چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۵
نظرات: ۱
۰
-
دولت پزشکیان باید به مطالبات جدی مردم پاسخ دهد

عضو حزب اتحاد ملت گفت: مطالبات عمومی از دولت پزشکیان در حوزه‌های مختلف به طور جدی مطرح شده است. اگر دولت چهاردهم نتواند در این موضوعات مردم را قانع کند، موجب ترویج نوعی بی‌اعتمادی در اذهان عمومی خواهد شد.

جلال جلالی زاده ، عضو حزب اتحاد ملت در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» گفت: شعار وفاق ملی دولت چهاردهم در فضای عمومی جدی گرفته شده است و همچنین مجلس شورای اسلامی هم در روند رای اعتماد به کابینه نشان داد، بنای تعامل با دولت در راستای تلاش برای افزایش اعتماد عمومی نسبت به کاهش مشکلات دارد، بنابراین جامعه به این خوش‌بینی رسیده است که مقدمات بهبود وضعیت فراهم شده است.این شرایط به وجود آمده مسئولیت دولت پزشکیان را دوچندان کرده است.

وی افزود: دولت پزشکیان متشکل از سلیقه‌های متنوع بوده و موید این است که قرار نیست ، مثل گذشته نه چندان دور بخش زیادی از توان و انرژی بدنه مدیریت صرف رویارویی و درگیری‌هایی شود. حالا با سیستمی کاملاً هماهنگ و همراه مواجهیم که قرار است در کنار هم تلاش‌شان را برای کاهش مشکلات و در نتیجه افزایش رضایت‌مندی عمومی به کار بگیرند.

جلالی زاده گفت: دولت چهاردهم در فضایی فعالیت خود را به طور رسمی شروع کرده است که مطالبات عمومی در حوزه‌های مختلف به طور جدی مطرح می‌شود.. در واقع رفع مشکل بزرگ معیشتی، رفع و رجوع فیلترینگ و ... مواردی هستند که پزشکیان در مناظره‌های انتخاباتی به عنوان دغدغه‌هایی که باید برطرف شوند ، یاد کرد. اگر دولت چهاردهم نتواند در این موضوعات مردم را قانع کند، موجب ترویج نوعی بی‌اعتمادی در اذهان عمومی خواهد شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: رابطه مردم ـ حاکمیت رو به بهبودی می‌رود و اعتماد عمومی نسبت به تصمیم‌گیران به نقطه قابل‌قبولی رسیده ، بنابراین برای همه ارکان حاکمیت لازم است، با رویکردی توأم با منطق مداری و تأکید بر کار کارشناسی همه تلاش‌شان را برای رفع و رجوع موانع به کار بگیرند تا جامعه به نقطه آرامش برسد.

وی گفت: موانع بین‌المللی در این چند سال گذشته محدودیت‌های زیادی را به کشور تحمیل کرده است. اما این دلیل نمی‌شود، ما دست روی دست بگذاریم و روز به روز تنگناهای بیشتری را به جان بخریم.  بنابراین در حالیکه مردم امید زیادی به دولت پزشکیان دارند، امیدوارم دولتی‌ها بتواند در کمترین زمان ممکن جامعه را به این نتیجه برسانند که دولتی کارگشا و مفید برای مردم خواهند بود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب