اقتصاد
کد مطلب: ۲۴۸۳۹
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

مدیرعامل چای دبش داماد کیست و همسرش چه شرکت‌ها و دارایی‌هایی دارد؟

اکبر رحیمی در ابتدا در بخش فروش شرکت فعالیت می‌کرد و سپس به تدریج مسئولیت‌های بیشتری را بر عهده گرفت.

مدیرعامل چای دبش داماد کیست و همسرش چه شرکت‌ها و دارایی‌هایی دارد؟

افکار نیوز نوشت: در سال ۱۳۸۵، اکبر رحیمی به عنوان مدیرعامل شرکت چای دبش منصوب شد. وی در طول دوران مدیریت خود، این شرکت را به یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید و توزیع چای در ایران تبدیل کرده است.

موضع معاون رئیسی در پرونده چای دبش جنجال‌برانگیز شد!

شرکت چای دبش در حال حاضر با ظرفیت تولید بیش از ۶ هزار تن چای در سال، یکی از بزرگترین کارخانه‌های چای سازی در قاره آسیا است. این شرکت علاوه بر تولید چای در ایران، در کشورهای آفریقایی نیز اقدام به کشت و فرآوری چای می‌کند.

شرکتهای مرتبط با اکبر رحیمی درآباد مالک چای دبش

شرکت سهامی خاص فرآورده های غذایی نیکو فراز

 

شرکت سهامی خاص افرند کلبه ایرانیان

 

شرکت سهامی خاص گروه صنعتی سرزمین سپید عرفان

شرکت سهامی خاص راشا سانا پرگاس آروند

شرکت دبش سبز گستر

شرکت آسان توان تولید

شرکت شهد زر نوش

شرکت طلوع تجارت ستاره

شرکت ظهور تک ستاره

شرکت پخش سراسری دبش نیکو گستر شرق

شرکت پخش سراسری دبش نیکو گستر غرب

شرکت پخش سراسری دبش نیکو گستر البرز

شرکت فرآورده‌های غذایی و ساخت ماشین آلات صنعتی پزشکی نیکو فراز

شرکت پیشرو تجارت عرفان

مژگان عیدی اکبر رحیمی چای دبش

اکبر رحیمی داماد خانواده عیدی است و همسرش نیز در چندین شرکت سهام و نقش دارد. 

«گروه کشت و صنعت دبش» با برند تجاری «چای دبش» یک بیزینس خانوادگی و موروثی است که توسط یک خانواده ثروتمند اداره می‌شود. مدیر عامل این کارخانه اکبر رحیمی درآباد عضو هیات مدیره عرفان رحیمی درآباد عضو و نایب رییس هیات مدیره مژگان عیدی است که همگی از یک خانواده هستند. 

مدیرعامل چای دبش داماد کیست و همسرش چه شرکت‌ها و دارایی‌هایی دارد؟

شرکتهای مرتبط با مژگان عیدی همسر اکبر رحیمی

شرکت آلوارس پرواز ایرانیان

شرکت سهامی خاص فرآورده های غذایی نیکو فراز

شرکت سهامی خاص افرند کلبه ایرانیان

شرکت سهامی خاص شهد زر نوش

شرکت سهامی خاص گروه صنعتی سرزمین سپید عرفان

شرکت سهامی خاص راشا سانا پرگاس آروند

شرکت آسان توان تولید

بازداشت اکبر رحیمی رئیس کارخانه چای دبش

مدیرعامل گروه کشت ‌و صنعت دبش از اواخر ماه گذشته (آبان) پس از تعیین وثیقه ۵۰۰۰ میلیاردی از سوی بازپرس دادسرای ویژه جرائم اقتصادی تهران، بازداشت و روانه زندان شده است.

حجت الاسلام درویشیان رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور دوشنبه ۱۳ آذر درباره اقدامات و پیگیری های دولت در تخلف یک شرکت وارد کننده چای تصریح کرد: اواخر سال ۱۴۰۱ به دنبال برخی اطلاعات واصله از جمله نامه جمعی از فعالان صنعت چای به معاون اول رئیس‌جمهور، دستور پیگیری به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی صادر و همزمان بازرسی ویژه رئیس جمهور و وزارت اطلاعات نیز پیگیری های لازم را به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه کارت بازرگانی این شرکت حسب رسیدگی های سازمان تعزیرات تعلیق شده است، گفت: آن بخشی که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده در دادگاه انقلاب مطرح و در حال رسیدگی است و متهم نیز با قرار وثیقه بازداشت شده و اکنون در زندان به سر می برد و در یکی از شعب دادگاه‌های عمومی تهران، پرونده وی مطرح رسیدگی است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: با ورود به‌موقع دولت جلوی این کار گرفته شد و فرد متخلف ممنوع‌الخروج و دستگاه های نظارتی دولت اعم از وزارت اطلاعات، بازرسی ویژه و دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی این فساد را کشف و پیگیری امز را انجام دادند و پرونده از سوی وزارت اطلاعات به عنوان ضابط به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی گفت: دادستان عمومی و انقلاب تهران نیز این موضوع را به جد دنبال کرد و در مقطعی مدیر شرکت را ممنوع الخروج کرد و اخیرا و هم وزارت اطلاعات به عنوان ضابط قضایی مسأله را پیگیری کرده اند و در حال حاضر فرد مورد نظر با قرار وثیقه در بازداشت قرار دارد و پرنده وی در دست رسیدگی است.

سازمان بازرسی کل کشور شنبه یازدهم آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد که «بر اساس وظایف ذاتی خود به موضوع واردات چای ورود کرد و عملکرد دستگاه‌ها پیرامون واردات چای از سال ۱۳۹۸ تا پایان سال گذشته را مورد بررسی قرار داده است.

بررسی‌های سازمان بازرسی حکایت از آن دارد که کل ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ (در قالب واردات چای و ماشین آلات) معادل ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار بوده که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است.

با بررسی عملکرد گروه مذکور در نقل و انتقال ارز و واردات چای، سوء جریانات عدیده‌ای شناسایی شد و در نهایت سازمان بازرسی برای آن گروه تجاری به دلیل عدم رفع تعهدات ارزی پرونده تشکیل داد.

پرونده دستگاه‌هایی که به این شرکت ارز تخصیص داده بود نیز به دلیل احراز برخی تخلفات در حال ارسال به دادسرای عمومی و انقلاب تهران است. هم اکنون بخشی دیگر از این پرونده در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در حال رسیدگی است.»

مدیرعامل چای دبش داماد کیست و همسرش چه شرکت‌ها و دارایی‌هایی دارد؟

پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
۶
نوش‌جان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
۱
نگفتی رحیمی داماد کیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
۰
داماد کیه، اسم اون و299تادیگه ازمفسدین اقتصادی تو جیبشون بعدن میگن،
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
۲
نوش جانشان . ملت گوسفند باید طعمه گرگ ها شوند .
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
۲
نوش جانشان . ملت گوسفند باید طعمه گرگ ها شوند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲
۱
هنری‌نکرده،همش‌باپول‌بیت‌المال‌وحق‌صغیر ‌وکبیر‌مملکت‌بوده،مردک‌خائن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
۰
بخور بخوره عجیبیه☠هرکی میتونه میکشه بالا.اینا که مردم عادی نیستن پشتشون خیلی گرمه.اونوقت ما واسه ده میلیون وام باید چهارتا ضامن و استعلام و هزار کوفت و زهر مار ببریم بعد ببینم بودجه باشه یا نباشه.داغ یک کیلو گوشت و مرغ رو به دل مردم گذاشتین .دولت مردا ان شاءالله این همه فسادتونو کائنات بهتون برگردان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
۰
سیاستهایی که در کشور در طول این سالها اجرا شده کشور و مردم رو به فنا کشانده.چرا باید کاری کنیم که تحریم شویم تا از خلال آن هزاران کاسب تحریم بوجود بیان و برای دور زدن تحریم هزاران فساد
لی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
۱
اکبر رحمتی به تنهایی نمیتونسته همچین کاری بکنه. عوامل گردن کلفتی پشت اون هستن که متاسفانه نمیگن کیه.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
۰
برای چندمین بار می گویم ولی گوش شنوائی وجود ندارند اصلا اینقدر کثافتکاری اتفاق می افتد که انگار این مسئولین داخل این کشور نیستند اصلا احساس مسئولیت نمیکنند دقیقا هر چند ماه یک بار یک اتفاق دزدی کلان میافتد شما مسئولین کدام گور مملکت هستید ابروی همه را دارید میبرید فکراساسی بکنیداگرخودتان دست ندارید
م
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
۰
جالب میدونید چیه یارو با خانواده این همه شرکت دارن بعد میگن به موقع وارد شدن خسته نباشید
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
۰
بایستی با قاطعیت مجازات شوند. وگرنه روز به روز وضعیت بخور بخور افزایش پیدا خواهد کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
۰
مگه از جیب شما ساندیس خورها خورده؟؟
سعید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
۲
علی به برکت الله با این پول میشه کل دنیا رو سه سال چای و نبات داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
۰
دقیقا همین شخص و دوستانش همیشه از برکات تحریم سخن گفتن .نگو که بیچاره ها درست گفتند..سه تا شعار مرگبر دنیا می‌میکن بعد هزار میلیارد وام میگیرند بدون ضامن بدون سود
احمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
۰
از عابر بانک بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان از پول حلال خودمون نمیتونیم خارج کنیم‌ طرف ۱۴۰ هزار میلیارد تومان طرف تو سیستم‌ بانکی جابجایی انجام میده اونهم‌از محل بیت المال و با زد و بند و اختلاس علی برکت الله دولت مقدس و حزب اللهی و پاک را هم تجربه کردیم‌ در اختلاس که رکورد زد
ناشناس
France
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
۰
پدرشان رادبیاورید وعلنی محاکمه کنید وبه اسداشدمجازاتتنبیه کتید وپول رابه خزانه دولت برگردانید وبفکر مردم بخصوص طبقه بازنشسته ومستضعف باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
۰
این رحیمی شاید مدیر عامل باشد ولی صاحبان اصلی این شرکت را چرا معرفی نمی‌کنند
توانا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
۰
چرا به ته ته پته افتادین !؟ نگفتین داماد کیه !
مهدی زین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
۱
داماد آقای x عیدی یک پوست کلفتی مثل خودش چه فرقی می کنه کسی که نمیخاد رسیدگی کنه تو مملکت ما اسم دزدای اصلی برده نمیشه عابرو آقای دزد نمیبرن گناه داره ولی اگه دزد کوچکی بودتا حالا گردنشو زده بودن خدا لعنت شون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
۰
هرروزوهرسال این گونه دزدیهای بزرگ انجام میشه چون ریشه دزدباشدساقه وتنه درخت هم دزد میشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
۰
مگر نه ارز دولتی را حذف کردید بفرمایید که این ارزها را از کجا گرفتند چون ارز توسط بانک مرکزی پرداخت می‌شود این ارزی که می‌فرماید از کجا آمده و چگونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
۰
اینم یکی از تپه هایی که روحانی فتح کرده. الان معلوم میشه که طرف با زد و بند هشتاد درصد سهامش رو سال ۹۸ گرفته.خدا لعنتش کنه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
۰
بخور تا خورده نشی

قانون جدید
حمید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
۰
فقط اینو بدونید تو چند سال اخیر از اول امسال این چای دبش بهترین چایئ بود که وارد کردن ومرغوبیت این چائی به مزاج مافیای چائی خوش نیومد چون مردم کیفت چای رو فهمیدن .
این سه میلیارد و سیصد وهفتاد میلیون دلارهم ربطی به کیفت چای نداره چائی عالی بود ومیتونست دست مافیای چائی رو رو کنه که چه اشغالائی رو ...
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
۰
پس چرا نگفتی داماد کدوم ننه قمریه
کهنه سرباز وطن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
۰
روایات مدافعان حرم و وطن در صفحه آپارات و یوتیوب جانباز مدافع حرم ادریس حاج سیف...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
۰
پشت صحنه ای ها رو ردش کن بیاد، رحیمی اینا پیشکشتون!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
۰
طرف تخم مرغ میدزده هر چی پلیس و نیروی انتظامیه دورش حلق
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
۱
دمش گرم !!! شاه دزدی تاریخ بشری رو در لوای امنیت کامل انجام داد !!!
حیدری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
۰
وای به حال کارگزاران دولت که عامل حیف ومیل شدن بیت المال میشوند . به نظر نقض و ایراد در قانون باعث فساد گسترده درجامعه شده
ناشناس
France
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
۰
کاکا این مسئولین همش تو ای 44سال فقط و فقط به فکر مردم بودن .چقدر زحمت میکشند .حالا خیلیه این مبلغ ناچیز رو برا آقا زاده ها که دستشون تو ولایت قربت خالیه بفرستند .چرا اینقدر پشت سرشون حرف در میارین .علی برکت الله
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
۰
هدف از این مقاله ، راه گم کنی بود ، درسته ؟
مردم یه چیز دیگه میگن که !!!!
فقط خدا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۰
بخوربخوره دیگه یه مشت دزد ازبالاتاپایین باهمدیگه سریک سفره دارن میخورن مردمم که هیچی دیگه به امون خدا ولشون کردن وفقط به فکردزدیهاشون هستن خدالعنتتون کنه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
۰
اگر از اول انقلاب تا الآن این همه اختلاس هارو به آمریکا باج می‌دادیم وضع کشور ومردم خیلی بهتر از این میشد
احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
۰
نوش جونتون بذار بخورند ب ملت ک نمی‌دن..
من ی نیروی خرید خدمات آموزشی هستم با 10 سال سابقه.. نه از حقوق خبری هست نه از بیمه.. حقوق پارسالمون هنوز تسویه نشده..
اینا دردشون میاد ک ب مردم خود برسند...پول نیست و بودجه نیست این حرفا چیه...؟ این از گور باباشون در میارن یا از گور پدر مسولین..هر روز ی اختلاس
ناشناس
Germany
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
۰
قدرتی های بزرگ پشت این همه دزدی به قول مسئولین اختلاس والا چطور این همه بای اختلاس دزدی بشود در مملکتی که به اسم اعدالت برابر اسلامی شعارش باشد درعوض ماهی یک اختلاس در کانون خبر بیرون بزند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
۰
غارت بیت المال و دزدی و اختلاس رو دم کلفت ها میکنند چاپ پول رو دولت و هزینه تورم و برداشته شدن پول از جیب ملت مردم بیچاره باید بدهند خدایا چکنیم از دست دولت بی‌عرضه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
۰
این داستان برای تابستون الان صداش دروومده?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
۰
خیلیجوش نزنید اعصابتان به هم میریزه سرو تهش به هم میارند مثل بابک زنجانی مثل.......... والاا خر بیچاره فقط ما ادمای ضعیف هستیم برا یک وام ده میلیونی هفت خان رستمو بایدر رد کنیم
داود طیار
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
۰
طرف تو شمال ۸عدد نارنج دزدیده بهش ۱سال حبس دادن ..
خودت حدیث این قصه بخوان مفصل
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
۰
از مقام قضایی و مسولین قوه قضاییه انتظار می رود هرچه سریعتر نسبت به مصادره اموال این فرد به نفع مردم و بیت المال اقدام نمایند تا این ارزهای رفته و تخصیص یافته از فروش این اموال چه در ایران و چه درخارج از ایران تامین و به صندوق دولت برگردد
بی نام
Germany
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
۰
سلام .دادستان کل کشور در این متن نوشته شده داره از خودشان تعریف می کنن که ما کارمهمی انجام دادیم فلان مدیر رو دستگیر کردیم .این کار چه سودی بحال ما داره افرادمتخل واختلاسگر رو می گیرید بعد طرف با پول دزدی وثیقه میذاره آزاد میشه .خیلی از این دزدهارو اعلام کردن گرفتن چرا گردن یکی رو نمیزنید درس عبرت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
۰
رهبر عزیز و علمای گرانقدر .
انچه که اسلام و انقلاب را به نابودی خواهد کشید نه امریکا و نه صهیونیسم و نه اروپا هست.
فساد ریشه زده در دامان انقلاب آفت خواهد بود به ویژه فیاذگد اقتصادی و دزدی و عدم برخورد با آن.
رسول
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
۰
من نمیدونم با این که اینقدر بخور بخور هست ببینید این مملکت چقدر پول داره که هر چی میبرن و میخورن تمام شدنی نیست به خدا چاه نفت هم بود از پول و دلار الان دیگه باید تمام می‌شد ای خدا لعنتتان کند که این مملکت را به فنا دادید وقتی مسئولان بی لیاقت این مملکت را دستشان میگیرن بهتر از این نمیشود
رسول
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
۰
بابا تو رو خدا این دزدها رو معرفی کنید چرا می‌ترسید یا این که از خودتان هستن نمی خواهید بگید مگر نه کسی که اینقدر مال این ملت گرسنه رو برده هر کسی هست باید معرفی شود تا رسوا شود
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
۰
وقتی این داماد اینجوری میبرد خود پدر زن چه جوری میبرد لطفا توضیح دید ؟
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
۰
رحیمی اگر حق بعضی ها را میداد حالا به این روز نمی افتاد تنها خوری همین است
خان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
۰
مملکت دزدی داریم واز دین پیغمبر صحبت میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
۰
خدا لعنتون کنه ایران را غارت کردین بیاره به این ملت زحمت کش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
۰
این بهش میگن بی کفایتی قانون و مسئولین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
۰
چون از خودشونه لو نمیدن. دستشون توجیب همه.
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱
۰
اخه این همه اخوندی وامام جمعه ی که هر روز به از خدا وپیغمبر و امر به معروف ونهی از منکر میگن چرا یکبار از این اختلاس ها ودزدی ها نمیگن
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱
۰
اخه این همه اخوندی وامام جمعه ی که هر روز به از خدا وپیغمبر و امر به معروف ونهی از منکر میگن چرا یکبار از این اختلاس ها ودزدی ها نمیگن
نسل سوخته
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۴
۰
با این مبلغ ، به هرنفرازشهرمون، ۱ میلیلرد تومن میرسید
رامین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷
۰
بابااصلااین چای پاکتی هاخوردن نداره چای فقط چای شمال خودمون اصلااین چای پاکتی هارانخریدمن یبارخریدم دیگم نمیخرم چای فقط چای لاهیجان اصلادم که میکنی بوش .....برنج هم فقط برنج شمال اگه این پولهاروی چای شمال طبیعی خودمون کاربشدبهتره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰
۰
دست اینهاتودست غرب وغربیهاس پول وارز را از کشور خارج می کنن مردم رافقیر وکشور های دیگه از پول مردم بیچاره غنی می شوند چرامگر گناه ماچماچیه که حق مان میخورنداینهاپول بیت المال پس چرا از حضرت علی میگوییدکه خوردن بیت المال حرام است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۶
۰
تا وقتی قانون فقط در مورد افراد عادی اجرا شود و مقامات و اقازاده ها و مسئولینی که از پست و مقام خود و پدرانشان سواستفاده کنند و قاون هم با انها به شدت برخورد نکند هر روز شاهد شکستن رکوردهای بیشتر اختلاس گران خواهیم بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۱
۰
کدام زندان؟؟ بندی که اختلاس گران و مفسدین اقتصادی در ان استراحت میکنند در مقابل بهترین خانه های افراد عادی مپل کاخ میماند، به خاطر بستن دهان مردم چند وقت میره تو این قصر و بعد هم یکباره از کانادا سردرمیاره، کسی که ۱۷۵ هزار میلیارد تومان اختلاس کرده با وثیقه ۵ هزار میلیاردی روانه زندان میشود؟
علی
Netherlands
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
۰
ریشه لی زد وبند ا بزتید فقط بفکر نروم باشین با ای ۳۰۰ هزار بارانه فقط پول نان یکهفته هست ‌ این جا ومقام برای کسی نمیمانه اقای دبش
ناشناس
Netherlands
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
۰
اصلا فساد ریشه دوانده تو ایران با ای نجور کشور تداره نمیشه هرجا یه فساد ابنهمه پول کجا رفته به یکجا وصل هستن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
۰
آمریکا بیچاره می‌دونی که پول های بلوکه آزاد نمیکنه میدونه دست مردم نمی رسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
۰
تحریم چی این همه پول می دزدن هزارنفردیگه الان دارن این کاروانجام میدن اگه این پول صرف مردم بشه هیچ تحریمی نمیتونه ماروازپادربیاره این وسط فقط قشرضعیف ضررمیکن چون همین مردم به هم رحم نمیکنن اینقدرگران فروش بی وجدان هست فقط به فکرجیب خودشونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
۰
باسلام مردم بدبخت توی بانک کشاورزی 6ماهه تکمیل پرونده کردند برا 50تومن وام هنوز واریز نکردند می‌گند پول و بودجه نیس
راد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
۰
ای بابا فرضا گرفتین جلوی این یک در هزاران نمونه دزدی واختلاس رو که حالا معلوم نیست کجا طرف رشوه رو نداده،اگرخاوری و بابک زنجانی و امثالهم رو به اشد مجازات رسوندن این یکی هم میره کنار اونا، پول دزدی
چی میشه؟ ارزکم میشه یا سفره مردم بزرگتر؟ آلودگی هوا کم مبشه؟ دریاچه ارومیه احیا میشه؟ یا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همنشین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
۰
اگرعدالت نباشد پس اسلام وکشوری اسلامی نداریم تاکی تاکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
۰
جای تاسف است که حق ۸۵ میلیون را خوردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
۰
سلام..مفسد فی العرض که نیستند.چون اگه باشند باید اعدام شوند.ولی در دزدی های کلان بجز یکی دو مورد بقیه مفسد فی العرض تشخیص داده نشده اند..
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
۰
خدا آخر عاقبت مارا بخیر کنه آخه تا کی بایدمن جووون حسرت ماشین و موتور خونه و........ تواین مملکت بخورم و برای یک وام ۲۰ میلیونی سگ دو بزنم منت بکشم تد یک ضامن پیدا کنم تایید کنن ۵ تومنشم بلوکه بکنن ۱۵ تومن برسه بدستم اونوقت این آقا و بقیهههههههههه هاشون براحتی بخورن و عاروقشا بزنن و کیف کنن ای داده.
اااات
United States of America
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
۰
جواب خون شهدا وبچه شهیدهایی مث۹ل من که یک روزه بودند وپدرشان سر اعتقادات وخاک وطن شهید شدن باشما.منی که با ۴۲ سال سن هنوز مستاجر و ماشینم پراید مدل ۸۷ با مدرک فوق لیسانس. با آرزوی ظهور منجی عالم حضرت مهدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
۰
تا ملتی مثل ایران هست دزدهای غارتگر هم زیاد
سی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
۰
باید مبلغ ضرر را پس بدهد یا اموالش مصادره شود
هادی حبیبی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
۰
قاطعیت که نباشه،این طورمیشه و...
خواهدشد
مچید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
۰
از گلوشون پایین نره
آشوری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
۰
یه کم فکر کنید به دوروبرمون نگاه کنید خیلی ها همینطور هستند تک تک افراد کارشونا درست انجام میدن یا نه؟اگر چیزی به کسی بدهیم درست امانت داری میکنه یا نه ؟ هرکدوممون برای خودمون یه فرعون درونی داریم فرعونمون یکیه فقط مصرمون کوچیک و بزرگه هرچقدر بتونیم ظلم میکنیم ومیخوریم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
۰
به نظرم یه کم به خبر بیشتر توجه کنید ، مقدار زیادی از ارز برای وردات ماشین آلات بوده و اگر وارد شده باشد ، باعث اشتغالزایی می شود و از طرفی بوی تسویه حساب ها و باج بگیرها هم به مشام می رسد چون ظاهرا با سران و وزرا هیچ نسبتی ندارد
علی عباسی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
۰
اگر قصدقرضی نداری بجای تهمت زدن بدولت تضعیف کردن حکومت مقداری اطلاعات کسب کنیدمجرم داماد هرکسی میخواد باشه دونفرراتوی یک قبر نمی‌گذارند برادر امام جعفر صادق جعفر کذاب بود
آخرین مطالب
آرشیو