جامعه
کد مطلب: ۲۳۹۲۴
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

بحران به صندوق بازنشستگی کشوری رسید: ۴ ماه بدون حقوق!

عدم پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته از شهریور تا امروز و عده پرداخت در زمستان، رسانه‌ای شد.

بحران به صندوق بازنشستگی کشوری رسید: ۴ ماه بدون حقوق!

تسنیم نوشت: تاخیر ۴ ماهه صندوق بازنشستگی در واریز حقوق برخی فرهنگیان بازنشسته خبرساز شد. این صندوق برای آن دسته از فرهنگیانی که در شهریور ماه امسال بازنشسته‌ شده‌اند در اوایل آذر ماه جاری این پیامک را ارسال کرده است «با سلام، مدارک برقراری حقوق بازنشستگی شما دریافت شد! صندوق بازنشستگی کشوری»

جای این سؤال جدی از مسؤلان صندوق بازنشستگی کشوری وجود دارد که چرا باید با وجود گذشت بیش از ۳ ماه از تاریخ بازنشستگی فرهنگیان، پیامک دریافت مدارک برقراری حقوق بازنشستگی در آذر برای این فرهنگیان ارسال شود در حالیکه مسؤلان این صندوق، مدعی پرداخت حقوق بازنشستگی آنها از مهر بوده‌اند!

ارسال چنین پیامکی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری در آذر ماه به معنای آن است که این دسته از فرهنگیان بازنشسته در آذر ماه جاری نیز هیچ حقوقی دریافت نخواهد کرد و نخستین حقوق بازنشستگی آنها از سوی صندوق بازنشستگی با ۴ ماه تاخیر در دی ماه آینده پرداخت خواهد شد!

پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

توحید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
۰
با سلام بنده هم اول مهر بازنشست شدم و شش شهریور حکم بازنشستگی صادر و مهر حقوق دریافت کردم دلیل تاخیر پرداخت بدلیل اهمال کاری برخی ادارات آموزش و پرورش هست که مدارک همکاران را به موقع به سازمان بازنشستگی ارسال نکردند واقعا دست مریزاد میگم به مسئول بازنشستگان ناحیه دو ارومیه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
۰
اینجوری پیش می‌ره آینده بازنشستگی زیر سواله
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
۰
صندوق چند تا شرکت پُر سود پتروشیمی داره چرا نمیتونه پول بازنشسته ها و پاداش اونارو بده
FARIDON.GH484
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
۰
صندوق بازنشستگی در دوران ۸ سال جنگ عراق برعلیه ایران ورشکست نشد وانواع فشارها تحریم وبحران بود ولی الان با مدیران ضعیف وبی تخصص وبی تعهد به ملت کنون کشور به این مرحله رساندند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
۰
مگه جیب بعضیا پرپول نشده که حقوق اینارو ندادن؟؟؟!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
۰
صندوقی ک پول صدها هزار نفر تا سی سال که طرف بازنشسته بشه از ابتداي شروع بکارش بابت بازنشستگی کسر می کند ،با این همه پول در سی سال چکار می کنند؟واقعا که جای سوال و تعجب هست
جاویدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
۰
خوبه صندوق بلاخره ضعف از خودش نشان داد از قاضی بقره ای بخواهید رای به نفع صندوق بدهد تا در سال 1400 از 30نفر معلم عدم وصل از هر نفر 10میلیون از حقوقمان کسر شد سفر خارجی برید حیف ومیل کنید هر چه اید خوش اید از پول فرهنگیان زمین می‌خرن سود خودشان میگیرن اصلا میدان حلال چیه چطور از گلویتان پایین میره و
صفت اله عبدی جداقیه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
۰
نگران نباشید من شش ماه سال گذشته بعد از بازنشستگی حقوق نگرفتم اینا کارشان است تازه وعده سرخرمن هم می دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
۰
یه زمانی صندوق معذوریت بود حالا شده صندوق خدمات کشوری نمیدانم چند تا نیروداره میگن خدمات میدیم اما اگر تابستان بخواهیم خدانخواسته یه دوسه روز از خونه بریم بیرون تو هتل کارتن می‌خوابیم پیش جوانهامون خجالت می‌کشیم ولی با پرویی میگیم صفاش اینکه یه چند روزی اینجوری زندگی کنیم وهزار دلیل دیگر خدمات که صف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
۰
نگران نباشید بعضی ادارات توارسال پرونده احمال میکنند منم ۱۴۰۰ بازنشست شدم دی حقوق گرفتم درحالی که شهریورحکمم روزده بودند البته واقعاکارشون غلطه وبازنشسته دچارمشکل میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
۰
متخلفان باید اعدام شوند تا عدالت جاری شود
آخرین مطالب
آرشیو