جامعه
کد مطلب: ۲۳۳۱۳
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

هشدار جدی درباره بارش سنگین برف و باران +ویدئو

اصغری کارشناس هواشناسی گفت که از نیمه دوم آذرماه بارش‌های سنگین برف و باران در کشور خواهیم داشت.
تعداد بازدید : 0

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

نسرین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
۰
بذارید برف بیاد بعد اعلام کنید از بس دروغ گفتید خسته نشدید
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
۰
دروغ بسه
ممد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
۰
ای اصغری. نکنه می خواهی بی خبر ابرها. را مجاب به بارش کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
۰
اینا هم از مسولین دروغ را یاد گرفتن، اگه رئیسی سالی یه ملیون مسکن ساخت برف هم میباره
رعنا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
۰
اینقدر با اون چشم های شورتون نظر کردین که آسمون هم قهر کرده و نمیباره اینقدر دروغ نگین بذارید خدا کارشو بکنه با این کاهاتون تر و خشک و با هم میسوزونید ?????
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
۰
دروغ پشت دروغ
حمید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
۰
هیچ جای دنیا هواشناسی ،سیاسی کاری نمیکنه،اصلا دور از سیاست داخلی کشور میباشد.ولی هواشناسی در ایران بسیار سیاسی کاری،مخفی کاری،دروغ و متاسفانه غیر مسوولانه کار انجام میده،فقط میشه گفت که هر چی میگن ،دقیقا برعکس درمیاد،این هم رو بقیه فسادها اضافه کنیم،دیگه چیزی پاک و تمیز برامون نمونده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
۰
خدا کن بارون نیاد چون مردم نه زکات میدن ونه خمس و کسی که زمین کشاورزی ندارند به اونها جو یا گندم نمی دیدن بعدش اصغری چکار کنند به مردمو دل گرم می‌کند مقصر هم جوه هوا است؟
سیفی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
۰
آقای اصغری تت‌ حالا که پیش بینی درستی نکنید! پدید ه ال نینو کجای ایران رخ داد؟؟؟؟
یونس
Germany
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹
۰
اصلا دروغ نیست.اطلاعات هواشناسی عالی هست.تا حالا هر چه گفته درست در آمده.
رامین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۱
۰
دروغگوی بزرگ بیسواد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
۰
برف برفارزو شده اینم کلا تمام زندگی ما مث اب وهوا بی خاصیت شده حیف
سعید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
۰
کارشناسان هواشناسی هم سالهاست که توهم زدند . شبها خواب بارون و برف می بینند و روزها در رسانه ها آرشیو برف و بارون سالهای قبل را نشون میدن . . این خالی بندی ها و پیش بینی های آبدوغ خیاری باعث می شه مردم با خوش خیالی ، صرفه جویی را فراموش کنند‌ . ‌
اخمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
۰
انشاالله که خداوند مهربان به بنده گان گناهکارش رحم کنه وباران رحمتش را نازل کنه .
گلرخ
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
۰
نه بارون میاد نه برف امسال از بی ابی نمیریم خوبه
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
۰
سلام ودرود.درمورد.بارندگی .تابستان میگفتید پاییز بسیاربارندگی داریم .روزها با روزهای خردادماه وافتابی بودن هیچ فرقی نداره .اقای اصغری دوباره شروع کرده به دروغ گفتن میگه زمستان پربرف وبارونه .تورا خدا بگیید کمتردروغ تحویل ملت بدهد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
۰
حتما صبح جمعه بی خبر یهوو برف زیادی خواهد بارید
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
۰
وقتی برف اند بگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
۰
فقط چرت و پرتی میگه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
۰
من رو حساب هواشناسی تا حالا 200میلیون خرج کردم الان هم هیچ امیدی نیست

آخرین مطالب