سیاست
کد مطلب: ۱۷۹۷۶
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴

خواب احمدی‌نژاد در هواپیما خبرساز شد +عکس

تصویری از محمود احمدی‌نژاد در حال خواب در هواپیما بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است.

محمود احمدی نژاد و هیات همراه که در مسیر سفر به گواتمالا، در شهر استانبول ترکیه توقف داشتند، یکشنبه شب عازم مکزیکوسیتی شدند تا از آنجا با پرواز دیگری به گواتمالاسیتی پایتخت گواتمالا بروند.

عکس جالبی که از هواپیمای حامل احمدی‌نژاد بیرون آمد

 

پیشنهاد اطلاعات

ارسال نظر

( 300 )

نظرات بینندگان

احمدی نژاد تقلبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰
۰
خواب یارانه 455000ریالی را میدید که چطوری ملت را بدبخت کرد
دکتر قلب
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
۲
سلام و درود خدا بر دکتر احمدی نژاد عزیز و لعنت خدا بر حسود کینه توز بدخواه بدبخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
۱
چه خبر سازی آخه هر انسانی نیاز به استراحت و خواب داره اونم مثل بقیه انسان هست خبر سازیش چیه دیگه مگر شما خبر ساز کنید
معلم بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
۴
دورود و سلام بر تنها منجی ایران
ناشناس
Germany
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
۱
خوابیدن تو هواپیما یا رو زمین چه خبر مهمی هست احمدی نژاد هم آدمه خواب و بیداری داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
۱
عجب خبری! خودتان را مسخره کردید بین کاربران خبر ساز شد!نکند از مریخی هاست که نخوابد اتفاقا اگر نمی خوابید مسئله بود.
به هر حال از نحوه خوابش بر می آید آدم گرم مزاجیست و از سلامت کامل برخوردار است شکر خدا مردان خدا در سلامت هستند.
پيمان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
۱
محمود احمدي نژاد کدام طرح موفق و ملي آبي را مي خواهد به استماع آن ها برساند شايد سد گتوند باشد شايد هم طرح يکصد سال عقب راندن ملت با وجود هزاران ميليارد دلار درآمد نفتي که بر باد داد را؟
صادق
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
۲
خدا پشت و پناه دکتر احمدی نژاد حامی مستضعفان احمدی نژاد خاری در چشم مستکبران است
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
۱
حالا این آقای احمدی نژاد چکاری داشت که با هیئت همراه با این همه هزینه های گزاف به گواتمالا سیتی برود. والله خوش بحالتون که این انقلاب برکتی شده برای پایتخت نشینان که کیف دنیا را می کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
۱
آدمی زاد میخوابه . نمیخوابه ؟ دیگران خوابشان را جمع میکنند و دفع میکنند ؟
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
۱
اینم که فقط بلده خواب ببینه . واقعا مضحکه این جور پیام ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
۲
حالا این چیش خبرسازه دست ازسراین آدم بردارین نه دزد بوده نه قاتل ونه بیعرضه مثل بعضیا که وقتی می‌خوابید تازه روزجمعه ازاوضاع باهبرمیشد برای هر منظوری که به گواتمالا می‌ره بطورحتم منفعتی توش هست
محمدم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
۰
خدا نگهدارت باشه بزرگمرد
محمودگمنام
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
۰
بنام خدا احمدی نژاد با همه فراز وفرودهااگر کمی هم بخوابدهرگز خودرا بخواب نمیزند!!!ودر ادامه عدالتخواهیهایش دنیا رابهم میزنداویک پدیده جهانی است که صهیونیستها رابالجن هولوکاست ازقدرت بزیر کشید والان هولوکاست واقعی دارد با بدریا ریختن وفرار صهیونیستها رقم میخوردهیچرییسجمهوری در ایران اینهمه خدمت به مس
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
۰
هیس چه ناز خوابیده مثل بخت ملت
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
۰
خوب مگر خوابیدن عیبه باید درهواپیما چکارمیکرد میرقید خوب بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
۰
آقای احمدی نژاد کی برمیگرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
۰
خوابیدن یک نفر در هواپیما. !!!!!!یک امر عادی. حالا چرا پر بازدید. از بیکاری من و شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
۰
خدا حفظش کند یک مرد هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
۱
کاشکی اینقدر روی ایشان تمرکز داشتید روی بقیه هم کمی حساس میشودید
دریا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
۱
خوابه آدم خسته می‌خوابه کجاش عجیبه بی جنبه ها
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
۰
خواب احمدی نژاد در هواپیما خبر ساز شد ! یعنی چه، چه خبری ، چه خبر سازی. خوب خوابیده چه کنیم این شد برای مردم نان و آب به درک که خوابیده .
سپیده
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
۱
تورو خدا ول کنید سر مردم رو اینبار با محمود گرم نکنید ایشون برا مردم مرده تمام بدبختی ها گرونی ها از ایشون استارت خورد
بنده
Romania
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
۰
خب ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷
۰
بنده خدا چون مثل مردم عادی و بدون ادعا خوابیده شده سوژه یعنی چی . همین عنوان زاده مغز یه نفر بیماره .چند نفر این حرف رو نزدن یک نفر بوده و با عکس مسخرش خیلی راحت میشه تشخیص داد کی و از کدام صندلی عکس رو گرفته . حاشیه درست نکنین . خیلی از ما در همین خانه های مسکن مهر زندگی میکنیم .
ناشناس
France
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴
۰
واقعا نهایت بی شعوری است که تعجب می کنند احمدی‌نژاد در هواپیما خوابیده(از زیر کدام سنگ و دره بیرون زدید؟).
مثل اونایی نیست که تشک چند میلیونی برای سفرشون سفارش میدادن.
امیدوارم که فقط خوابش ،خواب صبح جمعه حسن نباشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
۰
هرجای دنیا میروی سلامت و تندرست باشی جات تو ♥️♥️♥️ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
۰
ساپورت مالیش از کجا تآمین میشه .لابد از پول یارانه ماهی ۴۵ هزارتومانی که جمع کرده سوار هواپیما شده رفته گواتمالا.آنجا هم نون و پنیر میخوره. اینها فقط شعار برای مردم میدن مثل سید صولت وزیر کار گه رفتن گرگان برای سمینار که فقط پول غذای اینها ۱۲۰ میلیون تومان شده.بعد بمردم وعده صرفه جوئی میدن

آخرین مطالب