جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
نظرات: ۰ |
۰
سرمربی پرسپولیس نیامده عذرخواهی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس پس از تساوی تیمش در نخستین هدایت رسمی سرخپوشان گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم و هیچ‌کس از این نتیجه راضی نیست.

به گزارش اطلاعات آنلاین، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، پس از تساوی مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همگی دوستان سلام عرض می‌کنم. قسمت اول صحبت‌هایم که به ذهنم برای گفتن خطور می‌کند، عذرخواهی از هواداران است که در استادیوم حضور داشتند و عذرخواهی از همه هواداران میلیونی پرسپولیس است. افراد زیادی در استادیوم حضور داشتند و فکر می‌کنم که انتظار برد بازی را داشتند. هیچکدام از افراد در تیم از نتیجه راضی نیستند و به نظرم این یک نتیجه منفی است.

او درباره عملکرد تیمش اضافه کرد: از تیم مقابل هم باید بگوییم که خوب بازی کرد. بیشتر در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم. ما باید بیشتر تلاش کنیم و کارها را درست‌تر انجام دهیم. در بازی امروز بسیاری از کارها را درست انجام ندادیم. به عنوان مثال در اولین حرکت بازی گل دریافت کردیم. با وجود اینکه می‌توانیم بپذیریم که تیم حریف این کار را خوب انجام می‌دهد و روی کار حریف ارزش بگذاریم ولی ما باید در این صحنه‌ها بهتر باشیم. ما باید مقابل این حرکات حریف با استقامت بیشتری رو به رو شویم. وقتی در اولین حرکت بازی گل دریافت می‌کنیم، باید بیشتر تمرکز کنیم و حواسمان جمع باشد.

گاریدو که نسبت به عملکرد پرسپولیس ناراحت به نظر می‌رسید درباره عملکرد شاگردانش اضافه کرد: بعد از چند دقیقه باز آن حرکت انجام شد. این هم یقینا مهم است که تیم ما در دقایق بعد خیلی موقعیت گل ایجاد کرد و بعد از دقایق اولیه بازی مطمئنا ما کنترل بیشتری روی بازی داشتیم، فوتبال بازی کردیم و به نظرم موقعیت‌های بسیاری داشتیم ولی یک گل زدیم و داخل رختکن رفتیم با این تفکر که می

نظر شما چیه؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

جدیدترین‌ها

پربحث‌ترین

آخرین مطالب