اقتصاد
کد مطلب: ۲۳۹۹۳
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

چگونه رئیسی برای فاصله ۲۰ کیلومتری ۴۰ کیلومتر مترو افتتاح کرد؟!

یک روزنامه در یادداشتی به نقد برخی از ادعا‌ها درباره متروی پرند پرداخت.

روزنامه جمهوری اسلامی به ادعای رسانه ملی درباره افتتاح متروی پرند واکنش نشان داد و نوشت: فاصله پرند تا تهران ۲۰ کیلومتر است چطور رئیسی متروی ۴۰ کیلومتری را افتتاح کرد؟

متلک سنگین همتی به دولت و شعار رئیسی +عکس

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشت؛

رسانه ملی روز پنجشنبه اعلام کرد متروی ۴۰ کیلومتری پرند به تهران با حضور رئیس ‌جمهور افتتاح شد. فاصله پرند تا تهران ۲۰ کیلومتر است و به همین جهت این سوال مطرح شده که آن ۲۰ کیلومتر دیگر از کجا آمده است؟ شاید جواب این باشد که این خط مترو در یک روز دو بار افتتاح شد یکبار از پرند به تهران و یکبار از تهران به پرند!

پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

مهدی
Italy
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
۰
مترو دوخطه است رفت وبرگشت!!!!!!!
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
۰
آقایان محترم...اگر کار نمی کنید،لااقل مسخره نکنید...گسترش خطوط مترو را در دولت قبل،به یاد آورید!!!؟؟؟
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
۰
این اصولگرایان دروغ را با چلوکباب اشتباه گرفته اند
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
۰
ادم مریض اول مترکن بعدکرم بریز
هلال محمدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
۰
از غرض ورزی و مرض قلب بعضی ها باید بخدا پناه برد ، 20 کیلومتر ریل گذاری رفت و 20 کیلومتر ریل برگشت میشود 40 کیلومتر ریل گذاری ، حالا این شخص مثلا خواسته چی بگه و منظورش چی بوده ، آیا بیشتر خودشو مسخره نکرده ؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
۰
هرچی رو دوبار حساب میکنن فردا ملت یقه اشون کردن سند داشته باشن
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
۰
رفت و برگشت حسای کرده! درسته!
صابر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
۰
خب معلومه دیگه قرار بود یک خط افتتاح بشه ولی دو خط ۲۰ کیلومتری افتتاح شد ریاضی دوم دبستان ۲۰ باضافه ۲۰ کن میشه ۴۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
۰
دوران دانشجویی هم اطاقی داشتم از کارهای عمومی که باهم بودیم هیچی انجام نمی‌داد همه ش بعهده من بود مانند خرید نان و دیگر مایحتاج. نظافت اطاق.و.... وقتی بهش اعتراض میکردم با کلی فحش و بد و بیراه به من می‌گفت مگر من بیکار ماندم .لباسم راستم.ریشم را تراشیدم و پیراهن اتو کردم.مسولان هم .......
یاخداااااا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
۰
خخخخخخخخخخخ.....
شایدباورتون بشه!
اما همه میدونن پروپگاندا چقدرررررحالیشه٪٪٪٪٪٪٪
حسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
۰
نه عزیزم رییسی یکبار ۲۰کیلومتر رفته و دومرتبه همان ۲۰ کیلومتر را برگشته و این فاصله را هم از روی تنظیم کبلومتر شمار ماشینش برایش خوانده اند نه اینکه خودش بخواند و شاید در برگه ای که جلوی رویش گذاشته اند ۲۰ را ۴۰ خوانده حال طوری نشده بگدارید به حساب بی سوادی
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
۰
با با شما مثل اینکه نمی دانید در ایران دوران جمهوری اسلامی زندگی می‌کنید الان نزدیک به سه ماه است که میگن در مدارس شیر توزیع می شود ولی انجام نشده است . سه ماهه میگن سود سهام عدالت پرداخت می شو هنوز پرداخت نشده . تازه امروز یک موسسه اعتباری منحل شده با ۴۰همت ناترازی و........
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
۰
نگارندگان بعضی مطالب یا بیسوادند یا مغرضانه مطلب چاپ می کنند! اولاً مترو از فرودگاه امام خمینی تا پرند افتتاح شده ؛ دوم اینکه مسیر ریل آهن مترو در دو ریل رفت و برگشت به حساب میاد ، سوم اینکه چرا هشت سال گذشته سکوت کرده بودید ؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
۰
رئیسی ۲۰ کیلومتر از تهران به پرند افتتاح کرده بعد رفته پرند ناهارش خورده و دوباره ۲۰ کیلومتر برگشته و افتتاح کرده!!! میشه ۴۰ کیلومتر.....کلا این آدم خیلی روی حساب کتاب و وعده هاشو و سایر چیزها نباید حساب کرد....لطفا به دل نگیرید
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
۰
یا نویسنده واقعا نادان است یا خودرا به نادانی زده مترو دارای دو خط است رام مترو در یک خط نمی‌تواند هم برود هم برگردد پس برای بیست کیلومتر باید دو خط ساخته شود البته این نوع انتقاد از سر دلسوزی نیست چون یادشان رفته که اعوان انصارشان وقتی سر قدرت بودن افتخارشان این بود که هیچ کار عمرانی نکردند
شجاع
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
۰
آقا من فقط یک چیزی می‌خوام بگم،سی سال پیش به کارمندان دولتی بلیط اتوبوس میدادن سرویس داشتن رفت و برگشت کپن خرید میدادن بن خرید داخل مجموعه میدادن خودشون لوازم خانگی داشتن که کارمند می‌رفت اونجا قسطی خرید میکرد مادرم کارمند بیمارستان نیمه خصوصی بود کم کم همه چیز حذف شد و گرونی اومد،سی سال قبل تر هم
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
۰
خدا مریضا رو شفا بده
آبا بریز اونجا که می‌سوزه
کم کاری دولت قبل را با این حاشیه سازی ها ماست مالی نکنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
۰
متراژ مترو مذکور مشخصه و کار روی زمین موجود هست هر کی حساس تر هست بره متر کنه و به اطلاع عموم هم برسونه
اما پروژه های افتتاح شده دولت آقای همتی مترازش چقد هست
چون اصلا موجودیت نداشت و افتتاح میشد و حسن روحانی کلنگ زدن پروژه ها رو با تمام شدن پروژه ها اشتباه میگرفت و میرفت افتتاح میکرد
دایی احمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
۰
حق نداریدازرئیسی ایرادبگیرید.!گفته باشم چطوررئیسی میتونه تاکلاس پنجم را جهشی بخونه مدرک بگیره بشه رئیس جمهورکشوری مثل ایران خوب حتما می تونه خط متروپرندتاتهران راهم جهشی افتتاح کرده چه اشکارداره خوب جهشی بوده بجا۲۰ کیلومترشده ۴۰کیلومترشماکه بامتراندازه نگرفتیدشایدسرقطاریک مترازخط ۲۰کیلومتری عبورکر
سیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
۰
عرضه شماها چقدربودهمش دنبال سوژه وگرفتن عیب دیگران اگرتونستی کاربی عیب انجام بدی بعددنبال این حرفای صدمن یه غازبرو کلا ادم مسخره ایی هستی رفتوبرگشت
فامیل همون اب خوردن هم به برجام ربط داره ای
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
۰
بروید نتوانید زیاد شوربا نگویید درود بر رئیسی پاک و پاکدشت.
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
۰
رسانه که دست بیسوادباشه همینه.ریل رفت وبرگشته .نابغه ها
مهدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland