سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
نظرات: ۰ |
۰
تماس صوتی و تصویری رایگان روبیکا برای زائران اربعین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سوپراپلیکیشن روبیکا، خدمات تماس صوتی و تصویری و پیام متنی را برای زائران اربعین، به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط‌‏عمومی روبیکا، زائران اربعین حسینی می‌‏توانند در مسیرهای پیاده‏‌روی و همچنین در تمامی شهرهای کشور عراق با استفاده از رومینگ همراه اول و ایرانسل از خدمات تماس صوتی و تصویری و همچنین پیام متنی پیام‌رسان روبیکا به‏‌صورت رایگان استفاده کنند.

برای بهره‏‌مندی از این خدمات لازم است که زائران پیش از عزیمت و در خاک ایران، آخرین نسخه اپلیکیشن روبیکا را نصب کنند و وارد حساب کاربری خود شوند. کاربران روبیکا پس از خروج از کشور، تنها کافی است که رومینگ تلفنشان را فعال کنند تا بتوانند از این امکانات بهره ببرند.

فعال‌سازی رومینگ برای استفاده از خدمات رایگان روبیکا

برای فعالسازی رومینگ در گوشی‏‌های اندروید، باید در بخش تنظیمات تلفن همراه به بخش اتصالات وارد شوید. سپس با انتخاب گزینه‏‌ای تحت عنوان شبکه‏‌های تلفن همراه (Mobile networks) از میان گزینه‏‌های موجود در منو، گزینه اپراتورهای شبکه (Networks operators) را انتخاب کنید. در صفحه جدید باید تعیین کنید که شبکه به‏‌صورت جست‌‏وجوی خودکار پیدا شود (Select automatically) یا با انتخاب گزینه Select manually  به صورت دستی اطلاعات شبکه مورد نظر را وارد کنید.

دارندگان گوشی آیفون نیز می‌توانند با ورود به بخش تنظیمات و انتخاب گزینه‏‌های موجود در این صفحه مانند Cellular  یا Mobile Data و لمس گزینه Cellular Data options رومینگ گوشی خود را فعال کنند.

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب