سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
نظرات: ۰
۰
-

روز سوم رقابت‌های آسیایی هانگژو با شکست تعدادی از ورزشکاران کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی «اطلاعات آنلاین»، بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو روز سوم خود را پشت سر گذاشت که مهمترین اتفاق برای کاروان کشورمان ضرب اولین مدال طلا توسط بلندقامتان والیبال بود که با غلبه بر میزبان رقابت‌ها یعنی چین به دست آمد.

دختر پرچمدار حذف شد
روز سوم برای کاروان ایران با یک خبر تلخ آغاز شد و آنهم حذف ناهید کیانی دختر تکواندوکار کشورمان و یکی از دو پرچمدار مراسم رژه بود.
در ادامه مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو امروز سه شنبه چهارم مهرماه در روز سوم، در وزن ۵۳- کیلوگرم زنان، ناهید کیانی بعد از یک دور استراحت، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تکواندوکار تایلندی رفت کیانی در این مرحله نتیجه را به حریف واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
ضمنا در وزن ۵۷- کیلوگرم نرگس میرنوراللهی در اولین دیدار مقابل «کیم یوجین» از کره جنوبی ۲ بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

گزارش اختصاصی از روز سوم بازی‌‎های آسیایی/ والیبال به کاروان ایران رنگ طلا زد
در ادامه علیرضا حسین پور نماینده کشورمان در وزن ۶۳- کیلوگرم در اولین دیدار «محمد رایحان» از هند را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و در مرحله یک هشتم نهایی نیز ۲ بر صفر نماینده پاکستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حسینی پور در یک چهارم نهایی هم از سد حریف کره‌ای عبور کرد تا در نیمه نهایی به مصاف زید الهلوانی از اردن برود. تکواندو کار کشورمان در این مرحله نیز با شکست دادن تکواندوکار اردنی که مدال برنز جهان و نقره آسیا را دارد به فینال مسابقات صعود، اما در فینال شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

دختر تالوکار رباط داد!
روز دوم رقابت‌های ووشو بازی‌های آسیایی هانگژو امروز هم پیگیری شد که نمایندگان کشورمان در مسابقات نوبت صبح در بخش تالو (اجرای فرم) به مصاف حریفانشان رفتند.
مینا پناهی دورچه در هنگام اجرای فرم نانچوان - نن‌دائو دچار مصدومیت شد و نتوانست کار خود را به پایان برساند. وی توسط کادر پزشکی مسابقات با برانکارد از سالن مسابقات به خارج منتقل شد.
بر اساس آخرین خبر وی از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده است.

گزارش اختصاصی از روز سوم بازی‌‎های آسیایی/ والیبال به کاروان ایران رنگ طلا زد

پرونده جودو بسته شد
تیم ملی جودوی کشور مان با سه نماینده در بخش مردان ابوالفضل محمودی، مهدی فتحی پور و قاسم باغچقی و یک نماینده زن مریم بربط بعد از چهار سال تعلیق در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور یافت که در نهایت همانطور که پیش بینی می‌شد بدون کسب مدال به کار خود خاتمه داد.
امروز قاسم باغچقی به عنوان آخرین نماینده جودو کشورمان در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم پس از ایپون کردن حریف فلسطینی در مبارزه دوم مقابل حمزه دیدار از قزاقستان در ثانیه‌های پایانی ایپون شد تا در نهایت پرونده تیم ملی جودو در هانگژو بسته شود.

بسکتبال با برد استارت زد
تیم ملی بسکتبال بازی‌های آسیایی هانگژو را با برد مقابل امارات آغاز کرد.
تیم کشورمان در این مسابقه با نتیجه ۸۱،۵۷ به پیروزی رسید تا شروعی خوب در این دور از مسابقات داشته باشد.

گزارش اختصاصی از روز سوم بازی‌‎های آسیایی/ والیبال به کاروان ایران رنگ طلا زد

بوکسور مطرح حذف شد

روز سوم مسابقات برای بوکسور سرشناس کشورمان خوش یمن نبود.

در ادامه مسابقات بوکس نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو دانیال شه بخش در وزن منهای ۵۷ کیلو گرم در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده کشور چین رفت.
دانیال شه بخش نماینده بوکس کشورمان در وزن منهای ۵۷ کیلو گرم در همان مبارزه نخست خود با لیوپینگ از کشور چین مواجه شد.
وی در این مسابقه به رغم تلاشی که داشت راند اول را ۱۰ بر ۹, راند دوم را ۱۰ بر ۹ و راند سوم را هم ۱۰ بر ۹ واگذار کرد تا با شکست از حریف چینی خود از دور رقابت‌ها حذف شود.

بسکتبال سه نفره کار سختی نداشت
تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۲- ۶ از سد مالدیو گذشت. این تیم بعد از شکست برابر حریف مطرح خود کره جنوبی، در روز دوم به مصاف تیم نه چندان مطرح مالدیو رفت. آن‌ها در دقایق ابتدایی خیلی خوب ظاهر شدند و توانستند با امتیاز آوری محمد رحیمی پیشتاز شوند. تیم ملی کشورمان همچنان به روند امتیازآوری خود ادامه داد تا در دو دقیقه به پایان وقت قانونی بازی را ۲۲- ۶ به پایان برسانند. در این میدان احسان دلیرزهان برعکس بازی قبلی که حتی یک امتیاز نیاورد در برابر مالدیو ۷ امتیاز کسب کرد. علیرضا شریفی ۶ پوئن، رحینی ۵ و امیرحسین یازرلو ۴ امتیاز گرفتند. تیم ملی بسکتبال سه نفره فردا د ر دیداری حساس ساعت ۱۳:۲۵ به وقت محلی برابر ژاپن قرار می‌گیرد.

الهه منصوریان برنز خود را قطعی کرد
در سومین روز از مسابقات ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو، الهه منصوریان در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن ۵۲- کیلوگرم به مصاف «سامرین التاف» از پاکستان رفت.

منصوریان در این مبارزه موفق شد حریف خود را شکست بدهد و ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

ملی‌پوش کشورمان فردا (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده اندونزی خواهد رفت.
منصوریان پیش از این رقبایی از نپال و پاکستان را شکست داده بود.

گزارش اختصاصی از روز سوم بازی‌‎های آسیایی/ والیبال به کاروان ایران رنگ طلا زد

ضمنا افشین سلیمی ملی‌پوش کشورمان به مصاف «ترانگ وان چونگ» از ویتنام رفت و با ارائه یک عملکرد مقتدرانه، این حریف را از پیش‌رو برداشت و گام به نیمه نهایی گذاشت.

سلیمی با برتری در این مبارزه، مدال برنز خود را نیز قطعی کرد. وی فردا (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی مقابل نماینده کره جنوبی قرار می‌گیرد.
شب درخشان ووشوکاران ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با پیروزی محسن محمدسیفی همراه بود.

محمدسیفی که ۳ طلای بازی‌های آسیایی در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «مِکان پالتایف» از ترکمنستان رفت و با شکست این ووشوکار، ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

گزارش اختصاصی از روز سوم بازی‌‎های آسیایی/ والیبال به کاروان ایران رنگ طلا زد

والیبال گل کاشت
تیم ملی والیبال ایران موفق شد اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کند.
آخرین روز مسابقات والیبال مردان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو امروز (سه‌شنبه چهارم مهر) پیگیری شد که تیم ملی والیبال ایران در فینال به مصاف چین رفت و میزبان را سه بر یک شکست داد.

نظرسنجی

فیلم و سریال‌‌ها را از چه طریقی دنبال می‌کنید؟

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی