فرهنگ
کد مطلب: ۱۹۶۴۹
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

متلک سنگین آقای بازیگر به مدیران صداوسیما: خودشان هم تلویزیون نمی‌بینند +ویدئو

حسین پورکریمی، بازیگر درباره کار در تلویزیون گفت: خود مدیران، تلویزیون می‌بینند؟
تعداد بازدید : 0

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
۰
اصلا ت خودت کی هستی که ورمورد تلویزیون نظر میدی یک بازیگر د رجه چندمی بله حتما زمانی خوب بود که خود شما تو یک سریال چه عرض یا میتی سریال کا مخاطب زیادی هم نداشت بازی‌کردن.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
۰
ما راضی هستیم با امثال شما تلویزیون لازم نداریم
ناشناس
Germany
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
۰
اتفاقا من با هر که صحبت کردم همه برنامه های تلویزیون را میبینند . فقط شماها ماهواره ببینها و من و تو ببینها تلویزیون نگاه نمی کنید.
Ali
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۳
۰
باورکن‌که‌من‌این‌یارونمیشناسم.بعدشم‌بگوجام‌نمیدن‌وگرنه‌۹۰درصدسلبریتیهاازتلویزیون‌شروع‌کردن‌ومعروف‌شدن.مثل‌آقافرزادکناریت‌کاش‌بهش‌میگفتی.جام‌میدن...توبروفیلماتونگاه‌کن.
آلا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳
۰
برو بابا...ما که تلوزیون میبینیم امثال شماها با فیلمها و بازیهای مسخره فکر می کنید خیلی فیلمهای درجه یکی بازی کردید
ایرانی اصیل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
۱
شما برید از ارباباتون پول بگیرید ..وطن فرو شان خاعن ..اتفاقا شما نباشیدخیلی بهتر ه ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
۰
این یارو کی هست
مریم سادات
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
۰
میشه بگین چه برنامه هایی از تلویزیون رو می‌بینید ؟؟ کانال ای فیلم که سریالهای سی سال پیش و پخش می‌کنه کانال تماشا تا جایی که دیدم سریالهای کره ای و بعضی از سریالهای ایرانی به غیر از این و شبکه ۳ که گاهی فوتبال داره دیگه چه برنامه ای هست که شماها می‌بینید من نمیگم نگاه نمیکنم اتفاقا میبینم ولی چی ؟؟؟
مریم سادات
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
۰
اگر فیلم یا سریال خوب بسازند چرا نبینیم ولی شماها که میگین نگاه میکنید بگین چی می‌بینید جدیدا سریال سرزمین مادری پخش میشه که من فقط اون و دیدم به غیر از سریال چه برنامه قابل توجهی داره تلویزیون که دارید دفاع میکنید هر چی آدم حسابی و تحصیل کرده بود انداختند بیرون دیگه این و همه میدونند
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
۰
خخخخخخ
تلویزیون خوب از نظر اینا یعنی فقط همینا توش باشن. یعنی اگر برای این جماعت پیشنهادی نباشه ،پس باید مرده شور این تلویزیون رو برد.... دیگی که برای من نجوشه ، میخوام سر سگ توش بجوشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
۰
حرف حق جواب نداده سریال تکراری دیگه چه سریال خوبی تو این چندسال تلویزیون ساخته تلویزیون کسل کننده شده
M
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
۰
اصلا متلک نبود. عین حقیقت بود حرفاش

آخرین مطالب