اقتصاد
کد مطلب: ۲۴۰۷۵
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

تاریخ دریافت سود سهام عدالت مشخص شد

آن‌طور که رییس سازمان بورس اعلام کرده طی دو یا سه روز دیگر آن تعداد از شرکت‌های بورسی که سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند نسبت به واریز سود اقدام خواهند کرد.
تاریخ دریافت سود سهام عدالت مشخص شد

ایسنا نوشت: سود سهام عدالت طی دو یا سه روز آینده از شرکت‌ها دریافت و تا قبل از پایان آذرماه به حساب سهامداران واریز خواهد شد. این خبر را امروز مجید عشقی ـ رییس سازمان بورس - اعلام کرده و گفته که بخشی از سود سهام عدالت توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی دریافت شده و تنها چند شرکت باقی مانده‌اند.

درخصوص مبلغ سود نیز عشقی چند روز قبل هم اعلام کرده بود کسانی که سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی دارند حدود ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. کسانی هم که سهام یک میلیون تومانی دارند حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهند. مجید عشقی البته تاکید کرد که این اعداد هنوز قطعی نیست و باید محاسبه شود.

زمان واریز سهام هم مانند سال گذشته خواهد بود. مرحله اول اواخر آذر و مرحله دوم اواخر سال جاری و قبل از عید پرداخت می‌شود. رییس سازمان بورس اعلام کرده که مرحله اول تا پایان آذرماه و شب یلدا واریز خواهد شد.

سال گذشته سود سهام عدالت طی دو مرحله واریز شد. روند پرداخت مرحله اول از روز ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز و تا سوم دی ماه ادامه یافت. در مرحله نخست سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان داشتند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

فرآیند پرداخت مرحله دوم نیز روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ انجام گرفت. در اسفندماه سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارایی داشتند، به ترتیب ۶۱۳، ۶۶۷ و ۷۲۱ هزار تومان سود دریافت کردند. همچنین افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود به ایشان تعلق گرفت.

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

هاشمی
United States of America
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۱
۰
سلام،شما لطف بفرمایید همون ۶۰درصدی که فروختیم چندسال پیش رو به حساب ما بندگان خدا واریز کنید،کافیه،به شهریه دانشگاه خودم موندم،خانوادم بنده های خدا هر کدوم مشکلات خاص خودشون رو دارند. بابا مگه ما افغان هستیم ک اینجوری با ما رفتار میشه،استدعا دارم تکلیف مارو‌مشخص نمیایید،با تشکر?
ناشناس
Germany
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۵
۰
چرا به اونایی که اصلاً سهام دریافت نکردن سهام نمیدین مگه ماها ایرانی نیستیم خواهشا به فکر ماها باشین
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۳
۰
چ فایده داره تو این همه گرونی
جمیل اسماعیلی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۹
۰
اصل و سود سهام عدالت نزدیک به نصف ملت ایران کجا و چگونه ضایع و هزینه میگردد ،مگز میشود ۱۷ سال حق مردمی به این تعداد نادیده گرفته بشه و زیر ظلم بمانند.مگر حقی نداشتند فعل حرام به این بزرگی چرا کسی زبان باز نمیکند.چگپنه حلال اینها حرام و در گلوی عده ی دیگر میرود.آقایان قاضی القضات و متشرعین کحایین؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۰
۰
تاریخش حتمیه ؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
۰
شماروبخدابه دادماهابرسیدبادرآمدپایین نمیشه زندگی کرد.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
۰
سلام من 4فرزند دارم که سهام ندارن میشه اونا هم سهام داشته باشند شوهرم هم نداره فقط خودم دارم تو رو خدا ثبت نام رو شروع کنید که همه سهام دار بشن آخه خیلی غصه میخورن که بقیه سهام میگیرن ولی اینا نمیگیرن
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
۰
افراد ثبت نام شده معلق چه کنند
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
۰
سلام وعرض ادب من مددجوی کمیته حضرت امام هستم
یعنی فقیرترین قشرجامعه با سه بیماری من نمیدونم این خبرگزاریها ما رو احمق فرض کردن یا ...آخه 600هزار تومن سود سهام بی عدالتی پول یه کاپشن دست سوم هم نمیشه چرا جوری مینویسن این تیتر رو جیب سهام داران پر پول میشو حدود 3 ماهه این خبر مزهک ونفرت انگیز هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
۰
جنسها پانصد درصد رفته بالا خودشونو مسخره میکنن میلغ سهام همان رقم چند ساله پیشه اینا هدفشان فقیر کردن مردمه .....
مهدی روزافزای
United States of America
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
۰
سلام والا ماهم ایرانی هستیم از اول سهام عدالت تا حالا که ملت چند بار برداشت کرده اند گیر ما یک ریال نیامده سهام عدالت گیر مان نیامده است هر کابینتی رفتیم میگه شامل شما نشده خواهشن برسی کنید چرا گیر مت که دهک ۵ هستم چرا شامل من نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
۰
انشالله سودی که میخوان بریزن و مربوط بسال ۱۴۰۰ هست بیشتر از سال پیش باشه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
۰
باسلام چرا به کار من وامسال من که به هرعلتی نتونستیم اون موقع ثبت نام کنیم رسیدگی نمیشه الان چند ساله فقط وعده وعبد الکی به ما میدن پس کو این حکومت علی تون چرابایدچندسال حق ما خورده بشه چرا یکی میگیره یکی هم که واقعا مستحقشه ودسش خالیتره بهش سهام نمیرسه این عدالت نیست
رصا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
۰
جلو این کار گذارهای دزده بگیرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
۰
یعنی هیچ افزایشی نداشته خیلی دیگه ،،،......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
۰
اگر یکی یه هزاری بدهی داشته باشه سریع حسابهاش میبندید اونوقت شرکتهایی که کل سرمایه مردم کشیدن بالا نمیتونید کاری بکنید شما شریک دزدید ورفیق قافله فیلم بازی نکنید
منوچهر فامیلی نمازی و
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
۰
خوب ولی آخر سر پس نگیرید یا العان ندهید ممنون
میلاد بهشتی خواه
Germany
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
۰
سلام عزیز ممنون ناشنوا هستم
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
۰
سلام واقعااین سودی که میدین پول یک کیلو گوشت درشب یلدا میشه یانه به داد مردم کشور برسین تورابه خدایی که میپرستین جلوی این گرونی هارا بگیرین مردم به فساد کشیده شدن آهای مسئولان کشور کجایین شماها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
۰
خدایا چه کنیم سود عدالت یه ماشین باهاش میگیریم
ناشناس
Germany
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹
۰
الان آقای عشقی سودی که الان جناب عالی اعلام کردی کمتراز سود پارسال هست جناب عشقی
حسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
۰
پس اونایی که اصلا سهام ندارن ونمیگیرن چه کنند آیا جایی برا ثبت نام وجود داره
پیغامی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
۰
سلام خسته نباشید سهام عدالت متفوا ها مستقیم به حساب هر فرزند جداگانه ریخته میشود یا به حساب کسی که کار هاش رو انجام میده چون ممکن است مورد اعتماد نباشد
بهرامی
Netherlands
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
۰
سلام توروخدااونهایی که سهام ننوشتن روهم ثبت نام کنن به قران ماهم نداریم دهک سوم جامعه هستین
سارا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۰
چرا اونایی که سهام عدالت ندارن چرا درست نمیکنید چرا پیگیری نمیکنید مگه ایرانی نیستن
شیخ
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
۰
سلام میگه نمیگیداونایی که یک میلیونی هستن یک وخورده ای میدین پس چرامایک میلیونی هستیم ۴۰۰ تا۶۰۰ میدین
زمانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
۰
ای خدا آدم دردشو به کی بگه با این همه گرونی چیکار کنیم حالا سودشونم هیچ تغییری نمیکنه ولی گرونیشون روز به روز
یه ملت بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
۰
ولخرجی نکنن ورشکسته میشن همون ۳ میلیارد ارزچای را که بردند را به ملت بدبخت می‌دادند نفری ۴۰ میلیون تومان میشد خدا ازشون نگذره

آخرین مطالب