اقتصاد
کد مطلب: ۲۴۵۸۳
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

افزایش شدید قیمت خودرو محبوب شمالی‌ها در بازار

اگر به فکر خرید نیسان وانت دوگانه‌سوز یا بنزینی صفر کیلومتر باشید با قیمت‌های عجیبی مواجه می‌شوید.
افزایش شدید قیمت خودرو محبوب شمالی‌ها در بازار

اقتصادآنلاین نوشت: نیسان آبی یا وانت زامیاد را می‌توان یکی از پرطرفدارترین وانت‌ها دانست که حال قیمت بالایی دارد.

اگر به فکر خرید نیسان وانت دوگانه‌سوز یا بنزینی صفر کیلومتر باشید با قیمت‌های عجیبی مواجه می‌شوید.

قیمت مدل ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ صفر کیلومتر این خودرو از حدود ۵۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۶۱۰ میلیون تومان می‌رسد.

در حالی نیسان وانت نیم میلیارد تومان را رد کرده که محصولات تجاری و به خصوص وانت‌ها باید قیمت نسبتا پایینی داشته باشند چرا که خودروی کار محسوب می‌شوند.

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

کشاورز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
۰
مملکتی که حساب کتاب نداره همینه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
۰
متاسفم برای خودم جوان ایرانی،متاسفم برای ایرانم، من نیسانم رو دیروز تحویل گرفتم،وقتی نیسان رو دیدم انگار از صافکاری تازه امده بیرون،این دولت ب شعور ایرانی توهین کرد
مهدی
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
سلام مقصرخودمامردم هستیم که این محصولات بی کیفیت وپرخطر رو میخریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
۱
قیمت نیسان بخاطر سوخت کشی مرزهای جنوب شرق افزایش پیدا کرده الان که حدود دوماه است مرزها ی پاکستان بسته شده قیمت نیسان افت شدیدی داشته واگر مرز همچنان بسته بماند بی ارزش ترین خواهد بود
شیر شاه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
۰
تا زمانی که مسوولین ب کفایت و دزد حرام خور در راس کار هستند ازین بهتر نمیشه مملکتی که این همه سرمایه داره گاز نفت طلا و انواع معادن ما مردم بی نصیب ازین سرمایه عظیم هستیم آه ازین مسوولین بی درد.....
ما تاوان تصمیمات غلط رو داریم میدیم.چون مسوولین غلطی داریم .....خدایا تو کاری کن تو به فریاد برس
حجت
Australia
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
۰
تویوتا و شولت چرخش میعرضه به نیسان شما
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
۰
خودم کردم که لعنت بر خودم باد من نیسان ۸۸ داشتم اونم بی خرج نبود فروختم صفر گرفتم کار فراموش کن که یه بند خدای به پسرمن گفته بود بابات مکانیکی زدهبه سلامتی هروز با لباس روغن میاد می‌ره به خدا نخرید بیچاره میشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
۰
شکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
۰
فقط پول جمع می‌کنند شش ماه پول واریزکردیم وتاحالاهیچ خبری نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
۰
نیسان فقط تا مدل نود تو بازار عالیه مدل نود به بالا یه مشت آشغال دارند میدند دست مردم .

آخرین مطالب