر نه خدا و پیغمبر میشناسن نه خو ن شهید ک همین دزدان زیر تابوشا میگیرن و اظهار تاسف میکنن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۰
بنزین از آب معدنی ارزون تره باید گرون بشه این همه االکی ماشین تو این خیابانو ریخته این همه ترافیک سر همین مفت بودنه بنزینه
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۰
بله وقتی گوش دراز باشه یکی هم هست گوشا رو کوتاه کنه ببخشید منظور بدی نگیرید مانند موی بلند بشه آرایشگاه بری اینم دقیقا همین حکایت داره حالا خودت زدی به گوش درازی یا مردم ،،،
محمود
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
۰
فشار این گرانی بر روی طبقه مستمری بگیر و ضعیف وارد میشه ،پولداران دزد اصلا ککشون هم نمیگزه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
۰
دولت خودش داره میگه ما قصد گران کردن ندلریم...اما مردم شایعه گرونی درست میکنن...تو رو خدا به این شایعه ها دامن نزنید...همین شایعه ها یه روزی واقعی میشه ها....اون موقع همه پا...ه میشیم.
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
۰
قیمتی توالان زدی قبمت چهارسال پیش درسیستان بلوچستانه خالو خوابی خالو تویکبارزدی زورت میاد اونا هرروزمیزنن چی میگی
حمید‌زارعی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
۰
لیتر‌نوشته‌ننوشته‌بنزین۱۵‌لیتر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
۰
پروژه بنزین رو هم افتتاح میکنیم ... علی برکت الله...
مدافع زمین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
۰
اخه لیتری ۱۰ هزار تومان هیچی نیست
خودرو داری که با سوخت فسیلی کار می‌کنه باید جورش هم بکشی
به فکر هوا نیستید
۱۰ هزار خیلی هم کمه بکنه ۶۰ هزار
برو ببین اتحادیه اروپا بنزین لیتری ۶۰ هزار تومنه
بیشتر کشور های خارجی همینه

خدا را شکر بنزین گرون شد
ایشالله گرون تر هم بشه
انشاالله
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
۰
همین که هست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
۰
۱۵لیتر زدی ۴۵تومان دادی‌.دیگه چه مرگته
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
۰
بازی جدید برای گران مردمه.میخان مردم دزدی چای رو یادشون بره.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
۰
من اسنپ کار میکنم بعدازظهر نرفتم سرکار صبح بنزین ۳هزاری زدم رفتم اسنپ چرا دروغ می‌گویند بعضی آدما فقط مردم را نگران میکنن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
۰
حرف مفت کم بزنید این قیمت از قبل هم بوده هرچند واقعا ظلمه به ملت هست ولی گفتنش تو این زمان بی وجدانی شما خبرگزاریا هست که کم کم قیمت بنزین و ببرید بالا
سلام
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
۰
بنزین همان ۳ هزار تومان است ولی باکارت نمیسود زد چون یکنفر هک کرده با کامپیوتر پمپ را حالا گرفتند درست میشود ایران روی چاه نفت است خیانت توسط جوان بوده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
۰
یک روز شاید بنزین لیتری ده هزار گرفته باشی ولی در سیستان و بلوچستان ما هرروز. لیتری ده هزار می گیریم اونم به ناچار چون اصلا جایگاه داران کارت جایگاه را نمیدن خودشون میفروشن با سوخت برها
آتا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
۰
۲ساله بودم انقلاب شده و قسم یاد می کنم که تاکنون روزخوشی ندیده ام و سالیانی برای دولت خدمت کردم و بازنشسته ام و بخاطر کمبود حقوق و فقر مالی به دستفروشی مشغولم ای خداااااا کجایی ؟ کو زندگی و کو خوشی ! مگر ما انسان نیستیم....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
۰
قبلا هم همین بوده جو ندهیت
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
۰
سلام همین الان بنزین زدم لیتری سه هزار تومان کمتر این جریان بزرگ نمایی کنید
ناشناس
Canada
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
۰
سلام بنزین واقیت خیلی ارزونه باید به حداقل به 50 تومان باشه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
۰
آقا ۱۵ لیت بنزین گرفته که شده ۴۵ هزار تومن و ۱۰۰هراز تومن خدمات
آخرین مطالب
آرشیو