دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۹
نظرات: ۰
۰
-
بگذارید پزشکیان با آرامش کامل امور را اداره کند

دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام از جریان های مختلف سیاسی خواست با همدلی و همراهی فرصت مناسب را برای دولت پزشکیان فراهم کنند تا این دولت بتواند با آرامش کامل امور را اداره کند.

محمد مهدی عبدخدایی، فعال سیاسی در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» بر این باور است که باتوجه به شرایط منطقه و همچنین مشکلات داخلی، دولت نیاز به همراهی همه ارکان نظام دارد تا بتواند، در مسیر کاهش مشکلات قدم هایی تاثیرگذار بردارد.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام در ادامه گفت: اینکه در درون نظام اختلاف عقیده باشد، امری کاملا طبیعی است. اما همه باید در نظر بگیریم، کشور ما زیر فشار تهدیدهای آمریکا و همپیمانانش وضعیت پیچیده ای دارد. قفل شدن اقتصاد در جامعه مشکلاتی را موجب شده است که باعث نارضایتی مردم شده و زندگی برای خیلی از قشرهای مردم دشوار است. به همین دلیل اگر اختلافی است یا بر سر موضوع هایی اشتراک نظر نیست، باید کنار بگذاریم تا با همراهی همه ارگان ها این فرصت را به دولت بدهیم که بتواند با آرامش کامل امور را اداره کند.

او افزود: واقعیت امیدوارکننده این است که ایران به لحاظ برخورداری از امکانات کشوری غنی است. یعنی وقتی نفت و گاز داریم و همچنین از نیروی ارزان کار برخوردار هستیم، حتی در شرایط تحریم هم می توانیم با بهره گیری از دارایی های مان در راستای کاهش مشکلات و آرامش کامل مردم کارهای بزرگی انجام بدهیم. فقط کافی است، دولت دارایی ها را بشناسد و مشکلات را رصد کند تا از این طریق در قدم اول به راه کارهای مناسب برسد و برای رفع کاستی ها برنامه ریزی صحیح داشته باشد. تکرار و تاکید می کنم، گذر شرایط سختِ فعلی به انسجام در داخل نیاز دارد. بنابراین کمترین کوتاهی و اهمال برای تحقق اتحاد داخلی حتما خطایی نابشخودنی به شمار می آید.

بگذارید پزشکیان با آرامش کامل امور را اداره کند

وی تصریح کرد: خوشبختانه آقای پزشکیان از همان ایام انتخاباتی بارها به طور صریح گفت، با دعوا هیچ مساله ای حل نمی شود. رییس جمهوری در انتخاب وزرا نشان داد که این اظهارنظرش به هیچ وجه شعار نبود و با گزینش چهره های اصولگرا و حتی گماردن سه تن از وزیران دولت شهید رییسی در کابینه، نشان داد راه و مرامش پایان دادن به منازعات داخلی است تا با استفاده از پتانسیل همه جریان های سیاسی، دولتی تشکیل بدهد که به جای درنظر گرفتن مناسبات جناحی، اصل را فقط خدمت بداند. به همین دلیل نوعی امیدواری به آینده ای کم مشکل تر به جامعه تزریق شده است.

وی توضیح داد: اینکه سیاسی کاری و پرداختن به منازعات سیاسی چقدر هزینه سازی می کند، موضوعی است که در سال های گذشته تجربه کردیم و تبعات منفی را به جان خریده ایم. اما در مقطع فعلی جای امیدواری است که نوعی همصدایی در درون حاکمیت مشهود است که در این باره می توان به رویکرد مجلس دوازدهم در قبال دولت چهاردهم اشاره کرد که حتما منفعت همراهی قوای مجریه و مقننه موجب کاهش آلام مردم خواهد شد.

عبدخدایی در پایان یادآور شد: جامعه ایران با وجود همه مشکلات و کاستی ها همچنان به نظام و کشور احساس تعهد می کند که باید اذعان داشت، این وفاداری سرمایه ای بسیار ارزشمند برای نظام است. بنابراین حالا که در داخل انسجام شکل گرفته است، بر همه دستگاه های انتخابی و انتصابی واجب است، برای حفظ شرایط فعلی هر کاری که لازم است، انجام بدهند تا آرامش و امنیت را به طور کامل به دست بیاوریم.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرسنجی

فیلم و سریال‌‌ها را از چه طریقی دنبال می‌کنید؟

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی