فرهنگ
کد مطلب: ۲۲۹۴۸
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹

یک مجری دلایل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر را افشا کرد

گوینده معروف اخبار هواشناسی در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی درباره علت عدم همکاری المیرا شریفی‌مقدم با شبکه خبر داد.

محمد اصغری، گوینده معروف اخبار هواشناسی در برنامه "ای کاش" از دلیل جدایی المیرا شریفی‌مقدم از شبکه خبر گفت: از این و آن شنیدم که با برخی از مدیران زاویه پیدا کرده بود و نتوانست کار کند. شاید به خط قرمز‌ها مربوط باشد. ایشان همیشه استاد من هستند و هرجا باشند، به برنامه بار می‌دهند.

پیشنهاد اطلاعات
ارسال نظر
( 300 )

نظرات بینندگان

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۷
۰
خانم با وجودی بود و هست ، هر جا هست خدا حفظش کنه . اهل مجیز گویی نبود و سخن حق را میگفت و البته که این به مذاق برخی خوش نمیآمد .
مجتبی
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
یک عده آدم بیکار نشستن ببینن کی از تلویزیون رفت کی آمد.ا. حتما یکی بیاد تو تلویزیون دیگه نباید بره.این همه آدم از صدا سیما نرفتن همه هم کارشناس و متخصص.هیچ کس هیچی نمیگه حالا خدا نکنه یک مجری باز نشسته میگن دیگه قطع همکاری کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
۰
متاسفانه مجریان وهنرمندان محبوب ملت دارند دلسرد میشن وکنار میکشن نمیدونم مسئولین چه وقت به فکر میفتن
سیان
United States of America
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
۰
سلام چند وقت دیگر ایشان هم بهمراه خانواده سر از کشور های اروپایی یا کانادا و یا آمریکا نمایان میشن غصه نخورید ???
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
۰
المیرا خانم شریف است
یداله
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
۰
نباید از مسولین انتقاد کنی باید بگی به به،!!!
امير
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
۰
بالاخره رُك گوئي تر ذات بچه تبريز هست ونميتونه ازش فاصله بگيره
Mohsen
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
۰
اینا تا نزدیک بازنشستگی از ایران میخورن، آخر کارشون بازنشستگی اینمدلی میگیرن که از طعنه های مردم در امان باشند، المیرا هم مثل بقیه، واین شده یک روش مرسوم.
کمال
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
۰
سلام
زاویه...خط قرمزها...متاسفانه با وجود سامانه فشل نظارتی افرادی درسالهای آخر خدمت در سازمانها مثل رسانه ... بجهت تایید
گرفتن از جماعت نان بنرخ روز کاسب وهمرنگ شدن با آنها شروع به بامبول وبعد توجهات را بخود جلب وبعدشم ....
احمدم از ساوه
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
۰
ترکا خوب کار می‌کنند وزیر حرف زور نم روند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
۰
اکثر مردم با مسئولین زاویه دارن ، اقلیت خودش را به اون درش زده ،
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
۰
خانم نجیب ومهربانی بودحرف حق میگفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
۰
چرا نظرات ما نشون داده نمیشه؟
خسته از مسئولین بی دغدغه
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
۰
ایشون همیشه از حق دفاع می کرد، تا بازنشستگی‌ شون هم حداقل ده سال مونده بود، مسئولین مملکتی امر به معروف و نهی منکر رو فقط توی مسائل حجاب می دونند برای مردم. نوبت به خودشون برسه میگن سیاه نمایی هست زود طرف رو سر به نیست می کنن.
خانم المیرا شریفی مقدم هرجا هستی دست خدا به همراهت.
ملایی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
۰
اسم المیرا واقعا درتاریخ مجریان تلویزیون ماندگار وجاودان خواهد ماند هرجاهستی جایت خالیه..
طاها
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶
۰
مگه نمیدونه اینجا کسی حق انتقاد نداره !!! در شبکه های خبری آمریکا و اروپا وقتی مجریهای تلفزیون مسئولها رو میبرن زیر سوال کسی اونها توبیخ یا اخراج نمیکنه و این یعنی دموکراسی و آزادی بیان و عدالت ....اما در این مملکت انتقاد کنی برات پاپوش درست میکنند....هزار وصله بهت میچسبونند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴
۰
به اصطلاح خانم شریفی، نماد کامل نون به نرخ رو خوری و دوروییه هميشه ازش بدم میومده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
۰
خیلی وقته که ماها بعنوان بینندگان صدا و سیما هم رفته ایم و دیگه تلویزیون نگاه نمی کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
۰
همه. میرن
آخرین مطالب
آرشیو