جامعه
کد مطلب: ۲۴۲۹۸
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

۸ تبعه خارجی نوجوان ایرانی را به قتل رساندند

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۸ نفر از عاملان درگیری منجر به قتل در هرمزگان خبر داد.

ایسنا نوشت: سردار علی اکبر جاویدان، امروز (سیزدهم آذرماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام درگیری دسته جمعی منجر به قتل از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در یکی از پارک‌های شهرستان بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کارقرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با تشکیل اکیپی به محل حادثه پارک شهید دباغیان اعزام شدند که در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد تعدادی تبعه خارجی با چند نوجوان ایرانی درگیر شده و در این درگیری یک نوجوان ایرانی در اثر ضربات چاقو مجروح و ضاربین از محل متواری و فرد مجروح نیز به بیمارستان منتقل شده ولی به علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران دو مظنون تبعه خارجی که سابقه پرسه زنی مداوم و مصرف مواد مخدر در پارک را داشتند دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند که با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی ۶ نفر دیگر از متهمان که در درگیری حضور داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

جاویدان افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی به عمل آمده به شرکت در نزاع دسته جمعی و درگیری با مقتول اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون مقتول که در زمان درگیری از وی سرقت شده بود کشف شد.

وی گفت: با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی، از بین متهمان قاتل اصلی که با ضربات چاقو اقدام به قتل مقتول کرده بود شناسایی و در تحقیقات به عمل آمده صراحتا به جرم خود اعتراف کرد.

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
۰
مسئولان کلاهشونو بذارن بالاتر ما رو هم ببینن
همین دیشب دو تا افغانی موتور منو که تنها منبع درآمد منو مادرم بود ازمون دزدیدن
صبح رفتم اداره پلیس
میگن نمیتونیم پیداشون کنیم
کریم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
۱
بقیه‌تان را هم میکشیم این تازه اول ماجراست
رضا
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
کنده کاری بلدی؟؟؟
علی اصغر قاسم پور
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
۰
سؤال و مطالبه ی پرتکرار ملت اینه که چرا این تبعه های خارجی با وجود این همه جرم و جنایت و ایجاد ناامنی اخراج نمیشن و در این خصوص اقدام منطقی و بایسته صورت نمی گیره؟!
کورش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
۰
سریع پیگیر این بلبشور باشید
کورش هخامنشیان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
۰
سریع اقدام شود
شله زرد
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ارجاع شود به واحد بغلی و منتظر تامین بودجه هستیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
۰
تازه اول داستانه الهی خیر نببینه اونی که داره این خطرو آتیشو وارد مملکت میکنه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
۰
درجا همون مکان اعدام وبس بقیه جریمه نقدی واز ایران بیرون انداختن
ابراهیم اهواز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
۲
تبعه خارجی احتملا امریکایی باشند درسته
لاله
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
۰
جرات نمیکنید بگید تبعه افغانی؟!
همچین میگه تبعه خارجی انگار سویسی بودن!
چرا دولت یه فکری به حال امنیت شهروندان از دست این خلافکاران نمیکنه ، آخه این چه بلبشویی هست ک میون اینهمه گرفتاری پیدا کردیم؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
۰
اگراین اتفاق درهرکشوردیگه افتاده بوددولت دستوربه اخراج تمام اجنبیهاراصادرکرده بودکجایی نادرشاه کبیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
۰
وقتی گله گله آدم های بی هویت به راحتی آب خوردن وارد کشور شده نتیجه اش می شود قتل و دزدی و ناامنی در کشور
آهای مسؤل حالا جواب بده که چرا ترک فعل کردی و به درستی نتوانستی که تصمیم و راه حل مناسب برای این معضل پیدا بکنی?؟؟؟؟؟؟؟؟?
ایران
Singapore
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
۰
لطفا جناب سرهنگ به دادمون برسین
این جانی ها رابیرون کنین
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
۱
خخخخخ
میهن دوست
United States of America
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
۰
دولت در این جرم شریک میباشد، چرا باید این همه تبعه خارجی را به مملکت راه بدهند که کشور را دچار ناامنی کنند،
حدود ۱۰ میلیون افغانی در این مملکت وجود دارد که اکثراً غیر قانونی وارد کشور شده اند، بودجه این مملکت در امر خدمات، آموزش و پرورش، بهداشت و سایر برای اینها هزینه میشود و قتل هم انجام میدهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
۰
باید کاری شود که بترسند از قتل واقدامات شرورانه.وگرنه دستگیری چه فایده‌ای دارد ؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
۰
نمک نشناس های قاتل.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
۱
قطعا متهمان اسراییلین اصلا افغانی نیستن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
۰
سلام همه ماخواهان اخراج افغانیهای داخل ایران هستیم دیگه امنیت نداریم افغانهادارن باخنجرونقص عضومردم روزی اموال صدهانفررابه زورسرقت میکنندوخیلیهارانقص عضومیکننداین تبرم وناامنی راافغانهابوجوداوردن انهاازیارنه پنهان ما نان اب برق گازاستفاده میکنندمامردم ایران راضی نیستیم افغانهاازیارنه مااستفاده کنند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
۰
8 تبعه خارجی چرا جرات ندارید بگید افغانی
قتل داریوش مهرجویی و لاپوشی کردید و نگفتید افغانی کشته
این همه قتل و جنایت از سمت افغانیها داره صورت می گیره
چرا غیر مجازها رو اخراج نمی کنید
کجای دنیا به همین راحتی فرد وارد میشه ساکن میشه سرکار میره و برای خودش زندگی می کنه جنایت هم می کنه واقعا باید بر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
۰
درشیرازکسی جرات نداره به پارک وشهربازی بره یا باغات اجاره می کنندوهزاران خلاف دیگه بهتره مدافعشون اونهاروبه مشهد ببره تاسومین حرم تبدیل به اولین شهرسنی وهابی نشده چون یک عده هم به اسم بلوچ به شیرازهجوم اوردندوهمشون افغانی هایی هستند که شناسنامه ایرانی خریدندوحالادارن کم کم تمام شهرشیرازمیخرند باپول
alip
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
۰
آقای نیروی انتظامی و دولت اینا همون افغانیایی هستن که جرات ندارید حتی بگید افغانین ..چشماتون میبندید و چند میلیون نفری میریزید تو کشور به جون زنو بچه مردم ....قرار ه شما مواظب مرز باشید
امید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
۰
باباچراافغانی‌ازایران.بیرون.نمیکنید‌۲روزپیش‌‌یک.افغانی‌ئکجوان‌میبدی.راکشت.دولت‌چی.میخوای‌ازجون‌این‌ملت..طالبان‌اب‌حق‌ایران‌نمیده‌‌شما‌ادمشون‌نگه‌میدارینواقعاهیچی‌نداریم‌امنیت‌داریم
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
۰
دو سال پیش در پارک آزادی شیراز نزدیک به ده نفر جوان افغانی بصورت وحشیانه ایی با بنده که همراه خانواده بودم درگیر شدند ،،، به پلیس مستقر در پارک نیز مراجعه کردم که تنها توصیه ایی که فرمودند دست زن و بچه ات را بگیر و برو که اگر اینجا بمانید لحظات دیگه صدتفر شده و به اینجا مراجعه کرده و برات مشکل درست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
۰
اگر این قتلها و شرارتها را یک غربی انجام داده بود دودمانشو می بردن جلو دوربین حالا میلیونها نفر از کشور بغلی به واسطه جنگ وووو به کشورمون اومدن. بعضا مرتکب جنایت میشوند که همین چند روز پیش هم در میبد یزد اتفاق افتاد بعد مینویسند تبعه خارجی. آخرشم‌مردم باید درگیر بشن تا ۲۰/۳۰ بیاد وسط وووو
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
۰
منظور از اتباع خارجی همان افغانی ها هستند
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
۰
تا کی باید شاهد اینگونه اخبار باشیم.به طالبان باج میدهید یا موصوع دیگری است.صبر مردم هم اندازه دارد.طالبان حق ابه هیرمند و نمیده ولی اتباعش در ایران هر کاری دلشان بخواهد انجام میدهند.بیدار شید تا دیر نشده.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
۰
چرا توکل نمیکنید ‌بگید افغانی بودن.؟؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
۰
همه اش دروغ؟ اصل کاری ها در رفتن...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
۰
اقای وزیر کشور اقدام
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
۰
ایها الناس، تبع خارجی یعنی افغانی
که کشتن میزبان را به راحتی و افتخار انجام می‌دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
۰
چرا درست نمیگی تبعه کدام کشور بودند؟
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
۰
انشالله این حوادث و بلاها برای وکلای مجلس،وزرا مدیران ،خانواده آنان بیافتد تابرای اخراج این اتباع که منفور ملت ایران هستند کاری کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
۰
چه کسی پشت این مافیای ورود افغانی ها به ایرانه،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
۰
نخبه های کشور برای پذیرش گرفتن توی اروپا باید کلی سند و مدرک ارائه بدهند از مفید بودن علمی و سالم و پاک بودن و هزار مشخصات دیگر اراذل و قاتلین و چاقو بدست های خارجی هم براحتی وارد کشور ما میشن و مورد حمایت هم هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
۰
رئیسی و وزیر کشور حداقل همانند قانون حجاب که بصورت پنهانی انجام دادن از ترس طالبان این موضوع افغانی ها را پنهانی حل کنند.
شیوا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۳
۰
اگر رودرواسی دارید این وحشیانه رو بیرون کنید مثل میبد مردم دست به کار بشن.ما نمیخوایم ‌کنار این وحوش باشیم

آخرین مطالب