یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
نظرات: ۲
۰
-
مهاجری خطاب به وزیر ارتباطات: شما وزیرید یا متخصص پاس کاری؟

محمد مهاجری خطاب به وزیر ارتباطات نوشت: بنا به شنیده ها وزارتخانه شما هنوز توسط اخوی گرامی وزیر قطع ارتباطات دولت سیزدهم راهبری می‌شود.

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا، در کانال تلگرامی خود نوشت:

جناب آقای ستار هاشمی وزیر محترم  ارتباطات

با سلام و احترام

 بعد از آنکه رئیس جمهور در کنفرانس مطبوعاتی گفت وزیر ارتباطات مامور رفع فیلتر است، توییت زدید که: این موضوع در دستور کار دولت است! یعنی پاس دادید به دولت.

همچنین  در پاسخ به مخاطبان توییترتان نوشتید: موضوع فیلترینگ به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شده. اما یک عضو آن شورا ( آقای سعید عاملی) منکر چنین ارجاعی شد.

خب  جناب وزیر! به این ترتیب معلوم شد وعده ای را که رئیس جمهور به مردم داده و خودتان هم تایید کرده اید انداخته اید توی بازی پاس کاری. و تجربه چنین پاس کاری هایی از همین الان معلوم است. 

بنا به شنیده ها  وزارتخانه شما  هنوز توسط اخوی گرامی وزیر_قطع_ارتباطات دولت سیزدهم ( آقای عیسی زارع پور) راهبری می شود و افراد نزدیک به جنابعالی توسط او انتخاب می شوند، و نفوذی که در دولت قبل داشت، اکنون با ضریب بیشتر  جریان دارد.

 اگر با همین دست فرمان پیش بروید و بانیان وضع موجود، آنجا را اداره کنند،  وزارتخانه تان به همان سرنوشت تاسفباری تبدیل می شود که در دولت قبل شد.  و این وسط مردم می مانند و وعده های هواشده آقای پزشکیان به دست توانمند جنابعالی

و به این ترتیب، مدال افتخار وزیر_دوم _قطع_ارتباطات، تعلق خواهدگرفت به شما جناب آقای ستار هاشمی!

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یس IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    برکناری ستار هاشمی در اسرع وقت خواست مردم ایران هست چه طرفدارن جلیلی چه رییس جمهور،مردم چقدر تاوان ندانم کاریهای دولت سیزده راباید پس بدهن
  • سرو US ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    بسیار عالی .

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب