اقتصاد
کد مطلب: ۲۴۳۴۶
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

ثبت نام پیش فروش یک محصول ایران خودرو ویژه آذر ۱۴۰۲

پیش فروش یک محصول ایران خودرو از امروز دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ آغاز شد.
ثبت نام پیش فروش یک محصول ایران خودرو ویژه آذر ۱۴۰۲

شرکت خودروسازی ایران خودرو از پیش فروش یک محصول خود خبر داد.

شرایط واردات خودرو‌های نو به مناطق آزاد اعلام شد

متقاضیان می توانند طبق جدول زیر از امروز دوشنه ۱۳ آذر ماه به مدت ۱۰ روز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

Majid
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
۰
اگه کسی نخواد ۲۰۷ نخواد همون رانا بخواد چیکار باید بکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
۰
الان میشه ثبت نام کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
۰
دزد سرگردنه به این کار میگویین
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
۰
طرح گول خوردگان خبری نیست
محمد رضا ستایش
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
۰
یا مطلب نذارید یا امکان زوم بذارید که بشه بخونی
سروش
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
۰
الان قیمت این ماشین که ۱۹۰ اول باید بدیم چند تمام میشه؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲
۰
من الان تقریبا یکساله منتظر ام که زمستان 1402رانا پلاس معمولی تحویل بگیرم الان من نمی‌دونم این چه بازیه. یکبار پیام میدن با 207ارتقا یافته تعویض کن یکبار میگن شده رانا پلاس ارتقا یافته . شما کیفیت محصولاتتتون پایینه ی آپشن اضافه میکنید میگید ارتقا یافته است باید 100میلیون بیشتر بریزید
مهران
United Arab Emirates
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
۰
آفا همون رانا پلاس میخاییم چیکار باید بکنیم بعد از ۱۰ماه انتظار خدا ازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۲
۰
تا چقدر دروغ این ملت بدبخت وعده وعید می‌دهید شما غیر کلاهبرداری دیگه هیچی ندارید هیچ جای دنیا این قدر کلاهبرداری نیست که د ایران‌خودرو کلاهبرداری است
سید جعفر زمانی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
۰
خوب نخرید خدا لعنت تا کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
۰
واقعا متاسفم برای تتیتر خبرتون چرا به دروغ می‌نویسد که طرف واردسایت خبری دروغتون باشه این ثبت نام جدید نیست این دروغ آشکار که نوشتیدید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
۰
سلام طرح مادران چی شد؟ کلا پرید؟
Aah
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
۰
در کل تاریخ بشریت کلاه بردارتر از شما نیست
ج
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
۰
لعنت خدابرهرچه کلاه برداره
ج
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
۰
لعنت خدابرهرچه کلاه برداره
متین
United States of America
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
۰
بخدا اگه نخرید یه مدت ثبت‌نام نکنید بجای همین رانا
بی ام و میدن چون من یه مدت آنجا بودم از حال روزشون خبر دارن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
۰
با سلام الان که همه چیز به هم ریخته شرایط ثبت نام ماشین در طرح فرزند اوری چطوریه اصلان چنین چیزی هست یا جم کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
۰
مازوت سوزی ادامه دارد
Wrhjcde
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
۰
اقا۲۰۷ پیشکشتون نمیخوایم همون رانا پلاس که از برج۱۱پارسال تا الان ۹۰میلیون بدون سود ازمون بلوکه کردید بدید ممنونتون هم نیستیم خدا هم ازتون راضی نباشه
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
۰
مشگل خودمونیم قیمت چندبرابر میدن یکسال علاف میکنن بعد خودرو رو عوض میکنن بی کیفیت تر میدن با قیمت بیشتر بازم ملت ما میرن ثبت نام اگه همه متحد باشن خرید نکنن اینا جلوتون خم وراست هم میشن ۲۰ سال پیش چجوری خرید میکردین کی میخاییم درست بشیم افسوس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
۰
سلام من میتونم تو طرح مادرانه که میگن اینجا ثبت نام کنم یا باید بمونم تا اعلام کنند که طرح مادرانه می میاد ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
۰
اگه من دنا ثبت نام کنم به نظرتون کارخونه موقع واریز آخرین مبلغ به من پراید میده با همون قیمت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
۰
خاک بر سرتون که همه را گذاشتید سر کار مردم هم خودشون می‌خوان که خر باشند اگر از بیرون بخرید هم ماشین داری هم کسی نمیگه یکسال بعد دوباره پول بده .فقط همه که مشکل را میبینن چرا ثبت نام میکنن
مهدی
Germany
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
۰
چطوری باید ثبت نام کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
۰
ترو قرآن این ۴ماه پول ۲۰۷ ریختیم روحسابتون چرا نمی‌دید از خدا نمی‌ترسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
۰
اقا ما همون رانا پلاس را می‌خواهیم باید چکار کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
۰
لعنت بر کسی که بره ثبت نام کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
۰
خدا از خودتون و زن و بچتون نگذره که اگه همون رانا پلاس خودمون رو که ثبت نام کردیم بهمون ندین،فقط همین
ناشناس
Spain
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
۰
سزای بدقولی و دروغ نخریدنه.برادروخواهر عزیز هموطن گرامی نخرید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
۰
آقا جون شما که همش میگید کلاه برداریه نخرید نه اینکه پیش پیش پول بدید بعد هم التماس کنید برای خودتان ارزش قائل شوید
ابی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
۰
آقا این آشغال ها رو نخرید به خدا شرکتها می افتند التماس آخه چرا میدوید برای خرید
علیرضا پیشاهنگ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
۰
نزدیک ۲۰۰ میلیون الان میگیرن که نوشته این مبلغ ۴۰ درصد قیمت فعلی خودرو هست. دگه زمان تحویل میشه ۱۰ درصد قیمت ماشین . ب خدا اصل کلاهبرداری هست خرید نکنید از این بی ....ا . مگر کسی نیست نظارت کنه بر این آشفته بازار
فائزه هاشمی نیا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
۰
من پول دارم ولی عمرا ثبت نام نمیکنم من به این دولت بدبین شدم اگه مفتی هم بدندنمیخام لگن را. اینهایی که ثبت نام کردندوپول دادند چشم شون کوربشه خواستن ندهند که بخواندحالاالتماس کنندبنازم خوب نمیده که توباشی طمع نکنی بگی ۲برابرمیفردشم توبازار
پربازدیدترین پربحث‌ترین
آخرین مطالب
آرشیو